Hij is toch geen Ajacied of mis ik iets?quote:Op maandag 30 januari 2023 13:06 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Z'n familie kan iig in het uitvak tijdens PSV v Ajax.
Max verhuren met koopoptie. Hebben we ook weer wat aan. En dan een bejaarde van Aanholt halen.
Eerlijk gezegd meer vertrouwen in dan in een wederopstanding van Max.quote:Op maandag 30 januari 2023 13:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Jezus, wat een club is ditEr is niemand meer over straks, van Aanholt zal ook wel weer een daverend succes worden vanaf de bank in Turkije.
Max zal wel bovenkant zijn qua salaris en is onderkant qua prestaties op het veld. Snap wel dat je daar vanaf probeert te komen.quote:Op maandag 30 januari 2023 13:06 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Z'n familie kan iig in het uitvak tijdens PSV v Ajax.
Max verhuren met koopoptie. Hebben we ook weer wat aan. En dan een bejaarde van Aanholt halen.
Ik zat een poosje geleden naast hem in een restaurant. Hij smakte heel erg. Dus nee, ik ben daar niet rouwig om.quote:Op maandag 30 januari 2023 15:39 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Er is hopelijk niemand rouwig om het vertrek van Max.
Was het een Japans restaurant? Daar mag dit namelijk, vraag maar aan @KingRolandquote:Op maandag 30 januari 2023 15:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zat een poosje geleden naast hem in een restaurant. Hij smakte heel erg. Dus nee, ik ben daar niet rouwig om.
Het was Italiaans.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Was het een Japans restaurant? Daar mag dit namelijk, vraag maar aan @:kingroland
Totaal geen beeld van hoe goed of slecht van Aanholt is, maar die komt ook echt niet voor een veredeld jeugdcontract spelen.quote:Op maandag 30 januari 2023 15:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Max zal wel bovenkant zijn qua salaris en is onderkant qua prestaties op het veld. Snap wel dat je daar vanaf probeert te komen.
Van Aanholt zal niet minder zijn.
quote:Op maandag 30 januari 2023 11:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er staat zoveel op het lijstje, maar wie gaan er komen
Dit is wel heel serieus, betrouwbare bronnen die het bevestigen.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Die wordt ook al een jaar of 10 genoemd in Eindhoven toch?
Bizar als ze dat gaan betalenquote:Op maandag 30 januari 2023 21:13 schreef tompsv18 het volgende:
Die interesse van PSG in Bakayoko is wel heel bijzonder, toch? PSV schijnt eerste bod afgewezen te hebben en ze willen 15 miljoen.
En de terugkoop van Simons van tafel. Dat is dan wel weer positief.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:13 schreef tompsv18 het volgende:
Die interesse van PSG in Bakayoko is wel heel bijzonder, toch? PSV schijnt eerste bod afgewezen te hebben en ze willen 15 miljoen.
Ik vind wel dat hij een bak talent heeft. Hij moet het alleen effectiever gaan gebruiken. In hoeverre dat lukt gaat bepalen of hij een Grote Meneer wordt of dat we hem over 5 jaar bezig zien bij een laagvlieger waar hij 'altijd voor dreiging zorgt!' en verder weinig klaar maakt.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Bizar als ze dat gaan betalen
Vage deal zou dat zijn vanuit PSG dan..quote:Op maandag 30 januari 2023 21:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En de terugkoop van Simons van tafel. Dat is dan wel weer positief.
Wel bizar hoe hij terugviel na dat goede begin ja, in die periode ook in de basis bij Duitsland, dacht ikquote:Op maandag 30 januari 2023 15:14 schreef tja77 het volgende:
Max weg ben ik niet rouwig om, vond de eerste 3-5 wedstrijden toen hij net bij PSV kwam erg goed maar daarna is het alleen maar minder geworden.
Is dat ook niet een deal waar Simons zelf ook iets over te zeggen heeft?quote:Op maandag 30 januari 2023 22:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vage deal zou dat zijn vanuit PSG dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |