En meer recent nog deze:quote:Op zondag 22 januari 2023 19:29 schreef bondage het volgende:
Dacht al, zoiets heb ik eerder gezien... Misschien dat TS hier iets aan heeft: SEX / Fetish: Geld afstaan aan leuke /shopperige meiden en dames
Ik snap heel goed waarom de vrouw er van geniet. Het seksuele stuk voor de man ontgaat mij. Ik kan heel veel fetisjes snappen maar deze, ik ben hier denk ik te gierig voorquote:Op zondag 22 januari 2023 20:59 schreef appelsap het volgende:
Ik ken een vrouw die daar ervaring mee heeft. Zij heeft ervaring met meerdere mannen die dit doen zonder een relatie of vriendschap met haar te hebben. Zo is er een man die haar regelmatig verrast door bijvoorbeeld cadeautjes te kopen waarvan zij ooit heeft laten merken het leuk te vinden of te willen. Soms heel random dingen zoals huishoudelijke apparaten, of iets voor de persoonlijke verzorging. Hij krijgt daar een kick van wanneer zij er dan ook enthousiast op reageert en over vertelt.
Het gaat om het gedomineerd worden, daar komt altijd een vorm afzien bij kijken. De één wordt vastgebonden, gekneveld en/of afgeranseld, en de ander moet zijn geld missen omdat een vrouw lekker is gaan shoppen.quote:Op maandag 23 januari 2023 07:56 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Ik snap heel goed waarom de vrouw er van geniet. Het seksuele stuk voor de man ontgaat mij. Ik kan heel veel fetisjes snappen maar deze, ik ben hier denk ik te gierig voor
Hmm ja zo kan je het uitleggen. Ik ben hier niet geschikt voor, in alle gevallen vind ik het gewoon heel erg kut wat mij overkomtquote:Op maandag 23 januari 2023 08:56 schreef Viv het volgende:
[..]
Het gaat om het gedomineerd worden, daar komt altijd een vorm afzien bij kijken. De één wordt vastgebonden, gekneveld en/of afgeranseld, en de ander moet zijn geld missen omdat een vrouw lekker is gaan shoppen.
Kun je dan niet beter zorgen dat je voor je geld in ieder geval wat fysiek contact hebt? Anders kan ik toch ook de link naar seksualiteit heel moeilijk leggen.quote:Op maandag 23 januari 2023 08:56 schreef Viv het volgende:
[..]
Het gaat om het gedomineerd worden, daar komt altijd een vorm afzien bij kijken. De één wordt vastgebonden, gekneveld en/of afgeranseld, en de ander moet zijn geld missen omdat een vrouw lekker is gaan shoppen.
Dat zou inderdaad wat zijn… ik wil best tikkies versturen en dan ‘dankjewel’ zeggen. Op die manier hoereer ik mijzelf wel.quote:Op maandag 23 januari 2023 08:59 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Hmm ja zo kan je het uitleggen. Ik ben hier niet geschikt voor, in alle gevallen vind ik het gewoon heel erg kut wat mij overkomtik ben beter in het uitvoeren dan het ondergaan.
Helaas heb ikdeze fantasie nog nooit bij vrouwen gehoord
Juist fysiek ( seksueel) contact is het laatste wat ik erbij zoek. Het gaat er juist om dat er niks tegenover staat, dat ik zelf wat krapper moet leven zodat zij het lekker op kan shoppen en ik al blij mag zijn dat ze me wat aandacht geeft.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter zorgen dat je voor je geld in ieder geval wat fysiek contact hebt? Anders kan ik toch ook de link naar seksualiteit heel moeilijk leggen.
Dan kun je net zo goed trouwen met een postorderbruid. Die willen vaak nog in ieder geval wel voor je koken en schoonmaken.
Is het dan ook leuker als de vrouw eigenlijk "out of your league" is? Als in: ze zou je normaal gesproken niet zien staan.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:46 schreef Stendhal het volgende:
[..]
Juist fysiek ( seksueel) contact is het laatste wat ik erbij zoek. Het gaat er juist om dat er niks tegenover staat, dat ik zelf wat krapper moet leven zodat zij het lekker op kan shoppen en ik al blij mag zijn dat ze me wat aandacht geeft.
Dat kan zeker weten leuker zijn! Heb dit wel eens gedaan met een meisje dat ook catwalkshows liep en ik via insta ken. Iemand die normaal gesproken 0.0 interesse zou hebben.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:00 schreef Viv het volgende:
[..]
Is het dan ook leuker als de vrouw eigenlijk "out of your league" is? Als in: ze zou je normaal gesproken niet zien staan.
En wat is dan het seksuele aspect? Fijn dat iemand het prettig vind financieel misbruikt te worden maar om het seksueel te maken moet er volgens mij toch echt iets van bloot of lichamelijk contact bij zitten.quote:Op maandag 23 januari 2023 08:56 schreef Viv het volgende:
[..]
Lijkt me voldoende dat het je seksueel opwindt en bevredigt.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
En wat is dan het seksuele aspect? Fijn dat iemand het prettig vind financieel misbruikt te worden maar om het seksueel te maken moet er volgens mij toch echt iets van bloot of lichamelijk contact bij zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |