Een ruige quickie, heftig klaarkomen en in slaap vallen na afloop? Deal, schakel jij mij maar uit.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Pas je op. Ik kan jou blijkbaar ook uitschakelen in 15 minuten.
Hoi Faxiequote:
Jij hebt het vorige topic niet opgeletquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een ruige quickie, heftig klaarkomen en in slaap vallen na afloop? Deal, schakel jij mij maar uit.
Met de snelheid hier tegenwoordig is een post uit het vorige topic al vier weken oud. Dat weet ik echt niet meer.quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij hebt het vorige topic niet opgelet.
Ok boomerquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:23 schreef Faxie het volgende:
Er waren dagen dat er 4 topics in een dag volgepost werden
Je bent immers ook al wat ouder, geheugen is niet meer wat het was.quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met de snelheid hier tegenwoordig is een post uit het vorige topic al vier weken oud. Dat weet ik echt niet meer.
Dit ja. Vroeger had ik die michaeljacksonpopcorn.gif of disgonbegood.gif. standaard klaarstaanquote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
De hoeveelheid popcornvermaak valt wel een beetje tegen ja.
Sowieso weinig popcorn op Fok.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
De hoeveelheid popcornvermaak valt wel een beetje tegen ja.
Ken ik jou? Ik kan het mij niet meer herinneren.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:46 schreef Debsterr het volgende:
Je bent immers ook al wat ouder, geheugen is niet meer wat het was.
Hier geloof ik niks van.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ken ik jou? Ik kan het mij niet meer herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |