Dit. En dan denk ik ook dat niet al die strijders echte taliban gelovers zijn, maar als ik er niks mee te maken had en er landen een bom op mijn/families dak snap ik op zich dat je wil meevechten.quote:Op maandag 30 januari 2023 13:47 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Wat mij opvalt buiten Kaboel. Wat is er veel vernield, en wat een grote aantal verborgen slachtoffers.
Denk het wel. De taliban zit weer volop in die handel.quote:
Wat kunnen ze anders, er blijft vraag en hoe moeten ze anders het land van geld voorzien. Allemaal zeer dubbel, aan de ene kant een stel fanatieke gelovigen en aan de andere kant een stel buitenlanders die wel even hun land willen 'redden' en zelf ook handelen in verdovende middelen. De wereld is goed rot soms.quote:Op maandag 30 januari 2023 22:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Denk het wel. De taliban zit weer volop in die handel.
Ik dacht dat 50 jaar geleden Afghanistan ook al bekend stond om de papaverteelt. Alleen was het toen nog dunbevolkt.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wat kunnen ze anders, er blijft vraag en hoe moeten ze anders het land van geld voorzien. Allemaal zeer dubbel, aan de ene kant een stel fanatieke gelovigen en aan de andere kant een stel buitenlanders die wel even hun land willen 'redden' en zelf ook handelen in verdovende middelen. De wereld is goed rot soms.
Nu nog steeds.quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:49 schreef Idisrom het volgende:
Ik dacht dat 50 jaar geleden Afghanistan ook al bekend stond om de papaverteelt. Alleen was het toen nog dunbevolkt.
Dit. Thomas is top.quote:Op maandag 30 januari 2023 13:47 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Thomas doet het perfect. En hij is een goede interviewer. Hij laat de mensen zelf spreken> Daar kunnen veel journalisten hier (zoals een Kockelmann) nog van leren.
Ik baal echt dat er maar 4 afleveringen zijn.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit ja. Enorm mooi programma.Kritisch op de Amerikanen,maar tegelijkertijd ook kritische vragen stelen aan bommenmakers van de Taliban. Je moet het maar durven
Je wordt er droevig van inderdaadquote:Op zondag 5 februari 2023 21:02 schreef Revanches het volgende:
Zo verdrietig wat er met die vrouwen gebeurd daar...Het lijkt ook niet alsof men de situatie daar intern wil veranderen, althans, de mannen niet.
Heroine en crystal meth.quote:
Terug naar de middeleeuwen.quote:Op zondag 5 februari 2023 21:02 schreef Revanches het volgende:
Zo verdrietig wat er met die vrouwen gebeurd daar...Het lijkt ook niet alsof men de situatie daar intern wil veranderen, althans, de mannen niet.
Eens, Amerika had daar gewoon niet moeten zijn, maar ook voor de Amerikanen was het al niet heel best hoor, met tal van interne burgeroorlogen en later het Taliban schrikbewind van de jaren '90.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:37 schreef Zwansen het volgende:
Die Amerikanen hebben behoorlijk huisgehouden daar. En wij vonden het allemaal maar best.
De Taliban is ooit opgericht en gefinancierd door de CIA/Usa om tegen de Russische bezetters te vechten.quote:Op zondag 5 februari 2023 22:14 schreef eudaemonia het volgende:
Eens, Amerika had daar gewoon niet moeten zijn, maar ook voor de Amerikanen was het al niet heel best hoor, met tal van interne burgeroorlogen en later het Taliban schrikbewind van de jaren '90.
Wat begrijp je niet?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |