en bartquote:Op maandag 23 januari 2023 14:59 schreef Joyce-43 het volgende:
oja en Ias heeft het er over dat hij wilt aantonen dat het mogelijk is dat ook jongeren kunnen winnen is hij vergeten dat Jill en Salar ook jong zijn of zijn dat oudere in zijn ogen?![]()
Ben de draad ff half kwijt met mijn snotkop, dus misschien zit ik verkeerd, maar de vraag of er ook schoongemaakt werd kwam van Chiara, niet van Charlotte.quote:Op maandag 23 januari 2023 14:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
beetje erg raar dan die vraag van Charlotte
ojaaaaa de allereerse editie hahaquote:
oh ja ik heb het hier gelezen dan zal ik het misschien verkeerd gelezen hebben zou kunnen maar nu weet ik het niet meer zeker maar goed wie van de 2 blijft dat de vraag stom is hahaquote:Op maandag 23 januari 2023 15:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ben de draad ff half kwijt met mijn snotkop, dus misschien zit ik verkeerd, maar de vraag of er ook schoongemaakt werd kwam van Chiara, niet van Charlotte.
Ja kan ook zijn dat we inmiddels al met een heel ander onderwerp bezig zijn hoor, krijg momenteel niet echt alles meequote:Op maandag 23 januari 2023 15:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh ja ik heb het hier gelezen dan zal ik het misschien verkeerd gelezen hebben zou kunnen maar nu weet ik het niet meer zeker maar goed wie van de 2 blijft dat de vraag stom is haha
En zo is het, JAA is een ander forumquote:
omdat iedere commentaar wilt leveren en iedereen wilt zijn manier opdragenquote:Op maandag 23 januari 2023 15:03 schreef bpi het volgende:
Afspraken maken is echt moeilijk in deze groep.
ja maar is bijna dat selfde kut projectquote:Op maandag 23 januari 2023 15:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo is het, JAA is een ander forum
Maar zijn twee aparte RLSsen en niet iedereen kijkt ze allet wee dus houden we het gescheidenquote:Op maandag 23 januari 2023 15:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar is bijna dat selfde kut project
en talpa
dit is geen talpa en er is een andere forum voorquote:Op maandag 23 januari 2023 15:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar is bijna dat selfde kut project
en talpa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |