Nou enig besef van dag/nacht is wel fijn. Ik heb een wake-up light, ideaal.quote:Op maandag 23 januari 2023 00:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ogen dicht is donker toch? Ik heb daar echt nooit last van.
ik ook overdags s'nachts buiten binnen, ogendicht en ik ben weg ,nu begrijp ik van andere dat ik zelf al helemaal onder de dekens duik dat je net alleen bovenkant van me hoofd ziet ,dus ik maak me eigen donkere omgevingquote:
ik heb post-covid/long-covid .. dan slaap je slecht ,heel kort enz enz ..maar ik merk dus dat ik op de bank met geluid van tv het beste en het diepste slaap ,dan in me eigen bedjequote:Op maandag 23 januari 2023 00:42 schreef suzi1 het volgende:
is aan te leren
heb zelfs ooit een tijd gehad dat ik kon slapen als de tv niet zacht stond
net als dat ik overdag bij bb in slaap kan vallen
Sterkte en Beterschapquote:Op maandag 23 januari 2023 00:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik heb post-covid/long-covid .. dan slaap je slecht ,heel kort enz enz ..maar ik merk dus dat ik op de bank met geluid van tv het beste en het diepste slaap ,dan in me eigen bedje
ik heb al sinds jong slaapproblemen. en heb heel lang tv zachtjes aangehad dat je je best moet doen om te luisteren. dan viel je ook beter in slaapquote:Op maandag 23 januari 2023 00:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik heb post-covid/long-covid .. dan slaap je slecht ,heel kort enz enz ..maar ik merk dus dat ik op de bank met geluid van tv het beste en het diepste slaap ,dan in me eigen bedje
hahah you wish zou wel gaaf zijn wat BB humorquote:Op maandag 23 januari 2023 00:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
En dan over 'n kwartier gaat de zoemer, moeten ze binnen 1 minuut buiten hun bed staan om wat drill oefeningen te doen
Precies datquote:Op maandag 23 januari 2023 01:04 schreef suzi1 het volgende:
anders beetje raar dat hij vandaag al in het groen zat
en de groenen liggen nu daar
Ze vroegen ook of Rob had gezegd aan de anderen dat ze in de gameroom mochten slapen.quote:Op maandag 23 januari 2023 01:05 schreef suzi1 het volgende:
we dont say a word. ze gaan niet tegen de anderen zeggen dat ze binnen mochten slapen
dat begrijp ik uit cha dr zachte stem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |