Brobbey moet gewoon meer minuten maken.. die maakt goals.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:56 schreef Heeinz het volgende:
Blijkbaar zijn er mensen die Dolberg terug zouden willen zien
Ik vergeet nooit hoe hij een beetje in het rond slenterde thuis tegen Spurs
Was hij niet de enigequote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:56 schreef Heeinz het volgende:
afgelopen weekend dook Kasper op in Hoffenheim, is geleend van OGC Nice. Slentert nog steedsquote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:56 schreef Heeinz het volgende:
Ze zoeken een assistent geen hoofdcoach...quote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Van Gaal hoofdcoach met Schreuder naast hem
Maar dat zouden ze wel moeten doen want Schreuder is onhoudbaar als hoofdcoach.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 13:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze zoeken een assistent geen hoofdcoach...
Blijkbaar zien ze dit toch anders. En ik snap het wel, je gaat geen trainer ontslaan in het midden van het seizoen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 13:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Maar dat zouden ze wel moeten doen want Schreuder is onhoudbaar als hoofdcoach.
Het team is duidelijk niet tevreden over Schreuder (en co). Dat vertaald zich in de resultaten, waardoor je nu 5e staat als club met de grootste begroting en een investering van 100 miljoen in je selectie. Dat is lachwekkend en schandalig. Schreuder krijgt het niet meer aan de praat, ook niet als je tot mei wacht.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 13:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En ik snap het wel, je gaat geen trainer ontslaan in het midden van het seizoen.
Dat is ook maar wat de media schrijft en roeptoetert en vervolgens iedereen maar gaat napraten. Je weet ook niet hoe betrouwbaar deze bronnen zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 13:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het team is duidelijk niet tevreden over Schreuder (en co). Dat vertaald zich in de resultaten, waardoor je nu 5e staat als club met de grootste begroting en een investering van 100 miljoen in je selectie. Dat is lachwekkend en schandalig. Schreuder krijgt het niet meer aan de praat, ook niet als je tot mei wacht.
Wij zijn niet tevreden over Schreuder maar of het team dat ook niet is weten we niet en het lijkt erop dat ze wel met hem verder willen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 13:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het team is duidelijk niet tevreden over Schreuder (en co). Dat vertaald zich in de resultaten, waardoor je nu 5e staat als club met de grootste begroting en een investering van 100 miljoen in je selectie. Dat is lachwekkend en schandalig. Schreuder krijgt het niet meer aan de praat, ook niet als je tot mei wacht.
Ajax is niet de club met de grootste begroting, heeft niet voor 100 mln geïnvesteerd deze zomer en staat geen 5e?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 13:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is ook maar wat de media schrijft en roeptoetert en vervolgens iedereen maar gaat napraten. Je weet ook niet hoe betrouwbaar deze bronnen zijn.
Nee daarvoor moeten eerst alle prijzen uit zicht zijn blijkbaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 13:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Blijkbaar zien ze dit toch anders. En ik snap het wel, je gaat geen trainer ontslaan in het midden van het seizoen.
Daar is nog totaal geen spraken van.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee daarvoor moeten eerst alle prijzen uit zicht zijn blijkbaar.
Vliegen er gewoon uit tegen Twente voor de beker over 2 weken. Kampioenschap lijkt me tevens een onhaalbare kaart. Moet blij zijn als je 2e wordt voor CL voetbal.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar is nog totaal geen spraken van.
Gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vliegen er gewoon uit tegen Twente voor de beker over 2 weken. Kampioenschap lijkt me tevens een onhaalbare kaart. Moet blij zijn als je 2e wordt voor CL voetbal.
Fat Frank is ook weer beschikbaarquote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad, koop Klopp van Liverpool
Al had je 500 miljoen binnen gehaald, 20 miljoen voor Bassey blijft belachelijkquote:Op dinsdag 24 januari 2023 13:29 schreef Ramboetan het volgende:
Zonde dat we die van de Ven niet hebben opgepikt bij Volendam. Schijnt het wel aardig te doen bij Wolfsburg.
Vind het ergens ook wel wat hebben dat fans van andere clubs Ajax uitlachen dat we bijv voor Bassey meer dan 20 miljoen hebben betaald. Meestal vergeten ze ook eventjes dat er ook voor meer dan een 200 miljoen is verkocht.
Van wie ben je dan wel onder de indruk? Ik heb Feyenoord zondag gezien, waarom daarover gejubelt wordt mag Joost weten, ze lieten iig niet zien dat ze de kampioensploeg in wording zijn. PSV zit in nog grotere shit dan Ajax dus dan heb je AZ en Twente als outsiders, ik neem aan dat die tzt gewoon afvallen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vliegen er gewoon uit tegen Twente voor de beker over 2 weken. Kampioenschap lijkt me tevens een onhaalbare kaart. Moet blij zijn als je 2e wordt voor CL voetbal.
Mooi was dat, dat ie daar om bekend stond idd. Elke keer netjes komen opdraven en die 4 mio pakken.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ah ok, die informatie is nieuw voor mij. Wel knap. Ik kwam hem in zijn Chelsea-tijd midden in het seizoen nog tegen ergens aan een zwembad met een dikke pens4 mio per jaar vangen, beetje trainen met de jeugd, elke dag op en neer van AMS naar LON, lekker man.
Als Schreuder trainer blijft wordt het Feyenoord en anders wordt het Ajax denk ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van wie ben je dan wel onder de indruk? Ik heb Feyenoord zondag gezien, waarom daarover gejubelt wordt mag Joost weten, ze lieten iig niet zien dat ze de kampioensploeg in wording zijn. PSV zit in nog grotere shit dan Ajax dus dan heb je AZ en Twente als outsiders, ik neem aan dat die tzt gewoon afvallen.
Niemand eigenlijk, des te pijnlijker is het dat Ajax nu 5e staat. Als de organisatie op orde was had je nu al lang en breed ruim aan kop gestaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van wie ben je dan wel onder de indruk? Ik heb Feyenoord zondag gezien, waarom daarover gejubelt wordt mag Joost weten, ze lieten iig niet zien dat ze de kampioensploeg in wording zijn. PSV zit in nog grotere shit dan Ajax dus dan heb je AZ en Twente als outsiders, ik neem aan dat die tzt gewoon afvallen.
Nouja verdedigend heeft het voorhoofd het nu toch aardig op orde. Voetballend lijkt het alleen nergens op.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:40 schreef manny het volgende:
[..]
Mooi was dat, dat ie daar om bekend stond idd. Elke keer netjes komen opdraven en die 4 mio pakken.
Als het gaat om terugkeer naar Ajax:
Als ze aan hem denken dan kan hij ook omgekeerd redeneren en denken: ik ben weggestuurd, maar nu kan ik laten zien dat ik die verdediging wel op orde krijg. En daarnaast een paar euro's verdienen is niet verkeerd voor hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |