Een andere niche dan Spitsbergen geld?quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een nogal niche verzamelgebied binnen papiergeld opgepakt. De paar dingen die buiten Cuba te vinden zijn heb ik wel. Maar als ik verder wil moet ik daarheen en met mensen praten
Ik hoop met je meequote:Op woensdag 25 januari 2023 20:49 schreef Blues het volgende:
Niet heel erg goed.
Zeer vermoeiend en enorm lastig om haar bij de les te houden als je iets uitlegt.
Ik had iets complexerigs helemaal uitgeschreven voor haar, ze pakt t aan en schuift t zo tussen andere papieren?
Schrijft bijna niks op... dus ook simpele dingen 4x uitleggen.
Ik hoop dat t nog goedkomt
¡Hola! ¿Que tal?quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ben ik weer. Terug van Spaanse les. Het is koud buiten. Maar even een Melba toastje met een puntje Cambozola
Dat einde kwam mij onbekend voor, terwijl ik het boek ( 30 tot 35 jaar geleden) vast wel meer dan drie keer gelezen heb. Alleen had ik 'm in een verzamelbundel van Remarque, waarin hij drie verhalen optekent allemaal over ongeveer diezelfde periode en ook deels met dezelfde personen, niet altijd met dezelfde afloop. Dus mijn mondeling voor Duits over dit boek leek ondanks mijn echte en vake lezen ervan, nergens naarquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:11 schreef derLudolf het volgende:
Hola
Waarom leer je van Spaans?
Ik heb laatst de nieuwe "Im Westen nichts neues" gezien, in mijn gedachten kwam het totaal niet overeen met wat ik ooit heb gelezen. Dus lees het boek opnieuw, auf Deutsch
Veel mensen worden gemakzuchtig en zelfs niet zulke goede werkzoekenden vinden nu een baan, dan krijg je dat somsquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Niet heel erg goed.
Zeer vermoeiend en enorm lastig om haar bij de les te houden als je iets uitlegt.
Ik had iets complexerigs helemaal uitgeschreven voor haar, ze pakt t aan en schuift t zo tussen andere papieren?
Schrijft bijna niks op... dus ook simpele dingen 4x uitleggen.
Ik hoop dat t nog goedkomt
Ik moet haar gebruiksaanwijzing nog even beter leren lezen, dan komt t vast goed.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop met je meeDat ze niet straks continu bij jullie komt voor vragen over dingen die al een paar keer zijn uitgelegd. Kost je dan mooi tijd en energie.
Ja, de bonos revolucionarios van de Cubaanse revolutie.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een andere niche dan Spitsbergen geld?
Nee precies, dat je voor Spitsbergen Spaans nodig bent leek me ook al raarquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, de bonos revolucionarios van de Cubaanse revolutie.
Pues, regular.quote:
Ja jong, bestquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Moi! Hou wordt?
[..]
Kon minder. Mit die?
Denk ik?
Ik zou er eigenlijk eens wat meer tijd in moeten steken. Al is het maar tien minuten per dag of zo.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Pues, regular.
Eigenlijk uitstekend prima, maar bovenstaand was het antwoord in het lesboek Spaans van de lessen die ik eens volgde: [ afbeelding ]
Dat was in '94, het verbaast dat ik er makkelijk nog plaatjes van vind
Zij werkt al tig jaar bij ons in t ziekenhuis, komt niet van buiten of zo hoor. Ik denk niet dat wat jij zegt aan de orde is.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:34 schreef Jeroboam het volgende:
Veel mensen worden gemakzuchtig en zelfs niet zulke goede werkzoekenden vinden nu een baan, dan krijg je dat soms
Het regent nu en de ijzel is wel weggesmolten (behalve op bruggen enzo). Tenminste, op een deel van de Veluwequote:
Dat is normaal als je werktquote:Op donderdag 26 januari 2023 07:32 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen.
gisteravond uit eten geweest met B, we hadden ooit een bon gekregen voor 't Zusje en toen we nog wat hadden samen, lukte het telkens niet om een moment te vinden om samen uit eten te gaan. En nu het uit is ineens wel
Maar goed, was lekker. Werd wel wat laat.
Ik merk dat ik alweer af aan het tellen ben naar het weekendnog "even" 2 daagjes werken
Zondag een sportevenementquote:Op donderdag 26 januari 2023 07:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is normaal als je werkt
Ga je iets leuks doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |