abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 januari 2023 @ 08:28:42 #251
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207704611
quote:
19s.gif Op woensdag 25 januari 2023 08:25 schreef manny het volgende:

[..]
Ik snap niet zo goed waar die 12 uit 3 vandaan komt. Als je naar de competitie kijkt dan mag er echt wel veel meer verwacht worden dan alleen drie overwinningen. Twente uit beker is altijd lastig, maar in de competitie hebben we echt wel meer dan 3 potjes die we achter elkaar moeten gaan winnen als je naar het programma kijkt.

Ja. Ook als je de laatste 5 keer gelijk gespeeld hebt.
Had 12 uit 4 moeten zijn en met je eens dat je eigenlijk alles moet winnen omdat je gewoon nog steeds de beste selectie van het land hebt, maar het gaat mij er meer om als je die 12 punten tegen deze ploegen niet pakt het kampioenschap wel moeilijk wordt.
pi_207704665
Misschien dat de aankomende wedstrijden wat ruimte bieden voor de ploeg om ingespeeld te raken en wat zelfvertrouwen te vinden. (in januari en februari :'))
Dat is een beetje de houvast nu, denk ik.
-nee-
pi_207704749
Ongelofelijk als je ziet wat de concurrentie dit seizoen laat liggen, je had met 2 vingers in de neus kampioen moeten worden :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_207704765
quote:
14s.gif Op woensdag 25 januari 2023 08:35 schreef Marsenal het volgende:
Misschien dat de aankomende wedstrijden wat ruimte bieden voor de ploeg om ingespeeld te raken en wat zelfvertrouwen te vinden. (in januari en februari :'))
Dat is een beetje de houvast nu, denk ik.
Dan moet je ook voor een vaste basiself kiezen, anders wordt dat ingespeeld raken ook lastig..

En sowieso slaat dat eigenlijk nergens op als het bijna februari is en je buiten de keeper geen transfers hebt gehad in de winter.
pi_207704809
Ajax - Volendam
Excelsior - Ajax
Cambuur - Ajax
Ajax - RKC
Ajax - Sparta
Vitesse - Ajax
Ajax - NEC

Dit moeten (!) gewoon 21 punten worden.

Daarna Heerenveen-uit en Feyenoord-thuis. Als je die eerste zeven wedstrijden wint met enige overtuiging en het zelfvertrouwen er weer is, zouden die potjes ook gewoon gewonnen moeten worden.

Daarna Go Ahead uit, Fortuna thuis en Emmen thuis. Moet je ook gewoon negen punten halen.

Daarna krijg je het lastigste deel met PSV, AZ, Groningen, Utrecht en Twente.

Kortom: komende zeven wedstrijden winnen
  woensdag 25 januari 2023 @ 08:58:20 #256
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_207704875
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 08:50 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax - Volendam
Excelsior - Ajax
Cambuur - Ajax
Ajax - RKC
Ajax - Sparta
Vitesse - Ajax
Ajax - NEC

Daarna Heerenveen-uit en Feyenoord-thuis. Als je die eerste zeven wedstrijden wint met enige overtuiging en het zelfvertrouwen er weer is, zouden die potjes ook gewoon gewonnen moeten worden.

Daarna Go Ahead uit, Fortuna thuis en Emmen thuis. Moet je ook gewoon negen punten halen.

pi_207704921
quote:
Ajax - Volendam
Excelsior - Ajax
Cambuur - Ajax
Ajax - RKC
Ajax - Sparta
Vitesse - Ajax
Ajax - NEC

Dat zou je van Emmen uit, Vitesse-thuis en NEC-uit ook zeggen..
pi_207704961
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 09:03 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Klopt. Belachelijk puntverlies allemaal. Schreuder moet dan ook bij het eerstvolgende puntverlies ontslagen worden.
pi_207705046
quote:
Ajax - Volendam
Excelsior - Ajax
Cambuur - Ajax
Ajax - RKC
Ajax - Sparta
Vitesse - Ajax
Ajax - NEC

Ik verwacht tegen Excelsior en/of Cambuur gewoon opnieuw puntverlies.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 25 januari 2023 @ 09:27:33 #260
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207705101
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 08:44 schreef TheVulture het volgende:
Ongelofelijk als je ziet wat de concurrentie dit seizoen laat liggen, je had met 2 vingers in de neus kampioen moeten worden :')
Het kan ook gewoon nog, als ze weer gaan voetballen tenminste.
  woensdag 25 januari 2023 @ 09:30:31 #261
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207705136
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 09:08 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Klopt. Belachelijk puntverlies allemaal. Schreuder moet dan ook bij het eerstvolgende puntverlies ontslagen worden.
Eens, hij had al weg gemogen wat mij betreft, al heb je met Twente en Feyenoord wel 2 sterke tegenstanders gehad na de winterstop is 3 keer gelijk echt ondermaats.

Als je vervolgens geen vooruitgang boekt tegen het 2e garnituur is het wel einde verhaal lijkt me.
pi_207705212
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 09:27 schreef Tarado het volgende:

[..]
Het kan ook gewoon nog, als ze weer gaan voetballen tenminste.
Mee eens, daarnaast is het gewoon zwaar crisis bij - normaliter - je grootste concurrent in Eindhoven.
Zou zo graag eens zien dat een Tadic weer eens opstaat als aanvoerder. Die rommelt ook al veels te lang aan en heeft er pas 3 ingeschoten dit seizoen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Jor_Dii op 25-01-2023 09:49:22 ]
  woensdag 25 januari 2023 @ 11:47:27 #263
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207706662
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 09:36 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Mee eens, daarnaast is het gewoon zwaar crisis bij - normaliter - je grootste concurrent in Eindhoven.
Zou zo graag eens zien dat een Tadic weer eens opstaat als aanvoerder. Die rommelt ook al veels te lang aan en heeft er pas 3 ingeschoten dit seizoen.
Of hij moet een keer op de bank beginnen, grote speler en echt een leider maar ik zou wel eens Bergwijn Brobbey Conceicao willen zien bij de aftrap.
  Moderator woensdag 25 januari 2023 @ 11:51:27 #264
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_207706720
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 09:21 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Ik verwacht tegen Excelsior en/of Cambuur gewoon opnieuw puntverlies.
Misschien Sparta ook. Dat is immers een directe concurrent.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_207706755
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 11:51 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Dat is dan nog thuis.. geeft me iets meer vertrouwen op een goed resultaat.
  woensdag 25 januari 2023 @ 11:56:20 #266
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207706792
Vernietigend stukje in het Parool van Sintenie, betaalmuur dus kan het niet delen maar het rommelt aan alle kanten, ook onderling tussen de spelers, denk niet dat Schreuder dit nog recht kan breien dus onbegrijpelijk dat hij er nog zit.

Zijn assistent optie, Ten Cate vind ik geen slechte, maar of hij wil is de vraag.
pi_207706829
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 25 januari 2023 @ 11:59:52 #268
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207706831
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 11:51 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Tegen die tijd niet meer denk ik
pi_207707061
twitter

Waar heeft die verdedigende middenvelder gespeeld?
  woensdag 25 januari 2023 @ 12:23:39 #270
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207707126
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 12:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]

Dat lijkt me ook niet nodig, het gaat meer om RVC lid voetbal en TD of iig duidelijkheid over wie het voetbalbeleid voert.
pi_207707293
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 09:03 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Emmen uit en Vitesse thuis waren voor mij het omslagpunt dat ik het vertrouwen in Schreuder definitief verloor. Ik dacht dat hij die twee potjes nog wel winnend af kon sluiten voor het WK, maar toen zelfs dat niet meer lukte... tja :')
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_207707416
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 11:56 schreef Tarado het volgende:
Vernietigend stukje in het Parool van Sintenie, betaalmuur dus kan het niet delen maar het rommelt aan alle kanten, ook onderling tussen de spelers, denk niet dat Schreuder dit nog recht kan breien dus onbegrijpelijk dat hij er nog zit.

Zijn assistent optie, Ten Cate vind ik geen slechte, maar of hij wil is de vraag.
Ten Cate.. die zit al jaren in de zandback toch? Dan moet hij flink inleveren, ga er vanuit dat Ajax zijn salaris daar niet gaat matchen (als het een serieuze optie is uiteraard)
pi_207707439
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 12:23 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat lijkt me ook niet nodig, het gaat meer om RVC lid voetbal en TD of iig duidelijkheid over wie het voetbalbeleid voert.
dat is het hele verhaal idd, zonder duidelijk beleid en visie (en uberhaupt iemand op zo een positie) blijft het kut
  woensdag 25 januari 2023 @ 12:56:26 #274
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207707448
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 12:53 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Ten Cate.. die zit al jaren in de zandback toch? Dan moet hij flink inleveren, ga er vanuit dat Ajax zijn salaris daar niet gaat matchen (als het een serieuze optie is uiteraard)
Geen idee maar dat zou iemand zijn die Schreuder misschien zou accepteren.
pi_207707460
quote:
[ twitter ]

Die wordt pas medio maart voorgesteld, die toplaag bij Ajax is echt voor de langere termijn, daar hebben ze op het veld nu niets aan daarom zie ik buiten dat er een assistent bij komt verder niets veranderen en gaan ze door tot de zomerstop met wat er nu is, ook qua spelers want die komen er niet meer bij...Van de zomer wordt opnieuw de balans op gemaakt hoe ze er dan voor staan. Mocht dat positief zijn, landskampioen en zo ver mogelijk in de EL dan blijft Schreuder gewoon, zo niet dan is het echt wel klaar.

[ Bericht 10% gewijzigd door freaky40 op 25-01-2023 13:03:42 ]
Allemaal cabaretteketet!
pi_207707499
quote:
[ twitter ]

Jaa de nieuwe bobo is uit!

@PowerLoungen
pi_207707510
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 12:58 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Die wordt pas medio maart voorgesteld aan de RvC, die toplaag bij Ajax is echt voor de langere termijn, daar hebben ze op het veld nu niets aan daarom zie ik buiten dat er een assistent bij komt verder niets veranderen en gaan ze door tot de zomerstop met wat er nu is, ook qua spelers want die komen er niet meer bij...Van de zomer wordt opnieuw de balans op gemaakt hoe ze er dan voor staan. Mocht dat positief zijn, landskampioen en zo ver mogelijk in de EL dan blijft Schreuder gewoon, zo niet dan is het echt wel klaar.
Maar of je kampioen wordt en ver komt in de EL is normaal gesproken al wel iets eerder duidelijk dan in de zomer..
pi_207707528
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 02:58 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Echt ga weg hoor. Als je (FFP even daargelaten) Ajax opheft, de licentie van Emmen overneemt, alles en iedereen de laan uit stuurt en voor 100 miljoen 20 nieuwe spelers haalt met een gemiddelde prijs van 5 miljoen, moet je met een fatsoenlijke trainer alsnog kampioen worden.
Probleem voor Ajax is dat het moeilijk is om je financiële voordeel uit te buiten binnen de grenzen van de Eredivisie/Nederland. Je kan wel het geld hebben om echt kwaliteit te kopen, maar als ze niet in de Eredivisie willen spelen of trainen komen ze alsnog niet. Daarnaast heb je nog het probleem van de salarissen; je kunt qua transfersommen misschien wel concurreren met buitenlandse clubs maar qua salarissen niet, en dus komen ze alsnog niet. Je komt dan al gauw in B-garnituur en de categorie twijfelgevallen terecht.

Uiteraard is dit op te vangen door goed beleid en slim scouten maar dat vergt daadwerkelijk slim handelen en vaardigheid van de mensen die aan de touwtjes trekken. Dit is echter de heilige graal waar iedere club naar streeft en eigenlijk waar alles om draait... dus makkelijker gezegd dan gedaan.

Is Schreuder ongeschikt; ja.
Heeft het bestuur fouten gemaakt; ja.
Is het een grove schande dat Ajax gezien haar financiële middelen t.o.v. de concurrentie in Nederland niet elk seizoen domineert; nee.

Uiteraard wordt het wel steeds schandaliger hoe langer het wanbeleid duurt en de resultaten uitblijven, maar een foute afslag nemen en een slecht seizoen hebben kan gebeuren ook als je veel meer geld hebt dan de rest in de competitie. Je kan er maar 11 opstellen en je hebt maar twee transfer-windows per jaar om je fouten te herstellen. Des te treuriger dat Van der Sar de winterstop niet heeft gebruikt om orde op zaken te stellen en we moeten wachten op de zomer.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  woensdag 25 januari 2023 @ 13:33:07 #279
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207707892
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 12:58 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Die wordt pas medio maart voorgesteld, die toplaag bij Ajax is echt voor de langere termijn, daar hebben ze op het veld nu niets aan daarom zie ik buiten dat er een assistent bij komt verder niets veranderen en gaan ze door tot de zomerstop met wat er nu is, ook qua spelers want die komen er niet meer bij...Van de zomer wordt opnieuw de balans op gemaakt hoe ze er dan voor staan. Mocht dat positief zijn, landskampioen en zo ver mogelijk in de EL dan blijft Schreuder gewoon, zo niet dan is het echt wel klaar.
Niet helemaal met je eens, er zit nu niemand met voetbal verstand in de RVC dus alle transfers worden alleen financieel beoordeeld door de RVC en dat lijkt me niet wenselijk, het is beter als je daar iemand hebt waar je mee kan sparren, zeker als het om dure aankopen gaat.

Verder moeten ze zich eens uitspreken over het voetbaltechnische beleid, wordt dit gevoerd door de driehoek vd Sar - Hamstra - Huntelaar of komt er een TD bij, nu blijft alles zweven.
pi_207707976
Nee, maar wat ik zeg. Dat is allemaal voor de langere termijn, daar hebben ze nu nog niet veel aan 'op het veld' dus zie ik niet eerder tijdens de zomerstop pas veranderingen daarin, echt niet eerder met het tempo zoals het nu gaat.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 25 januari 2023 @ 13:45:32 #281
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207708038
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 13:39 schreef freaky40 het volgende:
Nee, maar wat ik zeg. Dat is allemaal voor de langere termijn, daar hebben ze nu nog niet veel aan 'op het veld' dus zie ik niet eerder tijdens de zomerstop pas veranderingen daarin, echt niet eerder met het tempo zoals het nu gaat.
Ik had nog wel een CV erbij gehaald nu, Alvarez is verdedigend best een oplossing, opbouwend minder maar zie hem liever als stofzuiger op het middenveld zodat je met wat meer creativiteit voor hem kan spelen, Taylor Klaassen samen op het middenveld vind ik wat teveel van hetzelfde en zijn geen van beiden een goeie 6.
  woensdag 25 januari 2023 @ 13:50:54 #282
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207708092
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 13:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Probleem voor Ajax is dat het moeilijk is om je financiële voordeel uit te buiten binnen de grenzen van de Eredivisie/Nederland. Je kan wel het geld hebben om echt kwaliteit te kopen, maar als ze niet in de Eredivisie willen spelen of trainen komen ze alsnog niet. Daarnaast heb je nog het probleem van de salarissen; je kunt qua transfersommen misschien wel concurreren met buitenlandse clubs maar qua salarissen niet, en dus komen ze alsnog niet. Je komt dan al gauw in B-garnituur en de categorie twijfelgevallen terecht.

Uiteraard is dit op te vangen door goed beleid en slim scouten maar dat vergt daadwerkelijk slim handelen en vaardigheid van de mensen die aan de touwtjes trekken. Dit is echter de heilige graal waar iedere club naar streeft en eigenlijk waar alles om draait... dus makkelijker gezegd dan gedaan.

Is Schreuder ongeschikt; ja.
Heeft het bestuur fouten gemaakt; ja.
Is het een grove schande dat Ajax gezien haar financiële middelen t.o.v. de concurrentie in Nederland niet elk seizoen domineert; nee.

Uiteraard wordt het wel steeds schandaliger hoe langer het wanbeleid duurt en de resultaten uitblijven, maar een foute afslag nemen en een slecht seizoen hebben kan gebeuren ook als je veel meer geld hebt dan de rest in de competitie. Je kan er maar 11 opstellen en je hebt maar twee transfer-windows per jaar om je fouten te herstellen. Des te treuriger dat Van der Sar de winterstop niet heeft gebruikt om orde op zaken te stellen en we moeten wachten op de zomer.
Is ook een te simpele voorstelling van zaken door hem, Ajax zou alle wedstrijden in NL moeten winnen maar PSV en Feyenoord ook behalve dan tegen Ajax en een gelijkspelletje tegen elkaar misschien, maar toch gebeurt dat nooit, gelukkig maar anders was voetbal geen reet aan.
  woensdag 25 januari 2023 @ 15:35:56 #283
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_207709168
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 13:02 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Jaa de nieuwe bobo is uit!

@:PowerLoungen
Dag vriendjes en vriendinnetjes
RED ONS HENNIEGOD
pi_207709645
quote:
9s.gif Op woensdag 25 januari 2023 15:35 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Dag vriendjes en vriendinnetjes
pi_207709654
pi_207709657
Pier is CONNECTED
  woensdag 25 januari 2023 @ 16:16:09 #287
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207709767
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 16:08 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Past wel bij Ajax, liet vroeger treinen ontsporen.
  woensdag 25 januari 2023 @ 16:26:38 #288
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_207709887
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 16:08 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Gratis drank en hoeren
We zwaaien verder naar Netto
RED ONS HENNIEGOD
pi_207709960
quote:
Ajax - Volendam
Excelsior - Ajax
Cambuur - Ajax
Ajax - RKC
Ajax - Sparta
Vitesse - Ajax
Ajax - NEC

Ik gok op 11 punten
Groot fan van User Wotte
pi_207710511
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 16:34 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ik gok op 11 punten
Vind ik nog best veel. Afgelopen 6 Wedstrijden moesten het 16 punten zijn. Uiteindelijk waren het er vijf.
pi_207710902
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 17:19 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
Vind ik nog best veel. Afgelopen 6 Wedstrijden moesten het 16 punten zijn. Uiteindelijk waren het er vijf.
Alleen puntenverlies tegen Feyenoord is dan acceptabel? PSV en Twente-thuis ging de afgelopen jaren ook niet altijd even makkelijk, maar daar zou je normaal toch wel een zege opschrijven ja..
pi_207711083
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 18:01 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Alleen puntenverlies tegen Feyenoord is dan acceptabel? PSV en Twente-thuis ging de afgelopen jaren ook niet altijd even makkelijk, maar daar zou je normaal toch wel een zege opschrijven ja..
Psv thuis won je iets meer dan een jaar geleden nog met 5-0
pi_207711125
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 18:19 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
Psv thuis won je iets meer dan een jaar geleden nog met 5-0
Ja, Twente-thuis daarna ook, maar dat ging niet altijd zo makkelijk (bijvoorbeeld bij de thuiswedstrijden buiten de competitie om.. )
pi_207711153
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 17:19 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
:D
Groot fan van User Wotte
pi_207712651
Bij winst morgen derde!

Als Twente niet twee keer scoort
pi_207713561
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 20:02 schreef PicoMMP het volgende:
Bij winst morgen derde!

Als Twente niet twee keer scoort
Strijden om vCL. _O_
Groot fan van User Wotte
pi_207713566
TjackavCL
Groot fan van User Wotte
pi_207713607
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 20:50 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Strijden om vCL. _O_
Derde is het hoogst haalbare denk ik. Is dat vCL?
pi_207713635
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 20:53 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Derde is het hoogst haalbare denk ik. Is dat vCL?
Nee vEL _O_
Groot fan van User Wotte
pi_207713641
Ik wil ook naar Georgië
Groot fan van User Wotte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')