Maar volgende week weer het standaard (punt)verlies in de o zo intimiderende Kuip.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:31 schreef tja77 het volgende:
Nog maar 4 punten achter op de koploper…
Wat een seizoen (met belabberd niveau) is dit zeg.
Druk ligt bij Feyenoord, bus parkeren en loeren op een counter of dood spelmoment met Simons, Til of de Jong. Maar normaal gesproken gaat dit zooitje daar niet winnen nee.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:21 schreef ISVV het volgende:
[..]
Maar volgende week weer het standaard (punt)verlies in de o zo intimiderende Kuip.
Ik hoop het, heb jij hem onlangs nog zien spelen?quote:Op zondag 29 januari 2023 15:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Hazard lijkt mij een prima aankoop. Stuk beter dan de andere namen die voorbij zijn gekomen denk ik, buiten de onhaalbare Danjuma.
Enkel op het WK, maar ik baseer het ook enkel op dat ik liever een ervaren speler heb die er direct zou kunnen staan. Elanga lijkt mij niet iemand die je direct beter maakt, Januzaj speelt nooit, Sulemana is veel te duur en daardoor teveel risico. Enkel Tsygankov zou wellicht een goede optie geweest zijn, is niet super jong meer en heeft vorig jaar in de EL prima potten gespeeld.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik hoop het, heb jij hem onlangs nog zien spelen?
Ik geloof dat hij gisteren letterlijk nul hoge voorzetten heeft gehadquote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, waar gaat die goede aanvoer vandaan komen?
Daarom.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij gisteren letterlijk nul hoge voorzetten heeft gehad
Misschien gaat Van Aanholt daar verandering in brengen. Die staat ook op het lijstje blijkbaar.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij gisteren letterlijk nul hoge voorzetten heeft gehad
Ik heb Hazard bij BMG diverse keren aan het werk gezien en als we die kunnen krijgen, boooooh.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Enkel op het WK, maar ik baseer het ook enkel op dat ik liever een ervaren speler heb die er direct zou kunnen staan. Elanga lijkt mij niet iemand die je direct beter maakt, Januzaj speelt nooit, Sulemana is veel te duur en daardoor teveel risico. Enkel Tsygankov zou wellicht een goede optie geweest zijn, is niet super jong meer en heeft vorig jaar in de EL prima potten gespeeld.
Zou zomaar kunnen dat Thorgan net als z'n broer geen pepernoot meer raakt en dat het dus helemaal niets is, maar het type speler lijkt mij een prima versterking tov een Bakayoko of Saibari. Zie nu dat hij ook gewoon 14x gespeeld heeft voor Dortmund in de Bundesliga dit jaar, dat is ook prima. Wel een paar potten maar een paar minuutjes, maar goed.
Er staat zoveel op het lijstje, maar wie gaan er komenquote:Op zondag 29 januari 2023 22:52 schreef ISVV het volgende:
[..]
Misschien gaat Van Aanholt daar verandering in brengen. Die staat ook op het lijstje blijkbaar.
Uiteindelijk krijgen we woensdag te horen, dat alles afgewogen is en niemand beter was dan hetgeen er al rondliep dus is er een weloverwogen beslissing gemaakt waarbij ervoor gekozen is om nu niemand te halen maar het te doen met de huidige groep. En dat er alle vertrouwen in is dat RvN met deze groep mee kan spelen om het kampioenschap.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er staat zoveel op het lijstje, maar wie gaan er komen
Die wordt ook al een jaar of 10 genoemd in Eindhoven toch?quote:Op zondag 29 januari 2023 22:52 schreef ISVV het volgende:
[..]
Misschien gaat Van Aanholt daar verandering in brengen. Die staat ook op het lijstje blijkbaar.
Gezien de spelers die voorbij zijn gekomen is dat toch misschien het verstandigste.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Uiteindelijk krijgen we woensdag te horen, dat alles afgewogen is en niemand beter was dan hetgeen er al rondliep dus is er een weloverwogen beslissing gemaakt waarbij ervoor gekozen is om nu niemand te halen maar het te doen met de huidige groep. En dat er alle vertrouwen in is dat RvN met deze groep mee kan spelen om het kampioenschap.
Er zal hoe dan ook nog wel wat bij moeten. Al is het voor de breedte.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gezien de spelers die voorbij zijn gekomen is dat toch misschien het verstandigste.
Van een Hazard word ik wel vrolijk. Er zal echter een reden voor zijn dat hij niet speelt bij Dortmund.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gezien de spelers die voorbij zijn gekomen is dat toch misschien het verstandigste.
Precies dit is het beleid in Eindje.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Die wordt ook al een jaar of 10 genoemd in Eindhoven toch?
Denk schoon schip maken en af van alle dure salarissen zodat Stewart met een schone lei kan beginnen.quote:Op maandag 30 januari 2023 13:02 schreef TheVulture het volgende:
Je zou bijna denken dat de financiële puinhoop groter is dan gedacht
Heeft Toon daar geen boekje over geschreven?quote:Op maandag 30 januari 2023 13:02 schreef TheVulture het volgende:
Je zou bijna denken dat de financiële puinhoop groter is dan gedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |