quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1 Euro is gelijk aan
35,75 Thaise baht
1 Thaise baht is gelijk aan
0,028 Euro
oh laat maar. nu zie ik het pas
Ik vind het wel geinig want je doet me op zo'n momenten echt denken aan m'n zusjequote:Op woensdag 25 januari 2023 15:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
man toen ik op verzenden had gedrukt dacht ik al omg bal hoe kun je
Ja ik ging er niet vanuit dat het zo'n domme vraag (ze bestaan, sorry) zou zijnquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je eerst euro naar baht omrekent krijg je een ander bedrag dan wanneer je het omdraait.
ja ik typ vaak voordat ik nadenkquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinig want je doet me op zo'n momenten echt denken aan m'n zusjeDie flapt er ook zulke dingen uit zonder eerst even na te denken
godjezus Bal, ik dacht dat gwk gewoon een percentage inhield ofzoquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1 Euro is gelijk aan
35,75 Thaise baht
1 Thaise baht is gelijk aan
0,028 Euro
oh laat maar. nu zie ik het pas
Heb je je geblondeerd voor de vakantie?quote:
Ik doe dat ook heel erg. Heel erg.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinig want je doet me op zo'n momenten echt denken aan m'n zusjeDie flapt er ook zulke dingen uit zonder eerst even na te denken
quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GodverdommeIk hoopte ZO dat je dat niet zou bedoelen
Ik weet niet waarom jullie dat dachten, jullie kennen bal toch? Eerste wat ik dacht toen ik de vraag las was: Lol, wacht ze komt er zo zelf wel achterquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja ik ging er niet vanuit dat het zo'n domme vraag (ze bestaan, sorry) zou zijn
Ik dacht 1 euro in baht is 35,78 maar waarom is 35,78 baht dan geen euro ofzo
Is ballie stiekem jouw zusjequote:Op woensdag 25 januari 2023 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
daar gaat mijn theequote:Op woensdag 25 januari 2023 15:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet waarom jullie dat dachten, jullie kennen bal toch? Eerste wat ik dacht toen ik de vraag las was: Lol, wacht ze komt er zo zelf wel achter![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit soort dingen doet @:dud0r nog steeds en dan breekt die af en toe iets.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja ik ging er niet vanuit dat het zo'n domme vraag (ze bestaan, sorry) zou zijn
Ik dacht 1 euro in baht is 35,78 maar waarom is 35,78 baht dan geen euro ofzo
jaquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tijd voor kattenplaatje?
quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Launchpad? Je gaat een eigen Cape Canaveral beginnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |