Dit is gebeurd op een boerderij in Bruchem net boven Den Boschquote:BRUCHEM – In Bruchem is een hond aangevallen door een wolf en de hond heeft dit niet overleeft. Deze melding kwam vandaag binnen in de wolven appgroep. Volgens de persoon die de melding heeft gedaan is er dna afgenomen en daaruit zou zijn gebleken dat het met 99% om een wolf zou gaan. Het voorval zou dinsdagmiddag hebben plaatsgevonden. De hond heeft meerdere bijt wonden aan beide kanten van zijn luchtpijp. Tevens zijn de achterpoten gebroken en voorpoten en kussens ontveld door slepen. En er zijn grote poot afdrukken gevonden.
DENK TOCH AAN DE KINDEREN!! DENKT DAN NIEMAND AAN DIE ARME KINDEREN?!?!quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:11 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Wanneer wordt het eerste kind gegrepen? Ik verwacht nog voor de zomer
We hebben kinderen zat in Nederland.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:12 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Is natuurlijk wachten totdat het eerste kind gegrepen wordt. Niets tegen dieren, en ja wij mensen zijn een plaag, maar een wolf hoort niet in een dichtbevolkt land als Nederland.
Zoals ik lees waren er geen mensen in de buurt. Prima toch?quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:11 schreef SnodeSnuiter het volgende:
https://www.digitaalburg.(...)een-wolf-in-bruchem/
[..]
Ik dacht dat ze schuw waren en slechts af en toe een schaapje, konijn of hert pakte
Een bericht van een melding in een anti-wolven appgroep. Ja, klinkt heel betrouwbaar dit.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:11 schreef SnodeSnuiter het volgende:
https://www.digitaalburg.(...)een-wolf-in-bruchem/
[..]
Dit is gebeurd op een boerderij in Bruchem net boven Den Bosch
Gewoon op klaarlichte dag op het erg van een boerderij
Ik dacht dat ze schuw waren en slechts af en toe een schaapje, konijn of hert pakte
Wanneer wordt het eerste kind gegrepen? Ik verwacht nog voor de zomer
En voorlopig staan honden flink voor op wolven als het gaat om het doden van kinderen. Dus een paar dode honden extra is in feite een veiligere situatie voor kinderenquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:25 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
We hebben kinderen zat in Nederland.
Die kunnen we ook nog eens zelf maken.
Moet daar die enkele wolf voor wijken?
OMG OMG NIET DE KINDEREN!!!!!11!!EINZ!!! 😱😱😱😱😱😱😱😱😱quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:12 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Is natuurlijk wachten totdat het eerste kind gegrepen wordt. Niets tegen dieren, en ja wij mensen zijn een plaag, maar een wolf hoort niet in een dichtbevolkt land als Nederland.
quote:In 2021 waren er 860 duizend schapen
En wie bepaalt er precies wat er wel of niet hoort in Nederland? Jij?quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:12 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Natuurlijk doe je dat wanneer het in je straatje past. Welkom in 2023.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:29 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Gaan we dit bericht gewoon serieus nemen?
Tussen de mensen die het wat kan schelen en de mensen die het geen reet kan schelen? Dan doe je er zelf aan mee.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:29 schreef Raw85 het volgende:
Is het gek dat dat hele wolvengezeik mij werkelijk waar geen ene reet kan schelen? Zag laatst ergens dat zelfs 'de wolvendiscussie' leidt tot een grote tweedeling in de maatschappij
Ach gut, je ziet jarvis staan en het werkt weer als een rode lap bij een stier he? Ik beslis niks, net zoals jij geen klote beslist in dit land, gelukkig worden op FOK! ook geen beslissingen gemaakt maar meningen geventileerd. Leer daar eens mee omgaan.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En wie bepaalt er precies wat er wel of niet hoort in Nederland? Jij?
Wat moet mij schelen? Wel wolven? Prima. Geen wolven? Ook best joh.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:31 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Tussen de mensen die het wat kan schelen en de mensen die het geen reet kan schelen? Dan doe je er zelf aan mee.
Ik wilde nog een like onder het bericht zetten. Maar zelfs dat kan niet.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Een bericht van een melding in een anti-wolven appgroep. Ja, klinkt heel betrouwbaar dit.
Wordt de wolf zo geroemd om het onder controle houden van populaties van andere dieren. Doen ze dat ook is het weer niet goed.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:28 schreef xzaz het volgende:
En die schapen die in Nederland worden doodgebeten nou nou nou:
[..]
quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:40 schreef JeMoeder het volgende:
Aldus de telegramgroep
WOLVENHAAT STIKSTOF TERING KABINET BOEREN HANG JE VLAG ANDERSOM FUCK PFIZER
Dan ben jij dus van het kamp kan me niet schelen. En sta je lijnrecht tegenover de mensen die het wel wat kan schelen. Tweedeling in de maatschappij zus zo.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:33 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Wat moet mij schelen? Wel wolven? Prima. Geen wolven? Ook best joh.
Pff binnenkort maar eens op de vuist met het andere kamp danquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:41 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dan ben jij dus van het kamp kan me niet schelen. En sta je lijnrecht tegenover de mensen die het wel wat kan schelen. Tweedeling in de maatschappij zus zo.
Men lijkt vooral doodsbang dat de wolven de populatie van mensen onder controle gaan houden. Zou op zich wel mooi zijn. Jammer dat het niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:40 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wordt de wolf zo geroemd om het onder controle houden van populaties van andere dieren. Doen ze dat ook is het weer niet goed.
En als fluitbekzeenaald heb jij dus per definitie iets tegen trompetvissen?quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:41 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dan ben jij dus van het kamp kan me niet schelen. En sta je lijnrecht tegenover de mensen die het wel wat kan schelen. Tweedeling in de maatschappij zus zo.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:12 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wacht, het gaat ineens over twee wolven en een hond??quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:48 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Ik vond het een vreemd verhaal.
Achterpoten gebroken en 'gesleep'?
Als een wolf op een erf komt en in conflict komt met een wolf sluit ik zeer zeker niet uit dat de wolf de hond dood.
Maar in een gevecht zo op de achterpoten richten (breken ook nog) vind ik onwaarschijnlijk. Slepen in de mate dat de voorpoten doorslijten vind ik onwaarschijnlijk.
Bij een gevecht richten hond achtigen zich op de voorkant. Fuck it, zelfs prooien knokken tot hun laatste snik om achterkant en buikregio te beschermen.
En een hoop tenenkrommende taalfouten in de OP @SnodeSnuiterquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:16 schreef Hatseflats22 het volgende:
Dit is niet een nieuwswaardig topic, zeker niet met deze bron en een reeds bestaand topic over wolven
De wolf is de nieuwe moslim wil je zeggen?quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:12 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ja?quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:36 schreef Gia het volgende:
Ik wil die wolf weleens tegenover onze hond zien. Dan piept ie wel anders.
Sorry, daar had hond moeten staanquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:49 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Wacht, het gaat ineens over twee wolven en een hond??
- bekijk het maar -quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:50 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
De wolf is de nieuwe moslim wil je zeggen?
Klopt ook niet .quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:48 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Ik vond het een vreemd verhaal.
Achterpoten gebroken en 'gesleep'?
Als een wolf op een erf komt en in conflict komt met een hond sluit ik zeer zeker niet uit dat de wolf de hond dood.
Maar in een gevecht zo op de achterpoten richten (breken ook nog) vind ik onwaarschijnlijk. Slepen in de mate dat de voorpoten doorslijten vind ik onwaarschijnlijk.
Bij een gevecht richten hond achtigen zich op de voorkant. Fuck it, zelfs prooien knokken tot hun laatste snik om achterkant en buikregio te beschermen.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:47 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
En als fluitbekzeenaald heb jij dus per definitie iets tegen trompetvissen?
Dan bijt hij jullie hont gewoon dood.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:36 schreef Gia het volgende:
Ziet eruit als een grote soort wolf. En kan behoorlijk fel zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:54 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Ja?
Jouw hond is ervaren in jagen en knokken?
Of is het een fijne huis en erfhond? Wiens meest ernstige conflict om een hoop herrie ging zonder echte verwondingen?
Ik heb een Fila, dat ras jaagt op grote katten.
Maar die van mij heeft geen idee, zou gewoon het onderspit delven.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:36 schreef Gia het volgende:
Wil je dat zien ja? Arm beest dat ie met jou samen moet leven.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:36 schreef Gia het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |