25+ gaat 'ie er niet meer maken, neequote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Luuk blijft daarin wel ontzettend inconsistent. Heeft 2 seizoenen van 25+ goals gehad maar ook seizoenen met 6 of 8 goals in de Eredivisie.
Het lijkt dit jaar weer meer naar scenario 2 te gaan.
2017/2018 Werd PSV kampioen. De Jong scoorde “slechts” 12 keer maar gaf daarnaast wel 10 assists. Zeker dat jaar was hij ERG belangrijk, ook in de wedstrijden waarin hij niet scoorde. Dit jaar is een kwakkelseizoen, ook met blessures maar hij lijkt het gewoon niet te hebben. Nu is het voor hem ook lastiger zonder Madueke en Gakpo die toch wel de nodige dreiging hadden.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Luuk blijft daarin wel ontzettend inconsistent. Heeft 2 seizoenen van 25+ goals gehad maar ook seizoenen met 6 of 8 goals in de Eredivisie.
Beste is er ook wel een beetje vanaf denk ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wederom raak je verblind door statistiek die je maar niet geīnterpreteerd krijgt.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Doelde op 2016-2017, toen maakte hij er 8. Mijn fout.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
2017/2018 Werd PSV kampioen. De Jong scoorde “slechts” 12 keer maar gaf daarnaast wel 10 assists. Zeker dat jaar was hij ERG belangrijk, ook in de wedstrijden waarin hij niet scoorde. Dit jaar is een kwakkelseizoen, ook met blessures maar hij lijkt het gewoon niet te hebben. Nu is het voor hem ook lastiger zonder Madueke en Gakpo die toch wel de nodige dreiging hadden.
Inmiddels 32 zie ik ja, dat is ook wel een leeftijd dat het vaak snel begint te kantelen en de goals opdrogen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Beste is er ook wel een beetje vanaf denk ik.
Ja, dat sowieso, maar hij speelt dan ook in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Beste is er ook wel een beetje vanaf denk ik.
Kan nog wel van waarde zijn hoor voor PSV, mits goede aanvoer. Heeft hij natuurlijk altijd wel gehad.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Inmiddels 32 zie ik ja, dat is ook wel een leeftijd dat het vaak snel begint te kantelen en de goals opdrogen.
Mja, waar gaat die goede aanvoer vandaan komen?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Kan nog wel van waarde zijn hoor voor PSV, mits goede aanvoer. Heeft hij natuurlijk altijd wel gehad.
Ik neem toch aan dat ze nog iets gaan halen. Is het niet nu, dan wel in de zomer.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, waar gaat die goede aanvoer vandaan komen?
Die dikke Jethro moet gewoon terugkomen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, waar gaat die goede aanvoer vandaan komen?
Dat zal wel moeten. Ook nu. Neem tenminste aan dat de 2e plek toch nog wel het doel is.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat ze nog iets gaan halen. Is het niet nu, dan wel in de zomer.
Retro Willems. Wel beter destijds dan wat er nu rondloopt.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die dikke Jethro moet gewoon terugkomen.
Ik word daar niet heel warm van. Was ooit een enorm talent, maar heeft wat mij betreft zijn belofte niet ingelost. Beetje het idee dat hij te hoog heeft gegrepen en daardoor stil is komen te staan in zijn ontwikkeling.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:55 schreef bbuddybb het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/psv-meldt-zich-bij-sevilla-voor-januzaj
Wat vinden jullie hiervan?
Alles wat in beeld is bij PSV komt uit de bak met afdankertjes.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:55 schreef bbuddybb het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/psv-meldt-zich-bij-sevilla-voor-januzaj
Wat vinden jullie hiervan?
Afdankertjes of jonge talenten. Dat is nu eenmaal de realiteit van de Eredivisie als je geen 3 miljoen salaris kunt neerleggen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alles wat in beeld is bij PSV komt uit de bak met afdankertjes.
Daar ben je ook wel een beetje tot aangewezen, tenzij je 20+ uit wil geven of wil huren. Of je haalt een (groot) talent wat er niet meteen staat.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alles wat in beeld is bij PSV komt uit de bak met afdankertjes.
Beter dan die dikke broerquote:Op zondag 29 januari 2023 12:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Thorgan Hazard. Zeg het maar jongens?
Als irritante aanstellerige pussy?quote:Op zondag 29 januari 2023 13:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Beetje een gok, maar zou best nog een paar jaar in een soort Tadic rol bij PSV kunnen spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |