Ga jij nou maar eerst aan je persoonlijkheidsstoornissen werkenquote:Op woensdag 19 juni 2024 08:40 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik wil je best dwingen je geld af te geven. Dit weekend moeten mijn nagels worden gedaan.
Zit nogal een verschil tussen fin en femdomquote:Op woensdag 19 juni 2024 12:44 schreef Elan het volgende:
Femdomal middels geld ken ik niet. Lijkt me ook heel slecht voor je portemonnee om random vrouwen geld te geven .
Is het tweede niet gewoon een subcultuur binnen het eerste?quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zit nogal een verschil tussen fin en femdom![]()
Zo lijkt het mij ook.quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Is het tweede niet gewoon een subcultuur binnen het eerste?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me ook wel wat, wil ik best een bloemetjesjurk en en een croptop voor aan doenquote:Op donderdag 20 juni 2024 02:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Zo lijkt het mij ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat, wil ik best een bloemetjesjurk en en een croptop voor aan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:28 schreef Sally het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vraag me af waar de kink nou precies in zit voor die mannen. Je kan toch ook op Onlyfans iemand sponsoren met donaties.... Of zou het gaan om het fysiek doneren van geld/spullen en dan de reactie live meemaken?blablablabla
Ja. En leuk te combineren natuurlijk. Wel ervaring met femdom, niet findom. Begrijp wel de charme daarvan, net als bij fendom. Heeft allemaal te maken met machtsverhoudingen, enkel in andere context.quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Is het tweede niet gewoon een subcultuur binnen het eerste?
Wat hen precies drijft weet ik ook niet (altijd), ik ga ook vaak in gesprek met de subs waar die behoefte voor onderdanigheid nou vandaan komt.quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:31 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
Vraag me af waar de kink nou precies in zit voor die mannen. Je kan toch ook op Onlyfans iemand sponsoren met donaties.... Of zou het gaan om het fysiek doneren van geld/spullen en dan de reactie live meemaken?
Heb op Reddit wel eens gelezen dat zo'n voorkeur iets puur neurologisch kan zijn. Ik vind het persoonlijk vooral gewoon geil als de macht en het initiatief volledig bij de vrouw ligt. Maar met pijn heb ik weer totaal niks, het gaat puur om macht uit handen geven en plagen. Echt gekleineerd worden en zweepjes en zo mwa.quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat hen precies drijft weet ik ook niet (altijd), ik ga ook vaak in gesprek met de subs waar die behoefte voor onderdanigheid nou vandaan komt.
Maar wellicht lan TS er meer over vertellen (mss al gedaan eerder in dit topic, heb niet alles gelezen (dat komt nog, nu werken)) @:Stendhal ?
quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb op Reddit wel eens gelezen dat zo'n voorkeur iets puur neurologisch kan zijn. Ik vind het persoonlijk vooral gewoon geil als de macht en het initiatief volledig bij de vrouw ligt. Maar met pijn heb ik weer totaal niks, het gaat puur om macht uit handen geven en plagen. Echt gekleineerd worden en zweepjes en zo mwa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even spoiler... offtopic eigenlijk
Edit 2: ergens erg jammer dat KEL niet meer bestaat![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door Sally op 20-06-2024 14:10:53 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |