Wow, wtfquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien probeert je vriend je te vermoorden.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf28062007_018
Inscheuren is voor amateursquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jouw lens is vast niet het enige dat wel eens gescheurd is
Ja ben bij dat die lens er nog voor zat als een schild!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
Daar zat wat druk achter zeg. Was al eventjes geleden voor hem?
Per ongeluk neerschieten in z'n slaap.quote:
Het overkomt de beste.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Per ongeluk neerschieten in z'n slaap.
Uhu.
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhu. Je had het wapen onder je kussen mdat je zo van je guns houdt, en door t woelen ging ie af?
'Murrica.
Nog beter, Florida.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhu. Je had het wapen onder je kussen mdat je zo van je guns houdt, en door t woelen ging ie af?
'Murrica.
Wat een kut staat hequote:
Levert wel goeie "lolwat"-berichten.quote:
Ja wilde net zeggen, het beste nieuws komt daar vandaanquote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Levert wel goeie "lolwat"-berichten.
Stuur hem ff door naar Almelo. Fucking koud op kantoorquote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:40 schreef Senn88 het volgende:
Cv ketel meneer kom tussen nu en 17.00 uur.. alles snel klaar gezet. Nog ff toillet gepoetst altijd als ik dat niet gedaan heb wil er namelijk een naar de wc…
Uh nee ik heb het zelf al koud genoeg. Waarom ga je dan toch ook op kantoor zitten.. ik begrijp het niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 13:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Stuur hem ff door naar Almelo. Fucking koud op kantoor
Geld besparen door thuis de kachel niet te hoeven stoken.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 13:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Uh nee ik heb het zelf al koud genoeg. Waarom ga je dan toch ook op kantoor zitten.. ik begrijp het niet.
Heb ikquote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jongens, trek dan ook gewoon lekker warme kleren aan. Truien
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jongens, trek dan ook gewoon lekker warme kleren aan. Truien
Ik ook!quote:
Vanavond maar half uur loeiheet douchen danquote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geld besparen door thuis de kachel niet te hoeven stoken.
Dat ik vervolgens met de auto naar Almelo ga letten we dan maar even niet op
In theorie zou ik ook in bad kunnen gaan liggen straks.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vanavond maar half uur loeiheet douchen dan
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In theorie zou ik ook in bad kunnen gaan liggen straks.
Is zielig voor ons!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar niet warm genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |