Is ook niet de oplossing, Johnny is ook te soft.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Heitinga doorschuiven maar niet als assistent.
Het is niet verstandig het niet te doen,quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet?
Dat die wijven het nog blijven volhouden?
Feyenoord wordt gewoon kampioen, dat is wel een uitgemaakte zaak. Nu afscheid nemen van dit seizoen en de trainer en alvast opbouwen voor volgend seizoen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, de act is Ajax afschrijven nu terwijl de rest net zo goed week na week wanprestaties aflevert. Na 6 niet-gewonnen wedstrijden op 'maar' 9 punten staan zegt genoeg.
Enige verschil is, is dat een feyenoord nu wel een paar km te ver is om met dit drama spel in te halen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, de act is Ajax afschrijven nu terwijl de rest net zo goed week na week wanprestaties aflevert.
Exact.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Feyenoord wordt gewoon kampioen, dat is wel een uitgemaakte zaak. Nu afscheid nemen van dit seizoen en de trainer en alvast opbouwen voor volgend seizoen.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Is er ook ergens een ajax podcast te vinden na de wedstrijd?
Nu al genot
Feyenoord staat 8 punten voor simpele zielquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wie dan? AZ en Feyenoord zonder een echte selectie, PSV zonder vleugelaanvallers?
Kale en KokkieGodquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben ook zo'n ramptoerist
graag aanraders
Tweede helft 0 uitgespeelde kansen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Enige verschil is, is dat een feyenoord nu wel een paar km te ver is om met dit drama spel in te halen.
Thuis, tegen volendam, achter in de 74ste minuut.
Beneden alle niveaus denkbaar
Ik zei 6 wedstrijden geleden al dat de trainer eruit moest. Nu doe je het alsnog maar te laat en is het seizoen wel over.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:37 schreef KingRoland het volgende:
Eigen schuld jongens
hadden jullie eerder een statement moeten maken richting van der sar
Ik ben bang dat ie ook na vanavond gewoon nog blijft zittenquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zei 6 wedstrijden geleden al dat de trainer eruit moest. Nu doe je het alsnog maar te laat en is het seizoen wel over.
Als dat zo is dan is de hele club wel ziekquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ie ook na vanavond gewoon nog blijft zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |