ietwat overdreven wel ditquote:Op zondag 22 januari 2023 19:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad... Lijkt alleen maar slechter te worden. Foute passes over drie meter afstand en vooral niks intelligents doen als hij er met ruimte voorbij kwam.
Na een paar minuten had hij al zo'n situatie dat hij alle ruimte had om voor te geven en nog steeds kans zag om die bal tegen een Ajacied aan te knallen, op kniehoogte.
Is hij toevallig een neefje van Nicky Hofs gezien zijn onvermogen om zijn mond niet open te laten hangen als een broodmongool of hangt deze eigenschap gewoon samen met het tekort aan hersencellen?
Die bal ligt perfect voor z'n favoriete voet, dan jank je die bal toch de kruising in. De actie was niet slecht natuurlijk, maar de afronding vond ik erg matig.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ik zou niet overdrijven, vond sowieso dat hij het goed deed met zijn kapbeweging en een makkelijk schot was het niet. Het was wel echt een grote kans maar we moeten niet doen alsof het Slory was.
Eens een killerspits maakt 'm.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:43 schreef fetX het volgende:
Net de samenvatting gekeken. Toch wel echt (licht) teleurgesteld dat we deze niet wonnen. Voetballend echt een stuk sterker, maar er te weinig uitgehaald. En die kans van Gimenez moet echt altijd zitten.
Gimenez kon niet tegen de druk die gisteren op de training gecreëerd is door supporters.quote:
Ook de tweede helft?quote:Op zondag 22 januari 2023 19:43 schreef fetX het volgende:
Net de samenvatting gekeken. Toch wel echt (licht) teleurgesteld dat we deze niet wonnen. Voetballend echt een stuk sterker maar er te weinig uitgehaald. En die kans van Gimenez moet echt altijd zitten.
Veel zwakkere 2e helft. De pijp was leeg bij Danilo, wat een werk verzette die manquote:
xG van 13 procent.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:43 schreef fetX het volgende:
Net de samenvatting gekeken. Toch wel echt (licht) teleurgesteld dat we deze niet wonnen. Voetballend echt een stuk sterker, maar er te weinig uitgehaald. En die kans van Gimenez moet echt altijd zitten.
quote:Op zondag 22 januari 2023 20:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
xG van 13 procent.Moet altijd zitten ja.
Die man leeft allang niet meer in de realiteit.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:03 schreef PotjeSambal het volgende:
Gijp morgen: er is niks gebeurd, dus goed dat de netten er hingen
Gijp![]()
![]()
Neejoh, je had absoluut geen recht op 3 punten. Zaadwedstrijd en Feyenoord moet zich echt zorgen gaan maken voorin want in alle topwedstrijden (PSV uit, AZ uit, Ajax thuis, Utrecht uit en ook in Europa) wordt nauwelijks een kans gecreëerd. Je kunt niet blijven leunen op geweldige afstandsschoten de hele tijd.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Tot aan de 60/65 minuut wel. Daarna was het meer op en neer voetbal.
Je maakt er een heel ander punt van. Ik zeg op basis van het voetbal (waarin we grotendeels echt beter waren dan Ajax) er meer in had gezeten en we daar te weinig mee gedaan hebben. Ik zeg nergens dat we recht hadden op drie punten.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Neejoh, je had absoluut geen recht op 3 punten. Zaadwedstrijd en Feyenoord moet zich echt zorgen gaan maken voorin want in alle topwedstrijden (PSV uit, AZ uit, Ajax thuis, Utrecht uit en ook in Europa) wordt nauwelijks een kans gecreëerd. Je kunt niet blijven leunen op geweldige afstandsschoten de hele tijd.
Eeuwig zonde dat er in de 1e helft niet een 2-0 is gepakt.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Veel zwakkere 2e helft. De pijp was leeg bij Danilo, wat een werk verzette die manEn je zit dat Gimenez een heel ander soort voetballer is die niet die werkethos erin kan/wil leggen. Misschien kreeg ie ook een andere opdracht mee van Slot, dat kan natuurlijk. Maar zeker op basis van de eerste helft heeft Feyenoord zich echt tekort gedaan. Die Hartman was ook puur genot
Ik geloof niet zo dat 'er meer in zit' als je de bal wat rondspeelt en geen spelers hebt die echt het verschil maken.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Je maakt er een heel ander punt van. Ik zeg op basis van het voetbal (waarin we grotendeels echt beter waren dan Ajax) er meer in had gezeten en we daar te weinig mee gedaan hebben. Ik zeg nergens dat we recht hadden op drie punten.
In de eerste helft had je je voorsprong al moeten verdubbelen. Zonde dat Kökcü dat schot niet wat meer wist te drukken en een hoek in te krijgen.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo dat 'er meer in zit' als je de bal wat rondspeelt en geen spelers hebt die echt het verschil maken.
Hoezo zit er dan meer in? Je krijgt nauwelijks een kans op het laatste moment van Gimenez na.
Met ‘de bal wat rondspelen’ doe je Feyenoord echt tekort hoor. Steeds goed druk zetten en prima positiespel op de helft van Ajax die daar amper vanaf kwamen. Volgens mij minuut 27 oid pas voor het eerst echt balbezit in het strafschopgebied van ons.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo dat 'er meer in zit' als je de bal wat rondspeelt en geen spelers hebt die echt het verschil maken.
Hoezo zit er dan meer in? Je krijgt nauwelijks een kans op het laatste moment van Gimenez na.
Leuke drogreden!quote:Op zondag 22 januari 2023 20:04 schreef snabbi het volgende:
je weet ook niet wat er gebeurt zou zijn wanneer de netten er niet hingen
Voor Kökcü is dat een redelijke schotkans maar ook niet meer dan dat, als je op basis daarvan al zegt dat 'je de voorsprong had moeten verdubbelen' dan ben je wel heel selectief in het kansen tellen. Het was voorin gewoon niets en dat is het al veel vaker dit seizoen.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In de eerste helft had je je voorsprong al moeten verdubbelen. Zonde dat Kökcü dat schot niet wat meer wist te drukken en een hoek in te krijgen.
Die vond ik ook altijd te druistig, ik zag net die overtreding terug, was er net buiten dus geen penalty maar een overtreding was het zeker.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je doet Hartman tekort. Is niet veel minder dan Malacia op die leeftijd.
Nee hoor, ik vraag gewoon op basis waarvan er dan meer in zit als Feyenoord juist het hele seizoen al laat zien dat er tegen weerstand vaak niet zoveel meer in zit en het aanvallend vrij machteloos is.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Met ‘de bal wat rondspelen’ doe je Feyenoord echt tekort hoor. Steeds goed druk zetten en prima positiespel op de helft van Ajax die daar amper vanaf kwamen. Volgens mij minuut 27 oid pas voor het eerst echt balbezit in het strafschopgebied van ons.
Je bent een beetje vermoeiend, jij beoordeelt een wedstrijd louter op kansen.
Nee was er net buiten zag ik maar 100% overtreding.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:58 schreef Scrummie het volgende:
@:Tarado is mad en denkt dat het een penalty was, die prima tackle op de bal.
Vorig jaar was het een body check van Alvarez wat een 100% penalty was en Tarado het een schouderduw vond.
Mee eens, Feijenoord had in de eerste helft zeker het betere van het spelquote:Op zondag 22 januari 2023 20:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Met ‘de bal wat rondspelen’ doe je Feyenoord echt tekort hoor. Steeds goed druk zetten en prima positiespel op de helft van Ajax die daar amper vanaf kwamen. Volgens mij minuut 27 oid pas voor het eerst echt balbezit in het strafschopgebied van ons.
Je bent een beetje vermoeiend, jij beoordeelt een wedstrijd louter op kansen.
Klopt, Malacia was ook wild. Had ook niet verwacht dat hij zich zo goed zou ontwikkelen. Toen Hartman bij de selectie kwam, had ik eigenlijk nooit van hem gehoord. Maar hij doet het goed.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die vond ik ook altijd te druistig, ik zag net die overtreding terug, was er net buiten dus geen penalty maar een overtreding was het zeker.
Kan ook wel wat worden maar ik vond hem vandaag wat wild.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt, Malacia was ook wild. Had ook niet verwacht dat hij zich zo goed zou ontwikkelen. Toen Hartman bij de selectie kwam, had ik eigenlijk nooit van hem gehoord. Maar hij doet het goed.
Door die ene actie (wat ik zelf geen overtreding vond overigens, maar soit)? Verder vond ik dat namelijk totaal niet.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan ook wel wat worden maar ik vond hem vandaag wat wild.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |