quote:Gisteren hoorde ik zoiets op de radio. Zeiden ze dat je een mooie brief moet schrijven over dat het aan jou ligt. Dat ze zoveel heeft te geven, en dat je daar zelf niks tegenover kan stellen, en dat je eerst op zoek moet gaan naar jezelf, en dat zij beter verdient.
Op zondag 9 februari 2003 20:36 schreef The_Wanderer het volgende:
zeg gewoon: "t ligt niet aan jou, t ligt aan mij".
quote:Goh .. waaaaaaaaaaaaarom zou ze kwaad op je worden.. Hoe dan ook heb je dat best wel aan jezelf te danken als ze kwaad wordt.
Op zondag 9 februari 2003 20:35 schreef Idool het volgende:
Ik heb een knappe vriendin alleen stoor ik me aan een aantal dingen. Dit was al vanaf het begin en ik wist toen al dat ik met haar geen lange relatie in de toekomst zou hebben.
Ik ging echter door omdat ze knap is en ik eerst seks met haar wilde hebben voor ik het uit zou maken.
Nu is het moment aangekomen om haar te dumpen, ik weet alleen niet hoe. Ik kan natuurlijk niet de waarheid zeggen want dan kwets ik haar nogal en dan wordt ze flink kwaad op me.
En eerst nog een laatste keer neuken voordat je haar dumpt..
quote:Heel volwassen!!
Ik ging echter door omdat ze knap is en ik eerst seks met haar wilde hebben voor ik het uit zou maken.
Nu is het moment aangekomen om haar te dumpen, ik weet alleen niet hoe. Ik kan natuurlijk niet de waarheid zeggen want dan kwets ik haar nogal en dan wordt ze flink kwaad op me.
quote:Even een scherpe analyse van je persoonlijkheid: Je bent een absolute eikel-kloon.
Op zondag 9 februari 2003 20:38 schreef Idool het volgende:
ze is nogal afhankelijk van me.
ze heeft geen sociaal leven, ze woont in een klein klotedorp. Heel het dorp heeft een hekel aan haar.
Ze zal echt kapot zijn.
Een het ligt niet aan jou zal denk ik geen wonderen doen.
quote:Wat vind je erger? dat je haar kwetst of dat ze flink kwaad op je wordt?
Ik heb een knappe vriendin alleen stoor ik me aan een aantal dingen. Dit was al vanaf het begin en ik wist toen al dat ik met haar geen lange relatie in de toekomst zou hebben.
quote:Zacht uitgedrukt.
Op zondag 9 februari 2003 20:41 schreef nietzman het volgende:[..]
Even een scherpe analyse van je persoonlijkheid: Je bent een absolute eikel-kloon.
quote:Het zou erg asociaal zijn als ik haar eerst nog een beurt geef.
Op zondag 9 februari 2003 20:39 schreef knokkels het volgende:[..]
Goh .. waaaaaaaaaaaaarom zou ze kwaad op je worden.. Hoe dan ook heb je dat best wel aan jezelf te danken als ze kwaad wordt.
En eerst nog een laatste keer neuken voordat je haar dumpt..
Ik denk dat je het beste gewoon kan opbiechten dat je ene klootzak bent..
ze dumpt dan vanzelf JOU wel.
en terecht !
quote:onzin, want dat weet ze dus niet.
Op zondag 9 februari 2003 20:41 schreef LLCoolR het volgende:[..]
Wat vind je erger? dat je haar kwetst of dat ze flink kwaad op je wordt?
en btw: je hebt haar al gekwets.....de manier waarop je die relatie bent ingegaan.......how low can you go?
quote:ja, dan heb je echt stijl
Op zondag 9 februari 2003 20:41 schreef SqueaK het volgende:
stuur een sms
quote:Nou ja zeg , you got yourself into this how damn mess , now solve it yourself . Als het meisje slim is dumpt ze jou voordat jij haar dumpt .
Op zondag 9 februari 2003 20:42 schreef Idool het volgende:[..]
Het zou erg asociaal zijn als ik haar eerst nog een beurt geef.
Als ik dat doe dan maak ik het nog moeilijker want dan weet ze helemaal wat ze mist.
Jullie moeten niet boos worden maar wat tips geven.
Jullie nemen ook wel eens iemand alleen voor de seks.
quote:Ik heb echt wel gevoelens. En zeker ook voor haar.
Op zondag 9 februari 2003 20:42 schreef Mirage het volgende:
ik geloof ergens niet da tjij een type bent dat zich druk maakt omn andermans gevoelens..Ik denk dat je het beste gewoon kan opbiechten dat je ene klootzak bent..
ze dumpt dan vanzelf JOU wel.en terecht !
Je zegt gewoon, ik ben een lul!
Kom maar, Kom maar
Voordeel: Ze snapt je en zal je met rust laten.
Nadeel: In het vervolg sta je na het sporten alleen onder de douche.
quote:Geen onzin! want vroeg of laat komt ze er toch wel achter en doet het alsnog veel pijn!
Op zondag 9 februari 2003 20:43 schreef Idool het volgende:[..]
onzin, want dat weet ze dus niet.
ik kan haar dat natuurlijk niet vertellen, want dan kwets ik haar wel.
En dat verdient ze echt niet.
met andere woorden: je bent een grote lul!
quote:Maar ze is heel dom, dat is ook een van de dingen waar ik me aan stoor. Ze schrijft fietsen met een v.
Op zondag 9 februari 2003 20:44 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:[..]
Nou ja zeg , you got yourself into this how damn mess , now solve it yourself . Als het meisje slim is dumpt ze jou voordat jij haar dumpt .
quote:
Op zondag 9 februari 2003 20:42 schreef Idool het volgende:[..]
Het zou erg asociaal zijn als ik haar eerst nog een beurt geef.
Als ik dat doe dan maak ik het nog moeilijker want dan weet ze helemaal wat ze mist.
Jullie moeten niet boos worden maar wat tips geven.
Jullie nemen ook wel eens iemand alleen voor de seks.
quote:Sja .. Het zijn ECHT je EIGEN woorden gozer.... Kan er verder nix van maken ..
*vraagt 1 minuut absolute stilte voor de vriendin van dit figuur
U make me sooo sick
quote:Wat een enorme zak ben je, aanrader, geen sms msn of dat zut, maar gewoon face to face. als je jezelf goed genoeg voelt om enkel met iemands gevoelens te spelen om een keer je leuter ergens in te steken. dan moet je ook mans genoeg wezen om haar in de ogen te kijken terwijl je het uitmaakt. smerige spelletjes zijn dit. iemands gevoel is geen gebruikersvoorwerp. het hoort bij een persoon, en ja nu moet je deze persoon pijn doen. en een tip: vertel de waarheid, dat je geen enkele vrouw verdient en haar dus ook niet. en dat het je eigen schuld is. en zeg niet dat je haar alleen genomen heb voor de sex, ook niet tegen je vriendinnen of wat dan ook. houd dat voor je.
quote:Niks vroeg of laat. Ik moet haar snel dumpen anders wil ze nog trouwen of anders is ze strak nog eens zwanger.
Op zondag 9 februari 2003 20:46 schreef LLCoolR het volgende:[..]
Geen onzin! want vroeg of laat komt ze er toch wel achter en doet het alsnog veel pijn!
En dan zeg je nog: " dat verdient ze echt niet"
Weet je wat ze niet verdient? dat jij met haar een relatie bent aangegaan omdat je haar knap vindt en je sex wilde, terwijl zij het idee had dat je echt om haar gaf! DAT heeft ze niet verdient!met andere woorden: je bent een grote lul!
althans, ik hoop het
quote:je bent een held!
Op zondag 9 februari 2003 20:45 schreef Idool het volgende:[..]
Ik heb echt wel gevoelens. En zeker ook voor haar.
Ik heb ook gehoopt dat we wel een toekomst zouden hebben.
En misschien ben ik inderdaad een klootzak. Maar ik heb haar wel een fijne tijd gegeven. En dat is al heel wat want verder heeft zij echt helemaal niks.
dat probleem had ik laatst ook, weeje wat werkt?
Gewoon helemaal negeren, niks meer van je laten horen, wedden dat het werkt!!
Als ze belt ben je druk enzo blabla. Waarom zou je zeggen dat het uit is? Gewoon negeren!
quote:En dus ben je nu DE man .. ben je nu stoer??
En misschien ben ik inderdaad een klootzak. Maar ik heb haar wel een fijne tijd gegeven. En dat is al heel wat want verder heeft zij echt helemaal niks.
quote:Volgens mij ook, dit is zo sneu, dat verzin je niet
Op zondag 9 februari 2003 20:48 schreef Angeles het volgende:
* Angeles denkt dat dit verzonnen is.althans, ik hoop het
quote:it crossed my mind too.........
Op zondag 9 februari 2003 20:48 schreef Angeles het volgende:
* Angeles denkt dat dit verzonnen is.althans, ik hoop het
ja dat hoop ik ook...
Als je zo graag sex wilt hebben ga dan naar de wallen ofzo?
Je komt jezelf nog wel een keer tegen..
Ik schaam me er gewoon voor van t zelfde geslacht te zijn als jij...
Op deze manier geef je mannen een slechte naam...
quote:Ja en?? Als je echt van iemand houdt, maakt het geen Fok! uit of ze nou fietsen met een V of desnoods met een Q schrijft ..
Op zondag 9 februari 2003 20:46 schreef Idool het volgende:[..]
Maar ze is heel dom, dat is ook een van de dingen waar ik me aan stoor. Ze schrijft fietsen met een v.
En als ik niet de waarheid vertel dan zal ze me ook niet dumpen.
En als je niet de waarheid vertelt, ben je geen man ..
En dan later komen er vast wel van die fijne verhalen, misschien van haar... of toevallig iemand die op Fok! komt ..
Ik moet hier ff mee stoppen.. Ik wordt echt :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r
van jou
quote:Hoor jezelf nou: " ik heb ook gevoelens voor haar"
Op zondag 9 februari 2003 20:48 schreef Idool het volgende:[..]
Niks vroeg of laat. Ik moet haar snel dumpen anders wil ze nog trouwen of anders is ze strak nog eens zwanger.
Ik heb ook gevoelens voor haar. We hebben alleen geen toekomst.
Gevoelens voor haar? jaaa, in je leuter!
wat een knakker ben jij zeg!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |