De enige reden waarom ik dat zou doen is wanneer ik ook 450 voeten zou hebben.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb ook 450 paar sneakers
(nee ok, geen 450 maar wel heel veel)
Ik heb iets met sneakers (ze zijn mooi, kleurrijk en lopen zo lekker), rugzakken en met pennen of speciale stiften.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik dat zou doen is wanneer ik ook 450 voeten zou hebben.
Ik vind het vooral boeiend hoe mensen meteen een oordeel klaar hebben wanneer ze de voorkeuren van een ander persoon vernemen.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb iets met sneakers (ze zijn mooi, kleurrijk en lopen zo lekker), rugzakken en met pennen of speciale stiften.
Toch denk ik dat ik geen fetish heb?
Ik vind het wel altijd erg interessant als anderen een fetish hebben, ik weet niet waarom.
Ik vind dat ook spijtig... dan komt zo iemand al naar hier met iets niet alledaags en dan is het meteen de grond in stampen.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind het vooral boeiend hoe mensen meteen een oordeel klaar hebben wanneer ze de voorkeuren van een ander persoon vernemen.
Ja lap, zo spijtig.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook spijtig... dan komt zo iemand al naar hier met iets niet alledaags en dan is het meteen de grond in stampen.
Dit. Wees blij dat iemand je een inkijkje gunt in hun leven.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook spijtig... dan komt zo iemand al naar hier met iets niet alledaags en dan is het meteen de grond in stampen.
zou jij geld aanmemen dan?quote:Op maandag 30 januari 2023 21:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dus jij zou het wel zien zitten als TS dat zou aanbieden?
Ja best wel interessantquote:Op maandag 30 januari 2023 21:30 schreef Viv het volgende:
[..]
Dit. Wees blij dat iemand je een inkijkje gunt in hun leven.
Van jou??quote:
Langste was een jaar ofzo en eindigde toen haar relatie wat serieuzer werd ( ze ging samenwonen enz).quote:Op maandag 30 januari 2023 22:44 schreef Lenny77 het volgende:
Nooit iets langdurigs gehad? Dat lees je wel eens, dat zo een vrouw dan volledig op de kap van zo iemand gaat leven en dat hijzelf in de armoede zit.
Dus je hebt een jaar lang gratis geld lopen weggeven aan een chickin een relatie?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:00 schreef Stendhal het volgende:
[..]
Langste was een jaar ofzo en eindigde toen haar relatie wat serieuzer werd ( ze ging samenwonen enz).
En wat betreft dat andere zal het je verbazen hoe lief en aardig de meesten toch blijken te zijn.
Tot die hele extreme dingen zijn rancuneuze exen na een echtscheiding blijkbaar wel in staat, maar in deze context niet snel.
Volgens mij snap jij het idee van findom niet helemaal.quote:Op woensdag 1 februari 2023 00:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dus je hebt een jaar lang gratis geld lopen weggeven aan een chickin een relatie?
En zelfs dát wilde ze na een tijdje niet meer van je, omdat ze dat al kreeg van iemand die ze wel aantrekkelijk vond?
En daar mogen mensen geen mening over hebben?
Meningen kunnen altijd, maar net door hetgeen jij hier schrijft maakt het de kick groter.quote:Op woensdag 1 februari 2023 00:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dus je hebt een jaar lang gratis geld lopen weggeven aan een chickin een relatie?
En zelfs dát wilde ze na een tijdje niet meer van je, omdat ze dat al kreeg van iemand die ze wel aantrekkelijk vond?
En daar mogen mensen geen mening over hebben?
In beginsel vind ik het leuker als ze er kleding enzo van koopt, dat ik krapper moet leven om voor haar iets overbodigs als haar zoveelste paar schoenen te kopen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 10:43 schreef Viv het volgende:
@:Stendhal wat ik me nog afvroeg: maakt het voor jou uit waar de dame in kwestie jouw geld aan spendeert? Is het bijvoorbeeld leuker voor jou als het aan pure luxe op gaat, dan wanneer ze haar gewone boodschappen ermee doet? (Of de energierekening/tandarts/huur ervan betaalt.)
Helder, dank jequote:Op woensdag 1 februari 2023 20:22 schreef Stendhal het volgende:
[..]
In beginsel vind ik het leuker als ze er kleding enzo van koopt, dat ik krapper moet leven om voor haar iets overbodigs als haar zoveelste paar schoenen te kopen.
Maar het verschilt en ik bekijk het gewoon per geval. Het gaat er , meer dan het onderscheid luxe / normaal, om dat zij er een kick van krijgt en probeert hoe ver ze kan gaan en hoeveel ik voor haar over heb. Dat ze er van geniet dat ze een makkelijker leven heeft en dat ze maar met haar vingers hoeft te knippen en het lachend met haar vriendinnen deelt
Dit is geen onschuldige fetish meer. Lijkt op een psychische stoornis.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:22 schreef Stendhal het volgende:
[..]
In beginsel vind ik het leuker als ze er kleding enzo van koopt, dat ik krapper moet leven om voor haar iets overbodigs als haar zoveelste paar schoenen te kopen.
Maar het verschilt en ik bekijk het gewoon per geval. Het gaat er , meer dan het onderscheid luxe / normaal, om dat zij er een kick van krijgt en probeert hoe ver ze kan gaan en hoeveel ik voor haar over heb. Dat ze er van geniet dat ze een makkelijker leven heeft en dat ze maar met haar vingers hoeft te knippen en het lachend met haar vriendinnen deelt
Het is pas een stoornis als het hem meer zou kosten dan hem lief is (letterlijk en figuurlijk), als zijn leven (en/of dat van naasten) eronder zou lijden. Dat hij bijvoorbeeld zou willen stoppen maar dat niet lukt.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit is geen onschuldige fetish meer. Lijkt op een psychische stoornis.
Dit is gewoon zelfkastijding man. Ik zou hulp zoeken.
Hij zei zelf dat hij krapper moet leven vanwege die fratsen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:59 schreef Viv het volgende:
[..]
Het is pas een stoornis als het hem meer zou kosten dan hem lief is (letterlijk en figuurlijk), als zijn leven (en/of dat van naasten) eronder zou lijden. Dat hij bijvoorbeeld zou willen stoppen maar dat niet lukt.
Dat lees ik allemaal niet hierboven.
En iemand anders moet krapper leven vanwege een dure hobby.quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hij zei zelf dat hij krapper moet leven vanwege die fratsen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |