Boudewijn de Groot was toch achtergrondmuziek dat erin is gezet door het programma? Zo kwam het op mij over.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:23 schreef golfer het volgende:
Ze proberen er wel wat van te maken met elkaar. Lampjes en Boudewijn de Groot.
Vind dit tempo juist fijn!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:01 schreef TornadoDK het volgende:
Beetje saai wel, dit had volgens mij prima in 1 aflevering gekund
Nee, dat nummer speelden ze zelf af.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 07:45 schreef Avelie het volgende:
Boudewijn de Groot was toch achtergrondmuziek dat erin is gezet door het programma? Zo kwam het op mij over.
Godfried van Boman?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:19 schreef GereDathan het volgende:
Eindelijk weer eens een beetje fatsoenlijke aflevering van Ik Vertrek.
Wat moeten die mensen daar in "Godfried van Boman"'s naam? Wat een verlaten en desolate locatie. De auto die als verrassing uit de container kwam is fantastisch, maar zo dicht bij zee met al het zout en ellende is hij binnen een paar jaar vergaan tot roest
Zie wel uit naar volgende week, dan lijkt het goed te gaan knetteren en van dat B&B gebouw gaat ongetwijfeld niks terecht komen nog. Veel te duur qua materialen.
Vakantie is iets anders dan ergens gaan wonen en werken. Zij zullen druk zijn met hun werk en bouwen echt een leven op daar samen. Dat is iets anders dan in je eentje ergens maandenlang gaan zitten als toerist.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:56 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ze zijn nu ruim anderhalf jaar bezig en er is nog niks af? Vraag me ook altijd af waarom mensen op zijn klein eiland willen wonen? Na een paar maanden heb je alles al een paar keer gezien, en dan? Het lijkt ook niet of ze echt eiland dingen daar doen of willen doen. Zeilen, surfen, kiten, duiken ofzo. Zelf een keer 8 maanden op een eiland in de Caribbean gezeten (Saint Lucia), maar na een maand of 3 had ik het eigenlijk wel gezien. Mooi eiland, lekker weer, maar als je alles gezien hebt...ik kreeg het een beetje benauwd eigenlijk. Maar als ik zou surfen, zeilen of duiken had ik het er wel een stuk langer uit kunnen houden denk ik.
Die tent viel wel mee uiteindelijk, daar hebben ze niet lang in gezeten. Is ook best te doen, zelf ook jaren (op m'n werk) in tenten gewoond.
Ik werkte erquote:Op zaterdag 4 februari 2023 08:12 schreef Avelie het volgende:
[..]
Vakantie is iets anders dan ergens gaan wonen en werken. Zij zullen druk zijn met hun werk en bouwen echt een leven op daar samen. Dat is iets anders dan in je eentje ergens maandenlang gaan zitten als toerist.
Ja ik ook. Kijk nu maar uitzendinggemistquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:40 schreef monkyyy het volgende:
Gemist, normaal zit ik zaterdag meestal wel klaar
Ook gemistquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:40 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:40 schreef monkyyy het volgende:
Ik had hem ook gemist. Volgens mij had ik hem ook niet in de gids gezetquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja ik ook. Kijk nu maar uitzendinggemist
Arme ouders ook..quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:58 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Ik had hem ook gemist. Volgens mij had ik hem ook niet in de gids gezetDaarnet maar even gekeken. Was weer een leuke aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |