Is het niet juist erger dat Ajax ook heel slecht draait dit seizoen? Dat betekent dat je “eenvoudig” kampioen wordt als je een beetje normaal doet. In plaats daarvan sta je zelf nog lager.. en als Ajax weer fatsoenlijk beleid gaat voeren, is het de vraag of ze nog zo’n jaar gaan hebben.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:55 schreef ISVV het volgende:
Schrale troost tot dusver was dat Ajax relatief gezien (als je naar de begroting kijkt) het nog slechter doet, maar die staan na donderdag ook boven ons.
Zeker waar.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is het niet juist erger dat Ajax ook heel slecht draait dit seizoen? Dat betekent dat “eenvoudig” kampioen wordt als je een beetje normaal doet. In plaats daarvan sta je zelf nog lager.. en als Ajax weer fatsoenlijk beleid gaat voeren, is het de vraag of ze nog zo’n jaar gaan hebben.
Ik zal het ook blijven zeggen, het is gewoon zo. Ik zie veel fans om me heen die na zo'n bekerwinst denken dat het lek boven is. Hier op FOK! is men wat realistischer. Maar we zijn gewoon het Feyenoord van vroeger aan het worden (of al geworden).quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Je zegt dit inderdaad erg vaak!
Ja, en dan? Er staat gewoon te weinig kapitaal op het veld.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit is mensonterend. Ruud moet eruit.
En dan Fredje die het seizoen af moet maken?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit is mensonterend. Ruud moet eruit.
Niet zo handig om ruzie te maken met één van je minst matige spelers.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat hij fittie heeft met Ruud.
Als dat zo isquote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:17 schreef tompsv18 het volgende:
PSV schijnt dus een boete te moeten betalen voor die Hoever, die ongeveer even hoog als de enorme huursom van de tweede seizoenshelft, dan nog het volledige salaris van die Fabio Silva en dan nog compensatie aan Anderlecht omdat hij daar eigenlijk aan verhuurd was.
De club is echt doodziek, he.
Zijn teams zakken vaak weg in de 2e seizoenshelft, dus dat klinkt logisch!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan Fredje die het seizoen af moet maken?![]()
![]()
Nu is Veerman heilig maar dat is de eerste die het af laat weten in zulke wedstrijden. Kan goed voetballen maar is zeker geen kartrekkerquote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet zo handig om ruzie te maken met één van je minst matige spelers.
Zonder vleugelspelers erbij worden we maximaal derdequote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:30 schreef Buitendam het volgende:
Je haalt een smak geld binnen, maar dit is dan wel het mogelijke scenario. Hopen dat het nog een beetje gaat lopen, want dit is nogal kansloos zo.
En omdat hij louter troep binnen haalde als TD natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:42 schreef De_Pel het volgende:
En de Jong is dus omslagen precies omdat hij dit (maar dan voor minder geld) weigerde
Je hoort mij niet zeggen dat het een geweldenaar is, zeker niet, maar dat was níet de directe reden voor z’n ontslag.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En omdat hij louter troep binnen haalde als TD natuurlijk.
Daar heb je gelijk in, maar ik denk niet dat ze het vertrouwen in hem hadden opgezegd als hij verder top functioneerde. Dan hadden ze hem, denk ik althans, wel de tijd gegeven om dat in de winter te verwezenlijken.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je hoort mij niet zeggen dat het een geweldenaar is, zeker niet, maar dat was níet de directe reden voor z’n ontslag.
Er moest en zou een zak geld binnenkomen.
Dat moest door de afschrijvingen op zijn miskopen, dus laten we het maar op minimaal 50-50 houden.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je hoort mij niet zeggen dat het een geweldenaar is, zeker niet, maar dat was níet de directe reden voor z’n ontslag.
Er moest en zou een zak geld binnenkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |