Dickpics versturen naar vrouwelijk personeelquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben al zoveel kansen gehad om hem er terecht uit te flikkeren dus vraag me echt af wat daarvoor nodig is.
Geef het nog een week of 2..quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wel ongekend dat je net vanavond tegen Volendam speelt. Ontslag wordt daarmee vrijwel onmogelijk voorlopig.
Ik durf niks meer uit te sluitenquote:Op donderdag 26 januari 2023 14:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wel ongekend dat je net vanavond tegen Volendam speelt. Ontslag wordt daarmee vrijwel onmogelijk voorlopig.
Sowieso een dubbel gevoel. Bij puntverlies is Schreuder eerder weg en bij winst heb je 3 punten. Concurrenten van Ajax hopen natuurlijk dat Schreuder zo lang mogelijk blijft dus ik weet niet zo goed wat zij liever hebben eigenlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik durf niks meer uit te sluiten
Schreuder een contract voor het leven.quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:52 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Sowieso een dubbel gevoel. Bij puntverlies is Schreuder eerder weg en bij winst heb je 3 punten. Concurrenten van Ajax hopen natuurlijk dat Schreuder zo lang mogelijk blijft dus ik weet niet zo goed wat zij liever hebben eigenlijk.
Ben eigenlijk wel benieuwd.
Als ik de macht had om hem die te geven had ik het niet gedaan.quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Schreuder een contract voor het leven.
Die pannekoek kreeg het gewoon in z'n eentje voor elkaarquote:Op donderdag 26 januari 2023 16:17 schreef manny het volgende:
heeft altijd iets treurigs toch die witte zakdoekjes in Nederland. Zo net niet, en dan de cameraman wanhopig zoeken naar dat ene shot waar er misschien 10-20 bij elkaar staan met een doekie zodat het nog wat lijkt.
Maak een spandoek, bezoek het trainingsveld, de legendarische pannekoek roeper, dat is toch meer Nederlands werk.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:17 schreef manny het volgende:
heeft altijd iets treurigs toch die witte zakdoekjes in Nederland. Zo net niet, en dan de cameraman wanhopig zoeken naar dat ene shot waar er misschien 10-20 bij elkaar staan met een doekie zodat het nog wat lijkt.
Maak een spandoek, bezoek het trainingsveld, de legendarische pannekoek roeper, dat is toch meer Nederlands werk.
Prima spandoek.quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:43 schreef PicoMMP het volgende:
Misschien mogen we deze van Twente lenen:
[ afbeelding ]
Geef die man de tijd inderdaad.quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Schreuder een contract voor het leven.
Het kan bijna niet dat Ajax in de Arena punten tegen Volendam laat liggen. Maar als het gebeurt dan is het wel gewoon klaar ja.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:18 schreef Scorpie het volgende:
1-1 vanavond
Schreuder morgen ontslagen
#durftedromen #schreuderout #wewantfootball
Die stijgende lijn is alleen op de trainingen te zien.quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:54 schreef -XOR- het volgende:
Ai, ik knijp 'm toch wel voor vanavond. Volendam zit in een redelijke periode en komen er de laatste bij tijd en wijle verrassend flitsend uit. Hopen op een gelijkspelletje, en dat er weer progressie te zien is en de stijgende lijn doorgetrokken kan worden.
Gelukkig wel, zo hebben ze er bij Feijenoord en PSV geen zicht op en je wilt de concurrentie ook niet wijzer maken natuurlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die stijgende lijn is alleen op de trainingen te zien.
Vind het programma wel interessant moet ik zeggen. Midden februari zijn alle topduels voor Feyenoord al gespeeld met alleen nog half maart Ajax uit.quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die stijgende lijn is alleen op de trainingen te zien.
Letterlijk na deze wedstrijd ja , een 3-2 tegen Twente met 10 man . Maar bestuur pruimde hem al een tijdje niet omdat die zich letterlijk afsloot van ze . Schijnt dat ze zijn ontslagbrief al een paar maanden van tevoren hadden geschreven.quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Werd Co niet ontslagen na een overwinning? Dat was wel opmerkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |