quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1 Euro is gelijk aan
35,75 Thaise baht
1 Thaise baht is gelijk aan
0,028 Euro
oh laat maar. nu zie ik het pas
Ik vind het wel geinig want je doet me op zo'n momenten echt denken aan m'n zusjequote:Op woensdag 25 januari 2023 15:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
man toen ik op verzenden had gedrukt dacht ik al omg bal hoe kun je
Ja ik ging er niet vanuit dat het zo'n domme vraag (ze bestaan, sorry) zou zijnquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je eerst euro naar baht omrekent krijg je een ander bedrag dan wanneer je het omdraait.
ja ik typ vaak voordat ik nadenkquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinig want je doet me op zo'n momenten echt denken aan m'n zusjeDie flapt er ook zulke dingen uit zonder eerst even na te denken
godjezus Bal, ik dacht dat gwk gewoon een percentage inhield ofzoquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1 Euro is gelijk aan
35,75 Thaise baht
1 Thaise baht is gelijk aan
0,028 Euro
oh laat maar. nu zie ik het pas
Heb je je geblondeerd voor de vakantie?quote:
Ik doe dat ook heel erg. Heel erg.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinig want je doet me op zo'n momenten echt denken aan m'n zusjeDie flapt er ook zulke dingen uit zonder eerst even na te denken
quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GodverdommeIk hoopte ZO dat je dat niet zou bedoelen
Ik weet niet waarom jullie dat dachten, jullie kennen bal toch? Eerste wat ik dacht toen ik de vraag las was: Lol, wacht ze komt er zo zelf wel achterquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja ik ging er niet vanuit dat het zo'n domme vraag (ze bestaan, sorry) zou zijn
Ik dacht 1 euro in baht is 35,78 maar waarom is 35,78 baht dan geen euro ofzo
Is ballie stiekem jouw zusjequote:Op woensdag 25 januari 2023 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
daar gaat mijn theequote:Op woensdag 25 januari 2023 15:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet waarom jullie dat dachten, jullie kennen bal toch? Eerste wat ik dacht toen ik de vraag las was: Lol, wacht ze komt er zo zelf wel achter![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit soort dingen doet @:dud0r nog steeds en dan breekt die af en toe iets.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja ik ging er niet vanuit dat het zo'n domme vraag (ze bestaan, sorry) zou zijn
Ik dacht 1 euro in baht is 35,78 maar waarom is 35,78 baht dan geen euro ofzo
jaquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tijd voor kattenplaatje?
quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Launchpad? Je gaat een eigen Cape Canaveral beginnen?
Wist niet dat jij zo vaak in de zon zit.quote:
Gecremeerde kroket mag niet meer hequote:Op woensdag 25 januari 2023 15:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Wist niet dat jij zo vaak in de zon zit.
Cape Cadzandquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Launchpad? Je gaat een eigen Cape Canaveral beginnen?
quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Wist niet dat jij zo vaak in de zon zit.
Hoe verder je naar het zuidoosten woont hoe meer je mag. @kwiwi en ik kunnen dit soort grapjes dus gewoon maken zonder ons te moeten schamen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gecremeerde kroket mag niet meer he
hartaanval genotquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:48 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Voor als je een kapsalon maar een lichte snack vindtquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:48 schreef CherryLips het volgende:
Waarom eten ze daar altijd van dat voer alsof ze een zorgsysteem hebben dat totaal niet overdonderd is en je bij een hartaanval direct geholpen wordt?quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:48 schreef CherryLips het volgende:
wtfquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als je @:haags via z’n anus hartmassage gaat geven, krijg je net zulke bruine armen als ik
Doe maar gelijk de kappersketenquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor als je een kapsalon maar een lichte snack vindt
quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe verder je naar het zuidoosten woont hoe meer je mag. @:kwiwi en ik kunnen dit soort grapjes dus gewoon maken zonder ons te moeten schamen.
@ggzquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als je @:haags via z’n anus hartmassage gaat geven, krijg je net zulke bruine armen als ik
Heb jij een podcast?quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:48 schreef FranticDJ het volgende:
Maar is voor de stream/podcast studio
Wat zielig al die pupsquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:54 schreef CherryLips het volgende:
https://ikzoekbaas.dieren(...)ieren/ex-proefdieren
Zoveel
denk niet dat dimmy dit goedkeurt als snackquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik word er ook fysiek misselijk vanquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk niet dat dimmy dit goedkeurt als snack
Kun je ook mentaal misselijk zijn?quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik word er ook fysiek misselijk van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |