Die zien nu hun vader in deze outfit op TV.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:08 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Wat ik me nu ook ineens besef; de kinderen worden opgevoed door een bevriend lesbisch stel..... Niet eens de moeders?
Iemand zei net dat het wel de moeders waren. Blijft wel sneu dat je vaders zo ver weg gaan wonenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:11 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Gevalletje kinderbescherming inschakelen dit. Dit kan je toch niet normaal gaan vinden allemaal..en zelf lekker de omgebouwde drama queen spelen in Benidorm, en dan 1x per twee weken je kinderen bellen die bij een lesbisch pleeggezin slapen en de biologische moeder is niet eens in beeld, als ze die überhaupt al kennen.
Ja die waren wel erg leukquote:
Precies dat, het lijkt me ook dat 1 van die moeders gewoon de biologische moeder is. Of misschien wel dat het ene kind van de ene moeder is, het andere van de andere. Dat komt ook wel eens voor.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:13 schreef laziness het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh. Ik gok zo maar dat de biologische moeder gewoon bij dat stel zit. Met je pleeggezin en kinderbescherming bellen
Ja, uit het zicht dus.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:15 schreef Ambrosius het volgende:
Opening van een kussensloop naar het raam?
Geplast op de kussenquote:
Ja en die kinderen dragen vaak allemaal shit uit hun verleden met zich mee, op latere leeftijd zie je allemaal bij de psycholoog lopen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Er zijn meer kinderen die hun ouders niet zo vaak zien. Bij een scheiding. Hoeft niet per se slecht te zijn.
Ik ben ook meer van de bouwvallen en prutsende aannemers...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:14 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik wil wat meer verf en klusserij zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |