Niet eens aangevallen als ik het verhaal goed begreep.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:03 schreef Dutch_view het volgende:
arme hontaangevallen door pitbulls
Misschien vinden die kinderen wel helemaal niet ergquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:01 schreef Eagles89 het volgende:
Lekker die kinderen op de facetime. Iedere vrijdag zelfs!!!! Oh nee om de week zelfs!!!!! 1 keer per twee weken gaan ze facetimen. Wie belt hier de kinderbescherming?
Je kinderen van die leeftijd om de week even bellen valt niet recht te lullen wmbquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat is erger: die kinderen achterlaten bij hun opvoeders, vrienden en familie. Of (tegen hun zin) meenemen naat Spanje waar ze niemand hebben en kennen.
In de meeste afleveringen is optie 2 van toepassing...
Mag jij vinden, maar mss vinden ze het zelf wel prima zo.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je kinderen van die leeftijd om de week even bellen valt niet recht te lullen wmb
achterna gezeten idd jaquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Niet eens aangevallen als ik het verhaal goed begreep.
Heb je die blikken in die ogen van die kinderen gezien…die weten totaal niet wie/wat/het(?) ze zijn, de rest van hun leven diep ongelukkig.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Misschien vinden die kinderen wel helemaal niet erg
Ik begreep eigenlijk gewoon dat ze er waren, verder niets.quote:
Die koters ja?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Mag jij vinden, maar mss vinden ze het zelf wel prima zo.
Moeten die lui meer doen dan vertellen hoe je gordel om moet dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:06 schreef Guppy het volgende:
Hoe was die man steward in de business class, als ie het woord "rubbish" niet kent... Ergens klopt er iets niet in het verhaal (lees, ik gok dat ie een act speelt)
Zoals de gemiddelde puber bedoel je?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:07 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Heb je die blikken in die ogen van die kinderen gezien…die weten totaal niet wie/wat/het(?) ze zijn, de rest van hun leven diep ongelukkig.
Jawel.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:08 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Wat ik me nu ook ineens besef; de kinderen worden opgevoed door een bevriend lesbisch stel..... Niet eens de moeders?
Hij "speelt" hier alsof ie geen woord over de grens spreekt. Ik geloof er niks van, stewards worden echt wel geacht hun talen te spreken, minstens fatsoenlijk Engelsquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Moeten die lui meer doen dan vertellen hoe je gordel om moet dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |