Uit Verwardistanquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:02 schreef Toine51 het volgende:
De dader is een Syriër las ik..
Nou, deze man was vást erg verward..
# sarcasme modus off...
Wir schaffen dasquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:02 schreef Toine51 het volgende:
De dader is een Syriër las ik..
Nou, deze man was vást erg verward..
# sarcasme modus off...
Is allemaal hysterie. Geen greintje bewijs dat er terroristen tussen vluchtelingen zitten.quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het aantal kleine aanslagen is inmiddels toch wel ongelooflijk hoog. Bizar hoe makkelijk wij terroristen hebben laten toetreden tot onze westerse maatschappijen te midden van alle legitieme vluchtelingen. De achteloosheid is onbeschrijflijk imo.
Waarschijnlijk niet geslaagd voor zijn praktijkexamen, en daarom toch nog even geoefend.quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:14 schreef Nober het volgende:
Een chirurg die niet naar huis wilde. Prachtig.
In dit geval meerdere punten.quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:23 schreef kwiwi het volgende:
Het is natuurlijk ook frustrerend als je als chirurg nergens aan de slag kan vanwege discriminatie. Dan het mes maar gebruiken om een punt te maken, zal de arme man gedacht hebben.
Jij weet al dat het een terroristische aanslag was, terwijl de politie nog niet weet wat het motief was?quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het aantal kleine aanslagen is inmiddels toch wel ongelooflijk hoog. Bizar hoe makkelijk wij terroristen hebben laten toetreden tot onze westerse maatschappijen te midden van alle legitieme vluchtelingen. De achteloosheid is onbeschrijflijk imo.
Ach flikker toch op man, met je kansloze "je weet niet wat zn motief is" geblaatquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:21 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja? Zie jij D66 stemmers als mensen die graag even afwachten wat de feiten zijn, alvorens ze hun onderbuik laten reutelen?
Welke definitie van terrorisme hou jij dan aan? Volgens de gangbare definities is iemand die dit doet namelijk niet automatisch een terrorist.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:31 schreef RedFever007 het volgende:
Ach flikker toch op man, met je kansloze "je weet niet wat zn motief is" geblaatiemand die ik een trein twee mensen vermoord en meerdere verwond is gewoon een terrorist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |