Die eend mag je wel vervangenquote:
quote:
Haha ninjaquote:
Ik was mijn oplader pakken en had er geen erg in.quote:
3 minutenquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was mijn oplader pakken en had er geen erg in.
Wat zeur je danquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was mijn oplader pakken en had er geen erg in.
Ja dat, ik ben altijd opgeladenquote:
quote:
Die kat zal nu wel in het asiel zitten of in een stoofpotje zijn verwerkt.quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De eigenaar van die tv zal er wellicht wat anders over denken op dat moment.
Of heeft een baasje zoals ik zou kunnen zijn. Boeie, we kopen wel weer een keer een nieuwe tv.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die kat zal nu wel in het asiel zitten of in een stoofpotje zijn verwerkt.
Die is als voer verwerkt voor de eendjesquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die kat zal nu wel in het asiel zitten of in een stoofpotje zijn verwerkt.
Zullen we hem alsnog de schuld geven?quote:
Neuh, is niet nodigquote:Op woensdag 25 januari 2023 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zullen we hem alsnog de schuld geven?
Soury kan dat.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
Dit moet je echt kunnen
[ afbeelding ]
Nicequote:Op woensdag 25 januari 2023 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
Dit moet je echt kunnen
[ afbeelding ]
Ik heb ook een mes maar gelukkig ben ik gezond gek.quote:
Ben jij die engerd met dat debiele roddelding?quote:
neequote:Op donderdag 26 januari 2023 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben jij die engerd met dat debiele roddelding?
Ach, zolang het maar niet jouw lijflied is.quote:
wederom neequote:Op donderdag 26 januari 2023 00:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach, zolang het maar niet jouw lijflied is.
Met mosterd of mayo?quote:Op donderdag 26 januari 2023 00:04 schreef maily het volgende:
[..]
wederom nee![]()
heb liever bitterballen![]()
Ook lekkerquote:Op donderdag 26 januari 2023 00:16 schreef chufi het volgende:
Ik heb ook nog kip-nudgets op voorraad
quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
Dit moet je echt kunnen
[ afbeelding ]
Ik ga als ik het er tussen krijg, van de week dit makenquote:Op donderdag 26 januari 2023 00:16 schreef chufi het volgende:
Ik heb ook nog kip-nudgets op voorraad
Samquote:Op donderdag 26 januari 2023 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga als ik het er tussen krijg, van de week dit maken
Das niet zo moeilijk, doen heel veel mensen dagelijksquote:
Ik heb zijn boek gekocht, staanquote:
Hij doet het heel grappig ookquote:Op donderdag 26 januari 2023 00:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb zijn boek gekocht, staandingen in
Heek kun je ook etenquote:Op donderdag 26 januari 2023 00:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hij doet het heek grappig ook
Ken je deze ook?quote:Op donderdag 26 januari 2023 00:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hij doet het heel grappig ook
BDS niet hoor, dat komt uit het waterquote:
Een boer in wordingquote:
Snel beterschap gewenst, niets is erger als zo'n kleine zich zo ziek voelt.quote:Op donderdag 26 januari 2023 07:23 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen![]()
Jongste kleinzoon (ruim 2,5) heeft beginnende longontsteking en een keelontsteking. Die is zo beroerd![]()
Wordt ze dinsdag weggestuurd met niets aan de hand, gisteren toch terug omdat hij zo in slaap valt en bijna niet eet en drinkt..
Nu antibiotica en vrijdag moet hij een stuk opgeknapt zijn.
Dank je.quote:Op donderdag 26 januari 2023 08:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Snel beterschap gewenst, niets is erger als zo'n kleine zich zo ziek voelt.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 00:07 schreef maily het volgende:
[..]
Met mosterd![]()
Met mayo is voor @:bitterbal
Die zijn af en toe wat snotterig maar ja dat heb je met die kleintjes, ik moet wel uitkijken met mijn copd.quote:Op donderdag 26 januari 2023 08:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dank je.
Ja, je kan er weinig mee.
Met jouw kleinkinderen alles oke?
Agossie. Dat is wat, ja.quote:Op donderdag 26 januari 2023 08:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die zijn af en toe wat snotterig maar ja dat heb je met die kleintjes, ik moet wel uitkijken met mijn copd.
Fleur (de oudste bijna 2.5) had van het begin af aan heupproblemen waar ze totaal geen verbetering in zien en die wordt 22 maart geopereerd en dan in gips, Dat is wat met zo'n kleintje hoor want je kunt het ze zo moeilijk uitleggen. We gaan het zien.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:29 schreef D. het volgende:
[..]
Al de 2e in een jaar tijd
En een telefoon ook, en allemaal op parkeerplaatsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:30 schreef maily het volgende:
[..]
Wat is een cruiser?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die auto rijdt? Dan ja![]()
Ik had ooit een PT-Cruiserquote:Op donderdag 26 januari 2023 10:36 schreef D. het volgende:
[..]
Wat is een cruiser?
Iemand die auto rijdt? Dan ja
quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:36 schreef D. het volgende:
[..]
Wat is een cruiser?
Iemand die auto rijdt? Dan ja
quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:52 schreef D. het volgende:
[..]
Vooral figuurlijk dan
Vond je ook portemonnees?
Nee helaas nietquote:Op donderdag 26 januari 2023 10:52 schreef D. het volgende:
[..]
Vooral figuurlijk dan
Vond je ook portemonnees?
Zo is dat .. Sneeuw bezorgen voor onze pullupquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dan kun je andere goede daden verrichten
Leukquote:
Je hebt het dus helemaal geluisterdquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:33 schreef D. het volgende:
[..]
Leuk
Al loopt het na 10 minuten een beetje uit de hand
Of zou @:maily daarop doelen?
Uiteraardquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt het dus helemaal geluisterd
Ze moest wel lachten toen ik het over autorijden had, dus heb wel zo'n vermoeden dat dat in ieder geval niet het gedeelte wasquote:Ik weet niet of maily uit de hand lopen bedoelde, maar wel het cruising gedeelte.
Niet geklikt maar ik denk het nietquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:33 schreef D. het volgende:
[..]
Leuk
Al loopt het na 10 minuten een beetje uit de hand
Of zou @:maily daarop doelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:40 schreef maily het volgende:
[..]
Niet geklikt maar ik denk het nietWel dus, want daar gaat dat liedje overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dat krijg je er dus van als mensen niet klikkenquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel dus, want daar gaat dat liedje over
Sowieso Boys Town Gang niet kennenquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:47 schreef D. het volgende:
[..]
Dat krijg je er dus van als mensen niet klikken
quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sowieso Boys Town Gang niet kennen
#MakeAChangequote:Op donderdag 26 januari 2023 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan er vandaag verandering in brengen
Dit was niet echt een hitje natuurlijkquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sowieso Boys Town Gang niet kennen
Dat kan jij ookquote:
Is gewoon een kofferquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:55 schreef D. het volgende:
[..]
Dit was niet echt een hitje natuurlijk
Deze heeft op 1 gestaan:
Ik ken nog wel een Frankie Valliquote:Op donderdag 26 januari 2023 13:10 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt, maar het origineel was (hier) nooit een hit
Heyy D!quote:
eejjjjjjjjquote:Op donderdag 26 januari 2023 13:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heyy D!
Wanneer begint dat F1 gedoetje weer? gaan we weer als groep aan de gang?
ahh over een maandje alweer. Leuk leuk leuk. Het kan bijna niet slechter dan vorig jaarquote:Op donderdag 26 januari 2023 13:38 schreef D. het volgende:
[..]
eejjjjjjjj
5 maart is de eerste race, en de manager gaat meestal een weekje van te voren open.
Uiteraard ook weer met een 40+ subleague
Ohh topquote:Op donderdag 26 januari 2023 13:38 schreef D. het volgende:
[..]
eejjjjjjjj
5 maart is de eerste race, en de manager gaat meestal een weekje van te voren open.
Uiteraard ook weer met een 40+ subleague
We gaan er weer voorquote:Op donderdag 26 januari 2023 13:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ohh topvind dat altijd zo leuk
Zeker wetenquote:
He, da’s mijn tekstquote:Op donderdag 26 januari 2023 13:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
ahh over een maandje alweer. Leuk leuk leuk. Het kan bijna niet slechter dan vorig jaar
Viaplayquote:Op donderdag 26 januari 2023 14:17 schreef chufi het volgende:
Eens kijken hoe we het gaan volgen ...
Ik ga die maar opzeggen denk ik.quote:
Ondanks beloftes dat niet te doenquote:Op donderdag 26 januari 2023 14:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga die maar opzeggen denk ik.
Verhogen de tarieven fors
Er komt 2 euro per maand bij.quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ondanks beloftes dat niet te doen![]()
Al heb ik nog niet gezien wat het gaat kosten. Met voetbal en darten er ook nog bij kijk ik wel genoeg.
Ja dan is het wel veel.quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er komt 2 euro per maand bij.
Ik kijk alleen het hockey en heel soms voetbal.
Zit ik ook aan te denken Had een jaarabo voor 99Ī maar dat gaat dus idd fors omhoog.. Heb best el veel series gekeken ... ff aanzien .. misschien toch eens over naar IPTVquote:Op donderdag 26 januari 2023 14:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga die maar opzeggen denk ik.
Verhogen de tarieven fors
We hebben het nooit opgezegd. Hebben zo waar een paar keer er aan gedacht om darten te kijken. Dus Viaplay maar weer.quote:
Genieten dus.quote:
Koffie ook goed?quote:
Ik ook, even wat anders verzinnen.quote:
Moet je eens cafeïne vrij koffie proberen, smaakte net zo lekker als gewone koffiequote:
Ik drink koffie om wakker te worden.quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:59 schreef Loveable het volgende:
[..]
Moet je eens cafeïne vrij koffie proberen, smaakte net zo lekker als gewone koffie
Je kan ook je kop buiten het raam even steken, wordt je ook wakker vanquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik drink koffie om wakker te worden.
Een ochtend kus van jou zal ook wel werken.quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:02 schreef Loveable het volgende:
[..]
Je kan ook je kop buiten het raam even steken, wordt je ook wakker van
Kan ook idd, maar heb eigenlijk alleen in de ochtend zin in koffie.quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:59 schreef Loveable het volgende:
[..]
Moet je eens cafeïne vrij koffie proberen, smaakte net zo lekker als gewone koffie
Of juist nietquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een ochtend kus van jou zal ook wel werken.
Ah ik meestal ook, heel soms in de avond of latte of theequote:Op donderdag 26 januari 2023 18:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan ook idd, maar heb eigenlijk alleen in de ochtend zin in koffie.
Daarna zal ik wel een duw uit bed krijgen met de mededeling dat ik ontbijt moet maken.quote:
Nou dat zal wel fijn zijn jaquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarna zal ik wel een duw uit bed krijgen met de mededeling dat ik ontbijt moet maken.
Of een jaloerse parkiet die ook aandacht wil.quote:
Die moet dan maar ff wachtenquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of een jaloerse parkiet die ook aandacht wil.
WTF ... het houdt maar niet op +)quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarna zal ik wel een duw uit bed krijgen met de mededeling dat ik ontbijt moet maken.
Pozza Hawaï gegetenquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:17 schreef aloa het volgende:
Wat gaan we eten?
Hier....
[ afbeelding ]
Lekker. Gisteren gedaan.quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:17 schreef aloa het volgende:
Wat gaan we eten?
Hier....
[ afbeelding ]
Dat ga jij eten?quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:28 schreef chufi het volgende:
soort pasta carbonara met kerrie smaak ..
Nassen.quote:
Niet de ekte foto he?quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:17 schreef aloa het volgende:
Wat gaan we eten?
Hier....
[ afbeelding ]
En spruiten?quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:28 schreef chufi het volgende:
Godverdomme kerry in carbonara ga je schamenquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:28 schreef chufi het volgende:
Dat is geen carabonaraquote:
Ikke 20 en 2 bomen.quote:
Ik zeg toch ook een soort ... heb wel gebruik gemaakt van zo'n zak carbonara saus ... maar dan wil ik daar een eigen touch aan geven op mijn manier ...quote:
Ik ga uit mijn plaat als iemand niet weet wat carabonara isquote:
* Sodeknetters duikt wegquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga uit mijn plaat als iemand niet weet wat carabonara is
Daarom schrijf jij het ook altijd andersquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Een zak saus nog wel.quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook een soort ... heb wel gebruik gemaakt van zo'n zak carbonara saus ... maar dan wil ik daar een eigen touch aan geven op mijn manier ...
Het zal wel een liedje zijn.quote:
Ik ga uit mijn plaat als iemand het fout speltquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Meen je dat nou?quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben jij soms de kloon van Maily?quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga uit mijn plaat als iemand het fout spelt
Sommige userts hier blijkbaar ook ...quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die worden helemaal gek als je met hun eten klooit volgens mij
Betraptquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben jij soms de kloon van Maily?
CARBONARA!quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Omdat een zak bruine bonen helemaal niet op carabonara lijkt. Duuuuh
Het gaat om de saus Godverde...quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom schrijf jij het ook altijd anders
Ja die van jou zal wel goddelijk smaken ...quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gaat om de saus Godverde...[ link | afbeelding ]
Het gaat om het etenquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga uit mijn plaat als iemand het fout spelt
Ja eigenlijk wel.quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die van jou zal wel goddelijk smaken ...
Ik heb het niet soquote:
Zekers!quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die van jou zal wel goddelijk smaken ...
ik wist niet dat het een wedstrijdje was.quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was eerder om eerlijk te zijn ...
Ik ontwijk agressiequote:Op donderdag 26 januari 2023 18:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Schijterd en geen ruggengraat dus.
Verstand komt met de jaren.quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent echt verstandig geworden
Godverdomme sukkelquote:
Daten kan je beter ergens anders doenquote:
Als Soury dit leestquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:57 schreef chufi het volgende:
Morgen doe ik het door de rijst ... heb nog een restje saus over ... misschien iets voor door paella, die is ook meestal gelig
De juiste instelling.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben ook anti geweld maar als iemand komt kloten aarzel ik geen seconde om mezelf te verdedigen
Ik sluit mijn ogenquote:
Ik vroeg dit meer omdat Sode wou vechten als kleintjequote:Op donderdag 26 januari 2023 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Daten kan je beter ergens anders doen
quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Daten kan je beter ergens anders doen
Met hand en tandquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben ook anti geweld maar als iemand komt kloten aarzel ik geen seconde om mezelf te verdedigen
De medische term is verticaal gehandicapt.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vroeg dit meer omdat Sode wou vechten als kleintje
Sode is groots.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vroeg dit meer omdat Sode wou vechten als kleintje
Ja tok om is wel verstandigquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De medische term is verticaal gehandicapt.
Ik ben zelfs wat gekrompen blijkbaar. Of het is ooit fout gemeten.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, vandaar dat ik dat zei.
boven de 50 ga je krimpen ja, helemaal als je een bovengemiddelde lengte hebt.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben zelfs wat gekrompen blijkbaar. Of het is ooit fout gemeten.
Vrij normaal dus?quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
boven de 50 ga je krimpen ja, helemaal als je een bovengemiddelde lengte hebt.
Klopt.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Soury is 2 meter 20 heb ik gehoord
Ja ze is iets groter dan ikquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben iets gekrompenquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja ze is iets groter dan ik
Misschien had je je schoenen uitquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:11 schreef aloa het volgende:
[..]
2 cm. Op mijn id stond altijd 1.92.
Tijdje terug in het ziekenhuis was ik 1.90.
Je komt kleiner over.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vorige week nog.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:11 schreef chufi het volgende:
Tis jaren geleden dat ik voor het laatste gemeten ben
Eind 40 zet de krimp in, dus kan wel kloppen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Vorige week nog. Centimeter gegroeidquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:11 schreef chufi het volgende:
Tis jaren geleden dat ik voor het laatste gemeten ben
Jij bent nog in de groeiquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben 1.89 volgens mijn ID kaart
Waarvan?quote:
Grote jongenquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:13 schreef engine het volgende:
[..]
Vorige week nog. Centimeter gegroeid
Nee. 130 waar je 100 mocht.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Om te kijken of je wel gecertificeerd kon worden ?
Dan heb je ook weinig aan die nieuwe snellere trein ..quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee. 130 waar je 100 mocht.
quote:
Die mag harderder. Dit was met de otooquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je ook weinig aan die nieuwe snellere trein ..
Ben jij!quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee hoor is gewoon perfect
Oops ...quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die mag harderder. Dit was met de otoo
Over de rails?quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die mag harderder. Dit was met de otoo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |