quote:Gisteren hoorde ik zoiets op de radio. Zeiden ze dat je een mooie brief moet schrijven over dat het aan jou ligt. Dat ze zoveel heeft te geven, en dat je daar zelf niks tegenover kan stellen, en dat je eerst op zoek moet gaan naar jezelf, en dat zij beter verdient.
Op zondag 9 februari 2003 20:36 schreef The_Wanderer het volgende:
zeg gewoon: "t ligt niet aan jou, t ligt aan mij".
quote:Goh .. waaaaaaaaaaaaarom zou ze kwaad op je worden.. Hoe dan ook heb je dat best wel aan jezelf te danken als ze kwaad wordt.
Op zondag 9 februari 2003 20:35 schreef Idool het volgende:
Ik heb een knappe vriendin alleen stoor ik me aan een aantal dingen. Dit was al vanaf het begin en ik wist toen al dat ik met haar geen lange relatie in de toekomst zou hebben.
Ik ging echter door omdat ze knap is en ik eerst seks met haar wilde hebben voor ik het uit zou maken.
Nu is het moment aangekomen om haar te dumpen, ik weet alleen niet hoe. Ik kan natuurlijk niet de waarheid zeggen want dan kwets ik haar nogal en dan wordt ze flink kwaad op me.
En eerst nog een laatste keer neuken voordat je haar dumpt..
quote:Heel volwassen!!
Ik ging echter door omdat ze knap is en ik eerst seks met haar wilde hebben voor ik het uit zou maken.
Nu is het moment aangekomen om haar te dumpen, ik weet alleen niet hoe. Ik kan natuurlijk niet de waarheid zeggen want dan kwets ik haar nogal en dan wordt ze flink kwaad op me.
quote:Even een scherpe analyse van je persoonlijkheid: Je bent een absolute eikel-kloon.
Op zondag 9 februari 2003 20:38 schreef Idool het volgende:
ze is nogal afhankelijk van me.
ze heeft geen sociaal leven, ze woont in een klein klotedorp. Heel het dorp heeft een hekel aan haar.
Ze zal echt kapot zijn.
Een het ligt niet aan jou zal denk ik geen wonderen doen.
quote:Wat vind je erger? dat je haar kwetst of dat ze flink kwaad op je wordt?
Ik heb een knappe vriendin alleen stoor ik me aan een aantal dingen. Dit was al vanaf het begin en ik wist toen al dat ik met haar geen lange relatie in de toekomst zou hebben.
quote:Zacht uitgedrukt.
Op zondag 9 februari 2003 20:41 schreef nietzman het volgende:[..]
Even een scherpe analyse van je persoonlijkheid: Je bent een absolute eikel-kloon.
quote:Het zou erg asociaal zijn als ik haar eerst nog een beurt geef.
Op zondag 9 februari 2003 20:39 schreef knokkels het volgende:[..]
Goh .. waaaaaaaaaaaaarom zou ze kwaad op je worden.. Hoe dan ook heb je dat best wel aan jezelf te danken als ze kwaad wordt.
En eerst nog een laatste keer neuken voordat je haar dumpt..
Ik denk dat je het beste gewoon kan opbiechten dat je ene klootzak bent..
ze dumpt dan vanzelf JOU wel.
en terecht !
quote:onzin, want dat weet ze dus niet.
Op zondag 9 februari 2003 20:41 schreef LLCoolR het volgende:[..]
Wat vind je erger? dat je haar kwetst of dat ze flink kwaad op je wordt?
en btw: je hebt haar al gekwets.....de manier waarop je die relatie bent ingegaan.......how low can you go?
quote:ja, dan heb je echt stijl
Op zondag 9 februari 2003 20:41 schreef SqueaK het volgende:
stuur een sms
quote:Nou ja zeg , you got yourself into this how damn mess , now solve it yourself . Als het meisje slim is dumpt ze jou voordat jij haar dumpt .
Op zondag 9 februari 2003 20:42 schreef Idool het volgende:[..]
Het zou erg asociaal zijn als ik haar eerst nog een beurt geef.
Als ik dat doe dan maak ik het nog moeilijker want dan weet ze helemaal wat ze mist.
Jullie moeten niet boos worden maar wat tips geven.
Jullie nemen ook wel eens iemand alleen voor de seks.
quote:Ik heb echt wel gevoelens. En zeker ook voor haar.
Op zondag 9 februari 2003 20:42 schreef Mirage het volgende:
ik geloof ergens niet da tjij een type bent dat zich druk maakt omn andermans gevoelens..Ik denk dat je het beste gewoon kan opbiechten dat je ene klootzak bent..
ze dumpt dan vanzelf JOU wel.en terecht !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |