Snap soms die budgetten voor de verbouwing echt niet… 50k is al niets voor de gehele verbouwing van een tussenwoning in NLquote:Op donderdag 16 februari 2023 21:49 schreef Eagles89 het volgende:
35k verbouwingsbudget om een compleet vergaan Frans camping terrein op te knappen…LOL
Alleen dat dak van het hoofdgebouw is al 35k om te renoveren…
Lopen ze dan met hun stroopwafels door een compleet verlaten gehucht in Frankrijk en niemand wilt de deur open doen…
Hoe stellen ze het budget vast dan? Is dat wat ze willen/denken uit te geven, of is dat wat ze uit te geven hebben? Ik vermoed het eerste.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:08 schreef Eagles89 het volgende:
Hoe kun je dit allemaal zo gerenoveerd hebben met amper 35k…mis ik iets? Rare afleveringen elke keer met extreem lage verbouwingsbudgetten en wel steeds ales binnen no time afgemaakt.
Edit: ah, daar komt de aap uit de mouw..40k meer uitgegeven dan het budget van 35k, zo gaat het allemaal wel een stuk makkelijker ja…
Volgens mij zei/deed die voice over toch echt alsof dat al het geld was dat nog over was na de aankoop van de camping. Misschien papa en mama lief aangekeken..of toch nog een enorme pot geld achter de hand gehouden uit hun dikke overwaarde van verkoop huis in NL.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:36 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Hoe stellen ze het budget vast dan? Is dat wat ze willen/denken uit te geven, of is dat wat ze uit te geven hebben? Ik vermoed het eerste.
quote:Financieel zijn we zelfvoorzienend, maar voor een nieuw dak zullen we nog even moeten sparen.
Wat een zure opmerking weer. Prima mensen. Kerel kan duidelijk wat ondanks lichamelijke tegenslag. Die vrouw heeft ook doorzettingsvermogen, mag er zijn op haar leeftijdquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:00 schreef golfer het volgende:
Na de Scheetjes hebben we nu weer een gecremeerde kroket.
Plus een handige papaquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:04 schreef Knutknuttsson het volgende:
Leuke aflevering. No-nonsense jongens met, volgens mij, een heel goed beeld van wat er (on)mogelijk is. Daardoor ook weinig drama, maar ook wel eens leuk om te zien dat het ook zonder problemen goed kan komen.
Ja, ik vind dat ook altijd leuke afleveringen. Zo’n heel dorp fleurt er van op. Ze hebben het goed aangepakt, met een net eindresultaat. Volgens mij hebben ze halverwege extra geld geleend, waarom kwamen die mensen van de bank anders langs?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 00:11 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Plus een handige papa![]()
Mooi opgeknapt daar. Vind dat vaak de mooiste afleveringen. Dat door de komst van een Nederlands stel weer leven in het dorp komt. Ik meen me vergelijkbare afleveringen uit Duitsland te herinneren en ook die mensen die een koffiezaak openden op een Oostenrijks? station.
Dat werd heel duidelijk gezegd. Om een zakelijke bankrekening te verkrijgen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 07:46 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ook altijd leuke afleveringen. Zo’n heel dorp fleurt er van op. Ze hebben het goed aangepakt, met een net eindresultaat. Volgens mij hebben ze halverwege extra geld geleend, waarom kwamen die mensen van de bank anders langs?
quote:Ik Vertrek-deelnemers Theo en Jolanda blikken terug in slotaflevering
NPO 1 ·
VANAVOND ·
21:34 - 22:24
In deze slotaflevering van Ik Vertrek blikken oud-deelnemers terug. Hoe is het met ze? Theo en Jolanda openden in 2016 vol enthousiasme een pannenkoekenbar in Gambia. In 2012 leek het landhuis van Jeroen en Marleen in Italië een droom.
In de laatste aflevering van het seizoen kijken de makers van Ik Vertrek hoe het gaat met oud-deelnemers van het programma.
Theo en Jolanda In 2016 waren Theo en Jolanda helemaal enthousiast over het openen van hun pannenkoekenbar in Gambia. Maar na zes jaar en een hoop gedoe besloten de ondernemers elders hun geluk te zoeken. De filmploeg zoekt ze op in Spanje, waar ze nu wonen, om te vragen wat er misging en hoe het nu met ze gaat.
Ook Marleen en Jeroen deden aan het programma mee, alweer elf jaar geleden. Ze kochten hun droom, een oud Italiaans landhuis. Ze maakten er gastenverblijven in. Maar het grote genieten werd heftig verstoord door verschillende aardbevingen. Het huis werd onbewoonbaar. Maar als goede ondernemers maakte het stel ook weer nieuwe, spannende plannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |