Wat een strijderquote:
Yes please. Irritant dat-ie ook in Groningen rondhangt. Nare vent.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:19 schreef Plompzakker het volgende:
Hopelijk krijgt hij de tbs die hij verdient
Oke kluunquote:Op maandag 23 januari 2023 19:00 schreef streamjohan het volgende:
Krijg nog steeds koude rilingen van het onrecht dat hem aangedaan wordt in die video.
onbegonnen werkquote:Op maandag 23 januari 2023 19:09 schreef Scuidward het volgende:
48 uur taakstraf en de basisschool afmaken.
Waarom verdient hij tbs?quote:Op maandag 23 januari 2023 19:19 schreef Plompzakker het volgende:
Hopelijk krijgt hij de tbs die hij verdient
Denk het niet hoor, voor het verkeerd aankijken van een agent krijg je al 120 uur. Die agressieve machtswellustelingen zijn heilig in dit land.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:09 schreef Scuidward het volgende:
48 uur taakstraf en de basisschool afmaken.
Hij heet eigenlijk gewoon Alex Mulderquote:Op maandag 23 januari 2023 22:33 schreef Sodemieters het volgende:
Ik vraag me altijd af of hij familie is Van Keyser Soze.
Waarom? Als je zijn video's kijkt en je kan door dat geschreeuw heen kijken is het best een lieve man. Goed voor zijn familie en alles.quote:Op maandag 23 januari 2023 23:44 schreef kataklysm het volgende:
Als je iemand terminale kanker toewenst...
In het filmpje hoor je in het begin, tegen een auto trappen, of iets dergelijks. Weet niet of ik het goed hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:09 schreef Ixnay het volgende:
Is inmiddels al bekend waarom hij aangehouden werd en waarom hij moest meewerken aan die arrestatie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |