1 uur dusquote:Op maandag 23 januari 2023 00:57 schreef suzi1 het volgende:
beste bewoners
jullie hebben jullie allemaal goed gedaan aan mijn orders
drm mogen ze naar binnen of ergens waar het inder koud is
Wat een flauwekulquote:Op maandag 23 januari 2023 07:11 schreef suzi1 het volgende:
ze zijn denk rond half 2 gewekt dat ze de opdracht goied hadden gedaan en zodoende naar binnen mochten
Dank, ik had eerlijk gezegd je monoloog overgeslagenquote:
Woke social mediaquote:Op maandag 23 januari 2023 07:12 schreef suzi1 het volgende:
denk dat ze veel berichten ontvingen dat het inhumaan was en toen snel naar binnen gehaald
Wedden dat ze in de uitzending er van maken dat ze de hele nacht buiten hebben gelegenquote:Op maandag 23 januari 2023 07:12 schreef engine het volgende:
Even wat beelden genomen voor de tv uitzending en klaar
Bang voor negatieve reacties.quote:Op maandag 23 januari 2023 07:40 schreef RobjeGeus het volgende:
__! Toch maar in de gameroom...daar lag Chiara ook maar dan niet zo dik ingepakt...slaat weer nergens op dit.
Ik heb ali horen zeggen ik voel spetters maar of dat zo was kon ik niet zien.Dat was toen ze naar binnen mochtenquote:Op maandag 23 januari 2023 07:44 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Bang voor negatieve reacties.
Met al wat zij hebben konden ze best een nachtje tegen de kou hoor!
Zijn er die met veel minder elke nacht buiten slapen, ook als t echt vriest!
Deelnemers aan SWAT hebben het stukken zwaarder
Ja dat is dus precies mijn puntquote:Op maandag 23 januari 2023 07:44 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Bang voor negatieve reacties.
Met al wat zij hebben konden ze best een nachtje tegen de kou hoor!
Zijn er die met veel minder elke nacht buiten slapen, ook als t echt vriest!
Deelnemers aan SWAT hebben het stukken zwaarder
Are they so wicked pure water will melt them?quote:Op maandag 23 januari 2023 07:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik heb ali horen zeggen ik voel spetters maar of dat zo was kon ik niet zien.Dat was toen ze naar binnen mochten
quote:Op maandag 23 januari 2023 07:11 schreef suzi1 het volgende:
ze zijn denk rond half 2 gewekt dat ze de opdracht goied hadden gedaan en zodoende naar binnen mochten
Waren er meerdere maar mocht nietquote:Op maandag 23 januari 2023 07:21 schreef Hunter het volgende:
Jammer dat er niemand zo stoer was om te zeggen: ik lig prima ik blijf wel buiten
quote:Op maandag 23 januari 2023 00:49 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dank je ..maart 2023 al 3 jaar dus er is een soort van gewenning ..absoluut geen acceptatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |