Dat was hetzelfde doekje….quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:18 schreef Metalfreak het volgende:
GAD.VER.DAMME!!!![]()
![]()
En weer alleen een doekje
Tja iedereen zijn keuze, sommige mensen emigreren vanwege het klimaat of de ruimte, of de natuur, en vinden het toch fijn om nog een clubje Nederlanders om zich heen te houden, iedereen zijn ding toch? Ik kom al 10 jaar op een plek 10 minuten van het stel uit deze aflevering hun huis vandaan, ook hier dus vol met Nederlanders, maar het zijn net als jij in dat geval vaak Nederlanders die met een reden zijn vertrokken uit Nederland en dus heb je dan meteen al veel raakvlakken. Het zijn niet de standaard gehaaste en gestresste Nederlanders kan ik je garanderen, en ook niet de bekende “kansenparels”quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:58 schreef TornadoDK het volgende:
Ga je 'emigreren' om lekker tussen de Nederlanders te zitten![]()
Verder ging de halve aflevering over charlotte... leuk voor hem/haar maar dat is niet waarvoor ik ik vertrek kijk.
quote:Een van onze hoogtepunten was de meivakantie waarin onze kids op bezoek zijn geweest en zich konden thuis voelen in huis en omgeving. Inmiddels verblijven zij voor een jaar met de moeders op Bali en hebben we regelmatig een fijn videocontact.
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:58 schreef TornadoDK het volgende:
Ga je 'emigreren' om lekker tussen de Nederlanders te zitten![]()
quote:In de zomermaanden zaten we lekker vol en hadden we vooral Spanjaarden te gast.
Als je gewoon integreert heb je die problemen ook nietquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:15 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Tja iedereen zijn keuze, sommige mensen emigreren vanwege het klimaat of de ruimte, of de natuur, en vinden het toch fijn om nog een clubje Nederlanders om zich heen te houden, iedereen zijn ding toch? Ik kom al 10 jaar op een plek 10 minuten van het stel uit deze aflevering hun huis vandaan, ook hier dus vol met Nederlanders, maar het zijn net als jij in dat geval vaak Nederlanders die met een reden zijn vertrokken uit Nederland en dus heb je dan meteen al veel raakvlakken. Het zijn niet de standaard gehaaste en gestresste Nederlanders kan ik je garanderen, en ook niet de bekende “kansenparels”
En als je een noodgeval hebt of gewoon een verstopte wc of kapotte kraan, dan is het ook niet heel vervelend om wat Nederlandse buren/kennissen die klussen om je heen te hebben wonenVerder zijn er ook nog genoeg Spanjaarden, Engelsen, Belgen, Duitsers en Fransen mocht je je vervelen.
Ik denk dat je Marcel bedoelde. Die met het donkere haar?quote:Op zondag 29 januari 2023 15:01 schreef Soury het volgende:
Die éne gozer (Walter) was net een jonge Kees van Kooten. Toen keek ik ineens anders naar deze aflevering.
Ja diequote:Op zondag 29 januari 2023 15:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat je Marcel bedoelde. Die met het donkere haar?
Dat komt omdat nu een beetje de afleveringen komen van mensen die allemaal in Nederland hun huizen voor gigantische overwaardes hebben kunnen verkopen, ze gaan niet meer zoals vroeger met een paar duizend euro en een afgesloten giga hypotheek op stap. Nu hebben ze allemaal tonnen aan overwaardes vrij te besteden in een vaak stuk goedkoper land dan Nederland waar je euro’s dus ook nog eens een stuk meer waard zijn…en dan zie je dus meteen dat de afleveringen een stuk saaier worden.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:33 schreef havanagila het volgende:
Het is wel ik vertrek heh, ik wil geklus en geklaag zien. Mensen die de taal niet spreken en dan een stofzuiger moeten gaan kopen. Drag queens die tegeltjes staan te kappen....
Gaat veel te soepeltjes laatste afleveringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |