abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207727219
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 16:37 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dan kun je maar beter huren. Al zal dat ook allemaal niet goedkoop zijn als spelers compleet niet blijken te voldoen, teruggestuurd moeten worden, etc.

Ik heb er ook weinig vertrouwen in, maar wie weet, weten ze te verrassen, zoals met Xavi Simons.
Wel huur met een optie tot koop dan (voor een normaal bedrag), anders heb je alsnog niet zoveel aan een huurspeler ..

Tenzij een constructie als met Alex destijds, maar dat zie je niet zo vaak.
pi_207732268
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2023 21:49 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Wel huur met een optie tot koop dan (voor een normaal bedrag), anders heb je alsnog niet zoveel aan een huurspeler ..

Tenzij een constructie als met Alex destijds, maar dat zie je niet zo vaak.
Als de speler tegenvalt, dan heeft het ook weer geld gekost en heb je er niet veel aan gehad. Zoals waarschijnlijk met Hoever.

Het duidt allemaal ook niet echt op scouting, lijstjes klaar hebben e.d. als je maar duikt op iedereen die ergens weg mag omdat 'ie niet speelt, vervelend is, etc.
pi_207732423
Ruud zal er na Feyenoord uit ook wel uit vliegen lijkt me?
pi_207732485
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 10:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ontslag na een 0-3 lijkt me niet ;(
pi_207732493
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 10:50 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Ontslag na een 0-3 lijkt me niet ;(
Ik reken wel op een traditioneel verlies daar eigenlijk.
pi_207732511
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 10:29 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als de speler tegenvalt, dan heeft het ook weer geld gekost en heb je er niet veel aan gehad. Zoals waarschijnlijk met Hoever.

Het duidt allemaal ook niet echt op scouting, lijstjes klaar hebben e.d. als je maar duikt op iedereen die ergens weg mag omdat 'ie niet speelt, vervelend is, etc.
Dat laatste ben ik zeker met je eens, maar bij huur profiteer je er eigenlijk ook niet van als een speler het heel goed doet. Bij een kleinere club heb je dan het voordeel dat je spelers van een niveau/salaris kan huren dat normaal ver buiten je bereik ligt, maar dat zou bij PSV niet mee moeten spelen.
pi_207734520
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 10:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als we morgen winnen van Go Ahead en het geen monsterscore wordt voor Feyenoord verwacht ik dat hij nog heel even mag blijven zitten.

De steun voor de coach is uitgesproken, dat betekent normaal gesproken dat in de maanden daarna elke uitglijder genoeg kan zijn voor opstappen of ontslag.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_207734721
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 10:53 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Dat laatste ben ik zeker met je eens, maar bij huur profiteer je er eigenlijk ook niet van als een speler het heel goed doet. Bij een kleinere club heb je dan het voordeel dat je spelers van een niveau/salaris kan huren dat normaal ver buiten je bereik ligt, maar dat zou bij PSV niet mee moeten spelen.
In directe zin niet. Indirect misschien wel, omdat hij bijdraagt aan successen, ontwikkeling andere spelers, marktwaarde andere spelers, etc.

Maar je moet het wel beperkt doen. Om je even uit de brand te halen als je voor een positie echt niemand hebt of je een speler kunt huren die anders compleet onhaalbaar is.

Ben niet tegen huren an sich, maar bij PSV lijkt het nu even het enige te zijn en dan ook nog eens dat ze maar kijken wie er ergens weg moet i.p.v. dat je zelf aan zet probeert te zijn.

PSV moet ook gewoon spelers op het veld hebben staan die in de toekomst mooie bedragen op gaan leveren, want PSV moet elk seizoen een goede uitgaande transfer maken. Op Sangaré en Simons (onder voorbehoud van allerlei clausules) is er nu niemand meer.
  vrijdag 27 januari 2023 @ 14:39:53 #159
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207734821
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 14:32 schreef Halcon het volgende:
PSV moet ook gewoon spelers op het veld hebben staan die in de toekomst mooie bedragen op gaan leveren, want PSV moet elk seizoen een goede uitgaande transfer maken. Op Sangaré en Simons (onder voorbehoud van allerlei clausules) is er nu niemand meer.
Maar dan komt het er eigenlijk op neer dat je wat meer op de AZ manier moet werken, misschien daarom ook goed dat ze Stewart hebben gehaald, zelf opleiden of talent elders vandaan trekken voor ze de hoofdprijs kosten en die met winst verkopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarado op 27-01-2023 14:49:37 ]
pi_207735040
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 14:39 schreef Tarado het volgende:

[..]
Maar dan komt het er eigenlijk op neer dat je wat meer op de AZ manier moet werken, misschien daarom ook goed dat ze Stewart hebben gehaald, zelf opleiden of talent elders vandaan trekken voor ze de hoofdprijs kosten en die met winst verkopen.
Ja, dat is voor PSV bittere noodzaak.

Gechargeerd kun je met een elftal huurlingen of transfervrije, oudere spelers misschien op korte termijn wel meer bereiken, maar op lange termijn is dat financieel dodelijk voor PSV.

Gechargeerd, omdat je altijd wel een mix hebt, maar het moet wat mij betreft niet teveel doorslaan naar huurlingen en oude transfervrije spelers. Ook niet naar jongeren die het (nog) niet aankunnen.
  vrijdag 27 januari 2023 @ 15:03:24 #161
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207735051
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 15:01 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, dat is voor PSV bittere noodzaak.

Gechargeerd kun je met een elftal huurlingen of transfervrije, oudere spelers misschien op korte termijn wel meer bereiken, maar op lange termijn is dat financieel dodelijk voor PSV.

Gechargeerd, omdat je altijd wel een mix hebt, maar het moet wat mij betreft niet teveel doorslaan naar huurlingen en oude transfervrije spelers. Ook niet naar jongeren die het (nog) niet aankunnen.
Dat is toch wel een beetje de pest van de eredivisie, het prijzengeldverschil tussen plek 1 en plek 2 is veel te groot.
pi_207735085
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 15:03 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat is toch wel een beetje de pest van de eredivisie, het prijzengeldverschil tussen plek 1 en plek 2 is veel te groot.
Ja. Je had natuurlijk ook CL versus voorronde voor wat betreft plek 1 versus plek 2. En dan kwam PSV ook nog eens niet door die voorronde heen.

Het is verleidelijk om met oudere, transfervrije spelers een gooi te doen, maar dat betekent ook grote risico's nemen. En er is geen garantie op succes met oudere spelers.

Dit seizoen was natuurlijk de kans. Als Ajax faalt, dan moet je toeslaan. En PSV begon dit seizoen gewoon met 'n selectie die niet zwakker was dan waar Schmidt mee werkte. Eerder sterker zelfs, omdat bv. Luuk erbij kwam i.p.v. Zahavi, Benitez voor Drommels...

PSV had nu al gewoon zo ver voor moeten staan op Ajax (en de rest) dat zelfs als er 'n wondertrainer aan het roer komt bij Ajax die voorsprong nooit meer ingelopen gaat worden.
  vrijdag 27 januari 2023 @ 15:11:02 #163
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207735128
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 15:06 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja. Je had natuurlijk ook CL versus voorronde voor wat betreft plek 1 versus plek 2. En dan kwam PSV ook nog eens niet door die voorronde heen.

Het is verleidelijk om met oudere, transfervrije spelers een gooi te doen, maar dat betekent ook grote risico's nemen. En er is geen garantie op succes met oudere spelers.

Dit seizoen was natuurlijk de kans. Als Ajax faalt, dan moet je toeslaan. En PSV begon dit seizoen gewoon met 'n selectie die niet zwakker was dan waar Schmidt mee werkte. Eerder sterker zelfs, omdat bv. Luuk erbij kwam i.p.v. Zahavi, Benitez voor Drommels...

PSV had nu al gewoon zo ver voor moeten staan op Ajax (en de rest) dat zelfs als er 'n wondertrainer aan het roer komt bij Ajax die voorsprong nooit meer ingelopen gaat worden.
Eens ja, dit was de kans en volgend seizoen 2 clubs direct de CL in, Ajax kan het zich financieel nog wel permitteren het een keertje niet te halen maar voor Feyenoord indien kampioen kan het mooie stap worden.
  vrijdag 27 januari 2023 @ 18:24:35 #164
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_207737208
PSV zou Branthwaite definitief over willen nemen, zou rond de 4/5 miljoen moeten kosten volgens het ED.

Voor die prijs zou ik het wel doen, zonder klungelaar Obispo naast hem zie ik het wel wat worden.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_207737593
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 18:24 schreef GotenSSJ het volgende:
PSV zou Branthwaite definitief over willen nemen, zou rond de 4/5 miljoen moeten kosten volgens het ED.

Voor die prijs zou ik het wel doen, zonder klungelaar Obispo naast hem zie ik het wel wat worden.
Heb nog steeds geen heel goed beeld van hem, heeft een paar hele sterke optredens gehad maar heb 'm ook dingen zien doen waar Obispo het schaamrood van op de kaken zou krijgen.

Desalnietemin heeft hij wel potentie, 5 miljoen zou een te verteren bedrag moeten zijn. Het moeten er geen 10 worden zoals bij Timo :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_207737651
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 18:24 schreef GotenSSJ het volgende:

Voor dat geld zeker. Hij is 20 en homegrown. Als hij nog 10% beter wordt dan is hij voor Engelse clubs snel het dubbele waard.
  vrijdag 27 januari 2023 @ 19:52:09 #167
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_207738354
Elanga van United blijkbaar ook op de korrel als aanvallende impuls. Speelde vorig jaar geloof ik wel aardig in de minuten die hij kreeg. Maar ook weer een jonkie die ons echt niet gaat dragen.
  vrijdag 27 januari 2023 @ 20:01:12 #168
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_207738519
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 19:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Elanga van United blijkbaar ook op de korrel als aanvallende impuls. Speelde vorig jaar geloof ik wel aardig in de minuten die hij kreeg. Maar ook weer een jonkie die ons echt niet gaat dragen.
Grappig, op de een of andere manier speelt hij bijna bij al mijn Football Manager saves al jaren bij PSV. Blijkbaar zijn ze voor elkaar gemaakt. Of puur toeval.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_207739117
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 20:01 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Grappig, op de een of andere manier speelt hij bijna bij al mijn Football Manager saves al jaren bij PSV. Blijkbaar zijn ze voor elkaar gemaakt. Of puur toeval.
Bij mij spelen Haaland en Endrick.

Dit seizoen worden we dus kampioen dan :P
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_207739415
quote:
Ze hebben zoveel op de korrel. Elanga zal ook wel niet komen. Net zoals Tsygankov, Danjuma en Sulemana.
  vrijdag 27 januari 2023 @ 21:02:35 #171
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_207739660
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 20:50 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ze hebben zoveel op de korrel. Elanga zal ook wel niet komen. Net zoals Tsygankov, Danjuma en Sulemana.
Denk dat alle 3 die andere opties ook een stuk beter zouden zijn voor PSV. Of je koopt ze, of je hebt een echte versterking als huur met Danjuma. Elanga gaat zo'n Savio worden ofzo, die zien we ook nooit.
pi_207742452
Hoeveel krediet heeft Ruud nog?

Kun je het hem echt aanrekenen, als hij meermaals aangeeft er niet klaar voor te zijn, en als hij toch hapt wordt de TD ontslagen en worden z’n 2 sterspelers verkocht...?

Zou natuurlijk genoegelijk zijn als Slotgod er voor zorgt dat hij de laan uit wordt gestuurd, maar dat terzijde.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_207742958
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 23:44 schreef De_Pel het volgende:

Kun je het hem echt aanrekenen, als hij meermaals aangeeft er niet klaar voor te zijn, en als hij toch hapt wordt de TD ontslagen en worden z’n 2 sterspelers verkocht...?

Zou natuurlijk genoegelijk zijn als Slotgod er voor zorgt dat hij de laan uit wordt gestuurd, maar dat terzijde.
Het vertrouwen in hem is uitgesproken, dat betekent doorgaans dat je ongeveer 1 a 2 ketsers van ontslag af bent. :T

Ik zou het wel zuur vinden, hij heeft de job na lang aandringen aangenomen ondanks dat hij meerdere keren aangegeven had dat het niet het goede moment was, en dan vertrekken in de winterstop je beste speler en even later de man die intern werd gezien als de opvolger van je beste speler.

Dat hij dan uitgerekend de man zou zijn die de rekening moet betalen, tja, onrechtvaardig.

Niet dat hij een fantastische indruk maakt als hoofdtrainer, maar ik heb wel het idee dat hij zich nog enorm kan verbeteren en dat dat met wat tijd ook wel gaat komen.

Intern is er ook echt niemand uit op zijn ontslag heb ik de indruk, spelers, staf, directie, RvC, ik denk dat ze allemaal heel erg hard hopen dat het tij nog gekeerd kan worden.

Maar goed, de statistieken zijn desastreus. Zonder de verzachtende omstandigheden van de wintertransfers zou nu alles wat PSV was om zijn ontslag roepen, en nog een hoop wat geen PSV was ook. Die verzachtende omstandigheden geven hem wat respijt, maar als ik naar het programma voor de komende maand kijk, oef.... Dan zeg ik: Ruud van Nistelrooij is op 27 februari geen trainer van PSV meer.

Als er morgen niet gewonnen wordt van Go Ahead dan zou het me niet verbazen als hij zondag al op straat staat.
pi_207743392
quote:
We worden nu gedragen door iemand die nog jonger is.
pi_207743424
Oef vanavond de Eagles op bezoek, bibberen! 0-0 hopen dan maar.
U MAD?
  zaterdag 28 januari 2023 @ 08:24:49 #176
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_207743426
quote:
Het hele elftal werd en wordt al jaren gedragen door jonkies die na 1-2 seizoenen uitblinken vertrekken. Elftal mist ten eerste kwaliteit en ceativiteit maar achterin mag ook wel onderhand iemand staan waarop je kunt bouwen. Het vermogen en de uitblinkende spelers zitten al jaren voorin en sporadisch op het middenveld maar achterin is het al jaren janken met de pet.
pi_207743435
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 23:44 schreef De_Pel het volgende:

Ruud moet het doen met het matige materiaal wat er al een aantal jaren op het veld staat. Gakpo verbloemde de resultaten. Dit is gewoon een gevolg van slecht beleid, daar kan onze trainer mijns inziens weinig aan doen. Wat moet hij gaan veranderen dan op het veld? Kijk die bank, dat is vooral middelmaat waar hij uit kan kiezen. Ik zou niet weten wat hij anders moest doen.

Als iemand het wel aan te rekenen is dan zijn het de beleidsvoerders met die van der Walle voorop. Die denkt dat hij een spaarboekjesbedrijf leidt ipv een professionele voetbalclub.
U MAD?
pi_207743572
Het lijkt duidelijk dat PSV momenteel moet wachten en hopen op de zaakwaarnemer-cadeautjes. Belletjes hier en daar, "heb je nog wat?", " ja die en die wil waarschijnlijk wel spelen, maar liefst in de PL", etc.

Een beetje zoals de zaakwaarnemer van Schreuder Ajax heeft "geholpen". Doorgaans is dat geen goed nieuws.
pi_207744524
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 08:28 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ruud moet het doen met het matige materiaal wat er al een aantal jaren op het veld staat. Gakpo verbloemde de resultaten. Dit is gewoon een gevolg van slecht beleid, daar kan onze trainer mijns inziens weinig aan doen. Wat moet hij gaan veranderen dan op het veld? Kijk die bank, dat is vooral middelmaat waar hij uit kan kiezen. Ik zou niet weten wat hij anders moest doen.

Als iemand het wel aan te rekenen is dan zijn het de beleidsvoerders met die van der Walle voorop. Die denkt dat hij een spaarboekjesbedrijf leidt ipv een professionele voetbalclub.
Ook voor de verkoop van Gakpo was het al ellende. Schmidt deed het beter met minder materiaal.

En ja, natuurlijk is er veel middelmaat gehaald. Gros van die "jeugdspelers" op de bank zal het ook vast niet verder schoppen dan rechterrijtje Eredivisie. Zo'n Saibari bijvoorbeeld.
  zaterdag 28 januari 2023 @ 10:35:26 #180
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_207744631
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 08:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
We worden nu gedragen door iemand die nog jonger is.
Dat gaat wel goed he?

Xavi is het enige lichtpuntje ongeveer, maar draagt ons niet imo. Daar is hij (nog) niet beslissend genoeg voor, en dat zie ik een Elanga in 6 maandjes ook niet doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')