abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 januari 2023 @ 22:23:28 #176
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_207755564
Ik vind Charlotte leuker
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  zaterdag 28 januari 2023 @ 22:23:41 #177
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_207755571
José vond dat geen leuk grapje
  zaterdag 28 januari 2023 @ 22:24:04 #178
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_207755582
Hebben ze geen aparte ruimtes voor gasten? Die zitten nu gewoon in hun woonkamer :')
Don't let my username fool you...
  zaterdag 28 januari 2023 @ 22:24:21 #179
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_207755586
Ik kan dat lachje niet meer aanhoren
Order! Ordeeeeeeeeer!
  zaterdag 28 januari 2023 @ 22:24:28 #180
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_207755589
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
José vond dat geen leuk grapje
Maar hij/zij kreeg toch iedereen aan het lachen? :{
Don't let my username fool you...
  zaterdag 28 januari 2023 @ 22:25:43 #181
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_207755621
Neee ik ben niet verzadigd.
Don't call me Shirley
  zaterdag 28 januari 2023 @ 22:25:55 #182
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_207755624
B&B voor OSM-ers
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_207755921
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 22:18 schreef Metalfreak het volgende:
GAD.VER.DAMME!!! :r :r :r

En weer alleen een doekje :r
Dat was hetzelfde doekje….
U MAD?
pi_207756578
Ga je 'emigreren' om lekker tussen de Nederlanders te zitten :')

Verder ging de halve aflevering over charlotte... leuk voor hem/haar maar dat is niet waarvoor ik ik vertrek kijk.
Graag verwijderen
pi_207756951
Ze pakken wel weer flink uit met TV makers dit seizoen. Dit stel vraagt gewoon weer om een spinoff serie...
Allemaal cabaretteketet!
pi_207757043
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 22:58 schreef TornadoDK het volgende:

Verder ging de halve aflevering over charlotte... leuk voor hem/haar maar dat is niet waarvoor ik ik vertrek kijk.
Tja iedereen zijn keuze, sommige mensen emigreren vanwege het klimaat of de ruimte, of de natuur, en vinden het toch fijn om nog een clubje Nederlanders om zich heen te houden, iedereen zijn ding toch? Ik kom al 10 jaar op een plek 10 minuten van het stel uit deze aflevering hun huis vandaan, ook hier dus vol met Nederlanders, maar het zijn net als jij in dat geval vaak Nederlanders die met een reden zijn vertrokken uit Nederland en dus heb je dan meteen al veel raakvlakken. Het zijn niet de standaard gehaaste en gestresste Nederlanders kan ik je garanderen, en ook niet de bekende “kansenparels” ;)
En als je een noodgeval hebt of gewoon een verstopte wc of kapotte kraan, dan is het ook niet heel vervelend om wat Nederlandse buren/kennissen die klussen om je heen te hebben wonen :) Verder zijn er ook nog genoeg Spanjaarden, Engelsen, Belgen, Duitsers en Fransen mocht je je vervelen.
  zaterdag 28 januari 2023 @ 23:47:22 #187
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_207757809
Leuke gasten. Lekker af-en-toe 'over the top'.
Beetje dom om voor 645K een huis te kopen en dan maar 25K als verbouwingsbudget te hebben.
Verder zijn de homofobe (maar dat mag niet gezegd worden?) reacties hier op Fok! erg voorspelbaar. :{w

En voor de bashers over die kinderen:
quote:
Een van onze hoogtepunten was de meivakantie waarin onze kids op bezoek zijn geweest en zich konden thuis voelen in huis en omgeving. Inmiddels verblijven zij voor een jaar met de moeders op Bali en hebben we regelmatig een fijn videocontact.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 28 januari 2023 @ 23:49:41 #188
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_207757865
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 22:58 schreef TornadoDK het volgende:

quote:
In de zomermaanden zaten we lekker vol en hadden we vooral Spanjaarden te gast.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_207761464
Ik vond het -ondanks dat alles goed ging >:) - een leuke uitzending.
pi_207761885
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 23:15 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Tja iedereen zijn keuze, sommige mensen emigreren vanwege het klimaat of de ruimte, of de natuur, en vinden het toch fijn om nog een clubje Nederlanders om zich heen te houden, iedereen zijn ding toch? Ik kom al 10 jaar op een plek 10 minuten van het stel uit deze aflevering hun huis vandaan, ook hier dus vol met Nederlanders, maar het zijn net als jij in dat geval vaak Nederlanders die met een reden zijn vertrokken uit Nederland en dus heb je dan meteen al veel raakvlakken. Het zijn niet de standaard gehaaste en gestresste Nederlanders kan ik je garanderen, en ook niet de bekende “kansenparels” ;)
En als je een noodgeval hebt of gewoon een verstopte wc of kapotte kraan, dan is het ook niet heel vervelend om wat Nederlandse buren/kennissen die klussen om je heen te hebben wonen :) Verder zijn er ook nog genoeg Spanjaarden, Engelsen, Belgen, Duitsers en Fransen mocht je je vervelen.
Als je gewoon integreert heb je die problemen ook niet

Maar goed ik vind het kansloos het is slechts mijn mening he, geen persoonlijke aanval naar je
Graag verwijderen
pi_207762189
Het is wel ik vertrek heh, ik wil geklus en geklaag zien. Mensen die de taal niet spreken en dan een stofzuiger moeten gaan kopen. Drag queens die tegeltjes staan te kappen....

Gaat veel te soepeltjes laatste afleveringen.
pi_207763194
Wat een verschrikkelijk saai en niet Ik Vertrek seizoen is het. Uiteraard los van de aardige mensen die ik het beste gun, maar dit heeft niets maar dan ook niets met Ik Vertrek te maken.
pi_207765554
Die éne gozer (Walter) was net een jonge Kees van Kooten. Toen keek ik ineens anders naar deze aflevering. :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 29 januari 2023 @ 15:57:13 #194
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_207766514
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 15:01 schreef Soury het volgende:
Die éne gozer (Walter) was net een jonge Kees van Kooten. Toen keek ik ineens anders naar deze aflevering. :D
Ik denk dat je Marcel bedoelde. Die met het donkere haar?
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 29 januari 2023 @ 16:01:27 #195
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_207766567
De komende uitzendingen zijn overigens vanaf nu weer op donderdag.

Donderdag 2 februari 2023 (21.30 uur op NPO 1) - Nicole en Manuel bouwen aan hun gezamenlijke droom: een B&B op Bonaire. Deel 1

Donderdag 9 februari 2023 (21.20 uur op NPO 1) - Nicole en Manuel bouwen aan hun gezamenlijke droom: een B&B op Bonaire. Deel 2

Donderdag 16 februari 2023 (21.30 uur op NPO 1) - Dennis en Jelle kopen in een Frans gehucht een leegstaand pand met camping, kroeg en supermarkt.

Donderdag 23 februari 2023 (21.30 uur op NPO 1) - Follow up:
Theo en Jolanda zijn klaar voor een nieuw avontuur. Zij verruilen Gambia voor Spanje waar ze naast pannenkoeken ook tapas in hun restaurant gaan serveren. En we keren terug naar Jeroen en Marleen in Italië. In 2016 sloeg het noodlot toe en werd hun huis door aardbevingen onbewoonbaar. Zes jaar later hebben ze hun leven weer op de rit.
Poef.....gone! ©golfer
pi_207766768
quote:
11s.gif Op zondag 29 januari 2023 15:57 schreef golfer het volgende:

[..]
Ik denk dat je Marcel bedoelde. Die met het donkere haar?
Ja die
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 29 januari 2023 @ 16:24:40 #197
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_207766918
Two parter _O_

En ik vind het ook wel gek om als niet-Spanjaard naar Spanje te gaan om daar tapas te gaan serveren.
Ik zou dat zelf overlaten aan de Spanjaarden en het zelf bij Nederlandse kost houden.
Maar goed, dat pannenkoekenrestaurant in Gambia vond ook niemand een goed idee en dat liep uiteindelijk wel lekker volgens mij, dus wie ben ik om hen te vertellen wat ze moeten doen :')
pi_207766965
Teruggekeken.

Die ex-steward is is vermakelijk maar vrij nutteloos. Kan vrijwel niks alleen, behalve struikelen. Die zou ik niet in een neerstortend vliegtuig willen hebben :X
Bijzonder paar, wel. Maar blijkbaar vullen ze elkaar goed aan.

Ze gingen echt voor de zon, totaal geen integratie met de locals. Wat dat betreft hebben ze een passende locatie uitgezocht, vol met Hollanders.

Dat ze de eerste gasten chique mensen vinden dat snap ik. Als je een fantastisch uitzicht blokkeert met een gigantische kandelaar. En, met je helemaal stylish uitgedachte tafel, nog niet eens de moeite neemt de sushi uit het plastic op een bordje te leggen :')

En ik dacht dat ze geen services mochten aanbieden? Valt een ontbijtje daar ook niet onder? Inclusief stress over diverse soorten eitjes en koffietjes? _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207767291
Ik vond Marcel een sympathieke mooie man, snap dat een vrouwelijk stel daar wel kinderen van wilde hebben. Ook de zorgzaamheid naar zijn man toe, die was ongelukkig in Nederland. Als hij maar gelukkig is. De sushi in plastic bakjes waren inderdaad hilarisch, vooral met de 'zilveren' dekschalen erboven op en enorm veel wind op die berg.. _O-
pi_207768449
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 11:33 schreef havanagila het volgende:
Het is wel ik vertrek heh, ik wil geklus en geklaag zien. Mensen die de taal niet spreken en dan een stofzuiger moeten gaan kopen. Drag queens die tegeltjes staan te kappen....

Gaat veel te soepeltjes laatste afleveringen.
Dat komt omdat nu een beetje de afleveringen komen van mensen die allemaal in Nederland hun huizen voor gigantische overwaardes hebben kunnen verkopen, ze gaan niet meer zoals vroeger met een paar duizend euro en een afgesloten giga hypotheek op stap. Nu hebben ze allemaal tonnen aan overwaardes vrij te besteden in een vaak stuk goedkoper land dan Nederland waar je euro’s dus ook nog eens een stuk meer waard zijn…en dan zie je dus meteen dat de afleveringen een stuk saaier worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')