dat is mij dus nog echt niet opgevallen. maar ik heb ook vaak de stream op de achtergrond aanstaan tijdens werken.quote:Op maandag 23 januari 2023 14:38 schreef mario390 het volgende:
febo is te dom
hoezo hoor je toch vaak de toiletspoeling?![]()
Ik plet ze eenmalig vlak voor opdienen om te voorkomen dat er liters sap uit komt... maar moet geen droge meuk wordenquote:Op maandag 23 januari 2023 14:38 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
ja ze bleven constant die burgers platduwen. dan gaat alle "sap" eruit en wordt het zo droog als iets!
maar ze hadden toch al wat schoongemaakt, althans ik zag bart van de week wat schoonmaken volgens mijnquote:Op maandag 23 januari 2023 13:42 schreef Ireth het volgende:
Hoorde ik chiara nu serieus vragen of er mensen zouden komen om schoon te maken???![]()
![]()
Glazenwassers doen de ramen en daar blijft het ook wel bij zelfs ramen van eigen huis doen ze vaak niet en ik spreek uit ervaring mijn vader en ex waren glazenwassersquote:Op maandag 23 januari 2023 13:49 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Maar je bent , met zo'n beroep, van nature vaak wel iemand die alles graag schoon heeft, omdat je elk vlekje ziet.
En ilse zaterdag stond ze de wc nogschoon te maken enbart de douchesquote:Op maandag 23 januari 2023 14:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
maar ze hadden toch al wat schoongemaakt, althans ik zag bart van de week wat schoonmaken volgens mijn
Opbakkenquote:Op maandag 23 januari 2023 14:49 schreef Angelique61 het volgende:
Dat ze niet gewoon aardappels geven daar kan je veel meer mee doen bakken, koken puree
zo vreemd is de vraag nach en schoonmakteam nietquote:Op maandag 23 januari 2023 14:53 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En ilse zaterdag stond ze de wc nogschoon te maken enbart de douches
beetje erg raar dan die vraag van Charlottequote:Op maandag 23 januari 2023 14:53 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En ilse zaterdag stond ze de wc nogschoon te maken enbart de douches
Charlotte eet veel niet.quote:Op maandag 23 januari 2023 14:55 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Charlotte eet ook geen spruiten.........ik voel een lading aankomen volgende week
bij JAA WAS DAT OOK EEN KEERquote:Op maandag 23 januari 2023 14:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
beetje erg raar dan die vraag van Charlotte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |