Als dat land aan onze grens ligt heeft dat wel prioriteit ja.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:27 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja daar zijn meer landen schuldig aan.
Moeten we daar dan ook een hekel aan hebben?
Nou jij zei dat je niet op Putin zit te wachten, Ik denk dat je daar mee bedoelt dat je bang bent dat hij doorstoot naar Nederland.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een reactie?
Ja liever iemand steunen die al 2 atoombommen gedropt heeft met massa's doden en nadoden tot gevolg.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nouja je moet niks. Maar als iemand die hele tijd dreigt nukes op het land waar je woont te gooien.
Raketten op burgerdoelen gooit in de hoop zo te kunnen winnen. Lijkt me best een aardige reden om het niet zo leuke man te vinden.
Ik kan die dreigingen echt niet serieus nemen, dat is omdat we een doorvoerhaven zijn voor Amerikaans wapentuig.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nouja je moet niks. Maar als iemand die hele tijd dreigt nukes op het land waar je woont te gooien.
Raketten op burgerdoelen gooit in de hoop zo te kunnen winnen. Lijkt me best een aardige reden om het niet zo leuke man te vinden.
Voorlopig zijn er meer Nederlanders omgekomen door oorlogen van de USA dan van Rusland.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als dat land aan onze grens ligt heeft dat wel prioriteit ja.
En dat is ook de reden dat de Baltische staten en Polen uitermate goede reden hebben om op hun hoede te zijn m.b.t. wat Putin allemaal uitspookt.
Als ik elke dag kom vertellen dat ik je in elkaar ga slaan. En je familie ga bedreigen. Dan vind je mij toch ook niet zo leuk persoon? Of ik nou bluf of niet. Of dat ik niet jou in elkaar sla. Maar een vriend van je.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:32 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik kan die dreigingen echt niet serieus nemen, dat is omdat we een doorvoerhaven zijn voor Amerikaans wapentuig.
Gewoon bangmakerij en propaganda omdat we ons met de oorlog bemoeien.
En zonder de USA was Nederland aan de grillen van hetzij de Nazi's, hetzij de communisten overgeleverd.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:34 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Voorlopig zijn er meer Nederlanders omgekomen door oorlogen van de USA dan van Rusland.
Kijk dan ben je mij persoonlijk aan het bedreigen, dat is toch heel wat anders?quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als ik elke dag kom vertellen dat ik je in elkaar ga slaan. En je familie ga bedreigen. Dan vind je mij toch ook niet zo leuk persoon? Of ik nou bluf of niet. Of dat ik niet jou in elkaar sla. Maar een vriend van je.
Toch prima reden om putin niet zo leuk te vinden.
Raketten op infrastructuur is ook de militairen disablenquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:27 schreef over_hedge het volgende:
Raketten op burgerdoelen gooit in de hoop zo te kunnen winnen.
Klopt, en zonder ons waren ze nog Indianen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En zonder de USA was Nederland aan de grillen van hetzij de Nazi's, hetzij de communisten overgeleverd.
Dus heel de wereld moet maar onze visie volgen ?quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In Duitsland heeft dan ook een politieke omwenteling plaatsgehad die in Rusland maar niet wil doorzetten. Leek er even op met Gorbachev en Yeltsin, maar helaas.
Dat lijkt me heel sterkquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:38 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Klopt, en zonder ons waren ze nog Indianen.
Die visie is gebaseerd op de fundamentele rechten van de individuele mens. En verhip, in alle lijstjes staan de landen waarin deze rechten het meest gewaarborgd worden fier bovenaan inzake welvaart, geluk, gezondheid, educatie en vrijheid.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:39 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dus heel de wereld moet maar onze visie volgen ?
Net zoals BNW maar de visie van *** moet volgen ?
Succes met de islam wereld te reformen
ja de russische bijdrage aan WO2 is compleet verwaarloosbaar.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En zonder de USA was Nederland aan de grillen van hetzij de Nazi's, hetzij de communisten overgeleverd.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:38 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Klopt, en zonder ons waren ze nog Indianen.
Beetje off-topic maar ik vraag me wel eens af hoe het hier zou zijn als de Nazi's gewonnen hadden.quote:
Nog mooier zelfs. Zonder Usa had de ussr niet van Duitsland gewonnen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zeg jij het maarquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ja de russische bijdrage aan WO2 is compleet verwaarloosbaar.
USA heeft ook lekker nazis meegenomen en hun inzichten/tactieken gebruikt
Als een eugenetisch, racistisch, aartsconservatieve dystopie waarschijnlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:42 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Beetje off-topic maar ik vraag me wel eens af hoe het hier zou zijn als de Nazi's gewonnen hadden.
Tegen joden en andere minderheden waren ze niet echt sympathiek maar ze waren echt slim.
Daarom vraag ik me af hoe die samenleving er uit zou zien.
Wie zie je hier, om maar een dwarsstraat te noemen, de invasie van Irak bejubelen of goedpraten?quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:44 schreef KNAK het volgende:
Een mooie discussie, altijd leuk om andere meningen te lezen, al is het gewoon duidelijk dat gezien de geschiedenis die vol staat met valse, onterechte oorlogen waar ook wij, Europa, ook NL aan hebben meegedaan omdat grotbewoners 9/11 hebben kunnen realiseren (), Irak zogenaamd bol stond van de WMD's en al die andere US-led operaties waar wij zichtbaar en onzichtbaar aan hebben meegedaan en ontelbare slachtoffers hebben gemaakt onder de bevolking aldaar het enorm onverstandig is lekker tanks en ander zooi in een hotspot te flikkeren, publiekelijk uitspraken te doen dat Rusland MOET verliezen (Rutte), wij in oorlog zijn met Rusland (MinBuza Duitsland. Voorlopig staat het internet vol met treinen vol met wapentuig. Er staat dalijk zoveel in Ukraine dat we het allemaal zelf moeten gaan besturen en gebruiken, iets wat ook weer zo een mooie rode lijn is.
Niemand heeft hier tussen 2014 en 2022 de situatie in oost Ukraine anders dan wat wij voorgeschoteld kregen via de staatmedia van dichtbij gezien en iedereen blêrt maar wat de onderbuikjes leeg.. Wij hebben net zo veel te maken met Ukraine als wij met Jemen / Saudi waar ze ook sinds 2015 lekker los gaan. Doen we ook niets mee/andere $ belangen.
Er moet gestopt worden met het voeden van de alsmaar groter wordende oorlog en accepteren dat het oosten door eigen toedoen (door 8 jaar terreur van het regime) onderdeel wordt van Rusland. Daar gaan wij tenzij we allemaal ten strijde trekken niets meer aan veranderen.
Nederland als land zou er waarschijnlijk relatief goed van af komen. Want we horen bij het arische ras.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:42 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Beetje off-topic maar ik vraag me wel eens af hoe het hier zou zijn als de Nazi's gewonnen hadden.
Tegen joden en andere minderheden waren ze niet echt sympathiek maar ze waren echt slim.
Daarom vraag ik me af hoe die samenleving er uit zou zien.
Ik ben bang dat je je daar in vergist.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nog mooier zelfs. Zonder Usa had de ussr niet van Duitsland gewonnen.
Maar altijd dat usa er maar bijhalen. Ja de usa heeft een hoop kut gedaan. En nee ik vond de oorlogen in iraq ook niet goed.
Heeft allemaal alleen geen kut te maken met deze oorlog. Want ja maar hun hebben het ook gedaan! Is geen goede reden om het ook maar te doen. En je kan vinden van de usa wat ze willen.
Maar die maken tenminste niet bewust burgerdoden door raketten bewust op woonwijken te gooien en in de hoop dat de terreur er voor zorgt dat de inwoners zich tegen de overheid keren.
En ja ik weet dat de oorlogen in iraq etc ook voor burger doden gezorgd hebben. En daar vrij grote blunders bij zitten. Zoals die aanval op een dorp omdat ze dachten dat Saddam er zou zijn maar het later bleek dat hij daar al 14 jaar niet meer geweest is.
Maar dat is nog steeds niet het zelfde als raket aanvallen bewust op burger doelen te gooien. Wat ook te dom voor worden is als je op de frontline amper iets op schiet. En je raketten verpest aan burgerdoelen.
Dat werd het niet; Nuremburg-gerecht, economische sancties, verdeling van het land, verbod op Nazisme en ga zo maar door.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:43 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
zeg jij het maar
Jij vindt een "politieke omwenteling" voldoende om miljoenen doden even door de vingers te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |