abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 8 februari 2023 @ 11:02:40 #251
236264 crew  capricia
pi_207904479
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 06:20 schreef hoechst het volgende:

[..]
Ook al heb je een laag libido, kan je alsnog 1 keer per week je benen spreiden uit respect.
Waarom zou je zoiets doen?
Vind dat niet getuigen van enig zelfrespect.
Definitely not CIA
pi_207904531
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 20:15 schreef VEM2012 het volgende:


Maar ja, ik ken wel van die stellen waarbij de vrouw netjes ieder jaar relatie viert met een kilo erbij en die op zeker moment eenzijdig besluit dat seks niet meer hoeft.
Mensen moeten gewoon wat aan zichzelf blijven doen.
Een laag libido zal vast lastig zijn, maar de man of vrouw zoekt het sowieso elders als er thuis ook niks meer is om honger van te krijgen.
Als je met de juiste intenties bij elkaar bent en echt van elkaar houdt, hoeft niks perfect te zijn. Maar verslonzing doet niemand goed.

Ik denk dan ook dat menig ijdel koppel veel minder snel tegen dit hele probleem omtrent sex aanloopt. Een verzorgde partner maakt hongerig.

Ik ken vrouwen die niks meer aan zichzelf doen maar wel 4 keer per week de ramen lappen en stofzuigen. Ik snap die prioriteit echt niet. :D Maak eens per week schoon en trek jezelf door de wasstraat, denk ik dan. Dan loopt je man niet elke vrouw na te kwijlen. Even heel kort door de bocht gezegd. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator woensdag 8 februari 2023 @ 11:10:37 #253
5428 crew  miss_sly
pi_207904553
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2023 11:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Mensen moeten gewoon wat aan zichzelf blijven doen.
Een laag libido zal vast lastig zijn, maar de man of vrouw zoekt het sowieso elders als er thuis ook niks meer is om honger van te krijgen.
Als je met de juiste intenties bij elkaar bent en echt van elkaar houdt, hoeft niks perfect te zijn. Maar verslonzing doet niemand goed.

Ik denk dan ook dat menig ijdel koppel veel minder snel tegen dit hele probleem omtrent sex aanloopt. Een verzorgde partner maakt hongerig.

Ik ken vrouwen die niks meer aan zichzelf doen maar wel 4 keer per week de ramen lappen en stofzuigen. Ik snap die prioriteit echt niet. :D Maak eens per week schoon en trek jezelf door de wasstraat, denk ik dan. Dan loopt je man niet elke vrouw na te kwijlen. Even heel kort door de bocht gezegd. :)
Je moet het ook voor elkaar willen blijven doen. En daarvoor is ook nodig dat je relatie op andere punten goed is. Dat er, anders dan seks, sprake is van intimiteit. Je graag samen bent, zowel op de bank als leuke dingen doen. Aandacht aan elkaar besteden. Er zijn genoeg mannen en vrouwen die dat niet kunnen opbrengen en tevens van beide geslachten voldoende die verslonzen. Het wordt veel minder benoemd en meer geaccepteerd, maar genoeg mannen die in hun relatie een lekkere flinke bierbuik ontwikkelen. Is ook niet heel sexy.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207904744
quote:
7s.gif Op woensdag 8 februari 2023 11:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Je moet het ook voor elkaar willen blijven doen. En daarvoor is ook nodig dat je relatie op andere punten goed is. Dat er, anders dan seks, sprake is van intimiteit. Je graag samen bent, zowel op de bank als leuke dingen doen. Aandacht aan elkaar besteden. Er zijn genoeg mannen en vrouwen die dat niet kunnen opbrengen en tevens van beide geslachten voldoende die verslonzen. Het wordt veel minder benoemd en meer geaccepteerd, maar genoeg mannen die in hun relatie een lekkere flinke bierbuik ontwikkelen. Is ook niet heel sexy.
Vrouwen moeten inderdaad veel meer ‘mooi zijn’ dan de mannen. :)

En die bierbuik is zeker niet aantrekkelijk. Zeker niet voor een vrouw die kampt met een laag libido.

Aandacht aan elkaar schenken is zoveel makkelijker als je toch in bepaalde mate echt bij elkaar past. Zelfde mindset met dingen. Attent voor elkaar (willen) zijn bijvoorbeeld.
Een botte hork met een lieve vrouw zie ik regelmatig om me heen. Ik vind dat altijd jammer om van de zijlijn te zien, wanneer er eentje zoveel meer doet, maar als mensen gelukkig zijn, dan is dat prima. Al gun ik die lieve vrouw (zo)veel meer.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator woensdag 8 februari 2023 @ 11:33:11 #255
236264 crew  capricia
pi_207904841
Ik vind overgewicht sws niet aantrekkelijk. En een man die een bierbuik ontwikkelt al helemaal niet. Dat zou echt invloed hebben op mijn libido ja.
Definitely not CIA
pi_207905367
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2023 11:02 schreef capricia het volgende:

[..]
Waarom zou je zoiets doen?
Vind dat niet getuigen van enig zelfrespect.
Ik zou dan toch ook gewoon werken voor haar eten, boodschappen, gwl etc etc...


Waar is mijn zelfrespect dan?

Dat kost zelfs veel meer energie.
  Moderator woensdag 8 februari 2023 @ 12:42:48 #257
5428 crew  miss_sly
pi_207905655
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2023 12:17 schreef hoechst het volgende:

[..]
Ik zou dan toch ook gewoon werken voor haar eten, boodschappen, gwl etc etc...


Waar is mijn zelfrespect dan?

Dat kost zelfs veel meer energie.
Wat een vreemd idee dat jij werkt voor haar eten, boodschappen, gwl, etc. Het lijkt me dat er dan fundamenteel iets mis is in je relatie als dat de basis is.

[ Bericht 0% gewijzigd door miss_sly op 08-02-2023 12:48:35 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 8 februari 2023 @ 13:18:55 #258
236264 crew  capricia
pi_207906189
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2023 12:17 schreef hoechst het volgende:

[..]
Ik zou dan toch ook gewoon werken voor haar eten, boodschappen, gwl etc etc...


Waar is mijn zelfrespect dan?

Dat kost zelfs veel meer energie.
Jij valt op hoeren?
Definitely not CIA
pi_207906260
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2023 11:33 schreef capricia het volgende:
Ik vind overgewicht sws niet aantrekkelijk. En een man die een bierbuik ontwikkelt al helemaal niet. Dat zou echt invloed hebben op mijn libido ja.
Net zoals dat je je best doet om trouw te zijn, je steentje bij te dragen aan het huishouden en zo vind ik ook wel dat beide echtelieden hun best mogen doen om wat in vorm te blijven.

Als ik sommige vrouwen zie... die begonnen aan 'n relatie met 1,70 en 60 kg of zo, maar wegen ondertussen 80-85 kilo of zo. Dan snap ik wel dat het voor 'n man verleidelijk is om eens buiten de deur te smikkelen.
  Moderator woensdag 8 februari 2023 @ 13:29:50 #260
5428 crew  miss_sly
pi_207906331
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 13:24 schreef Halcon het volgende:

[..]
Net zoals dat je je best doet om trouw te zijn, je steentje bij te dragen aan het huishouden en zo vind ik ook wel dat beide echtelieden hun best mogen doen om wat in vorm te blijven.

Als ik sommige vrouwen zie... die begonnen aan 'n relatie met 1,70 en 60 kg of zo, maar wegen ondertussen 80-85 kilo of zo. Dan snap ik wel dat het voor 'n man verleidelijk is om eens buiten de deur te smikkelen.
Maar is het dan niet eerst een goed idee om samen te kijken waarom dit gebeurd is? Of ze er wat aan wil doen, en of je haar daarin kunt helpen en stimuleren? Bijvoorbeeld door ervoor te zorgen dat ze erop kan vertrouwen dat je als man een aantal keer per week de zorg voor de kinderen op je neemt, zodat zij kan gaan sporten? Samen een gezonde leefstijl aan te houden, ook eens lekker en gezond te koken, etc.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207906544
quote:
7s.gif Op woensdag 8 februari 2023 13:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Maar is het dan niet eerst een goed idee om samen te kijken waarom dit gebeurd is? Of ze er wat aan wil doen, en of je haar daarin kunt helpen en stimuleren? Bijvoorbeeld door ervoor te zorgen dat ze erop kan vertrouwen dat je als man een aantal keer per week de zorg voor de kinderen op je neemt, zodat zij kan gaan sporten? Samen een gezonde leefstijl aan te houden, ook eens lekker en gezond te koken, etc.
Meestal is dat simpel zat, namelijk teveel calorietjes naar binnen werken en te weinig bewegen. Veel ingewikkelder is het niet.

Kwestie van te weinig tijd hebben zal het vaak ook niet zijn. Als mensen bv. de helft van de tijd dat ze op de telefoon zitten of op Netflix zitten te kloten al eens zouden sporten bijvoorbeeld...

Vaak zie je dat als mensen vrijgezel zijn, dat ze dan opeens wel weer wat in vorm kunnen raken. Maar ja, dan moeten ze ook weer iemand zien te schaken natuurlijk.
  Moderator woensdag 8 februari 2023 @ 13:43:49 #262
5428 crew  miss_sly
pi_207906571
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 13:41 schreef Halcon het volgende:

[..]
Meestal is dat simpel zat, namelijk teveel calorietjes naar binnen werken en te weinig bewegen. Veel ingewikkelder is het niet.

Kwestie van te weinig tijd hebben zal het vaak ook niet zijn. Als mensen bv. de helft van de tijd dat ze op de telefoon zitten of op Netflix zitten te kloten al eens zouden sporten bijvoorbeeld...

Vaak zie je dat als mensen vrijgezel zijn, dat ze dan opeens wel weer wat in vorm kunnen raken. Maar ja, dan moeten ze ook weer iemand zien te schaken natuurlijk.
Erg jammer dat je dus niet ingaat op de hulp van de partner om bijvoorbeeld sporten mogelijk te maken. Het lijkt telkens alleen maar te gaan om het kunnen vingerwijzen en niet om ook maar enigszins te kijken naar hoe iets is ontstaan.

Een vrouw die verslonst is enkel en alleen een lui geval. Duidelijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207906597
quote:
7s.gif Op woensdag 8 februari 2023 13:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Erg jammer dat je dus niet ingaat op de hulp van de partner om bijvoorbeeld sporten mogelijk te maken. Het lijkt telkens alleen maar te gaan om het kunnen vingerwijzen en niet om ook maar enigszins te kijken naar hoe iets is ontstaan.

Een vrouw die verslonst is enkel en alleen een lui geval. Duidelijk.
Sporten is vaak al mogelijk. Als je al ziet hoeveel mensen op hun telefoon zitten of zo. Ga een deel van die tijd sporten.

En dan is er ook nog genoeg tijd over om fatsoenlijk eten te maken i.p.v. vette meuk te bestellen of een magnetronmaaltijd in de magnetron te schuiven.
  Moderator woensdag 8 februari 2023 @ 13:47:55 #264
5428 crew  miss_sly
pi_207906614
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 13:46 schreef Halcon het volgende:

[..]
Sporten is vaak al mogelijk. Als je al ziet hoeveel mensen op hun telefoon zitten of zo. Ga een deel van die tijd sporten.

En dan is er ook nog genoeg tijd over om fatsoenlijk eten te maken i.p.v. vette meuk te bestellen of een magnetronmaaltijd in de magnetron te schuiven.
Dan laat maar gewoon. Hier heb ik echt geen zin in.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207906692
quote:
7s.gif Op woensdag 8 februari 2023 13:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Hier heb ik echt geen zin in.
Dat zeggen die verslonsde types ook altijd als het gaat over sporten. Om dan maar weer een Netflix-serie aan te slingeren met 'n buil chips erbij.
  Moderator woensdag 8 februari 2023 @ 13:57:04 #266
5428 crew  miss_sly
pi_207906750
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 13:53 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat zeggen die verslonsde types ook altijd als het gaat over sporten. Om dan maar weer een Netflix-serie aan te slingeren met 'n buil chips erbij.
Mij heb je er niet mee verder, maar ik vind het behoorlijk jammer dat je op deze manier reageert.
Ik dacht dat er een gewoon gesprek mogelijk was. I was wrong.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207906799
quote:
7s.gif Op woensdag 8 februari 2023 13:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Mij heb je er niet mee verder, maar ik vind het behoorlijk jammer dat je op deze manier reageert.
Ik dacht dat er een gewoon gesprek mogelijk was. I was wrong.
Tsja, als jij denkt dat mensen 24 uur per dag bezig worden gehouden en echt geen tijd hebben om in vorm te blijven...
  Moderator woensdag 8 februari 2023 @ 14:02:56 #268
5428 crew  miss_sly
pi_207906838
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 14:00 schreef Halcon het volgende:

[..]
Tsja, als jij denkt dat mensen 24 uur per dag bezig worden gehouden en echt geen tijd hebben om in vorm te blijven...
Dat is niet wat ik zeg. Ik hou ermee op, joh, jij wil geen gesprek.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207906898
quote:
7s.gif Op woensdag 8 februari 2023 14:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat is niet wat ik zeg. Ik hou ermee op, joh, jij wil geen gesprek.
Dat zeg je wel. Want er moeten taken uit handen worden genomen en zo. En er moet een beetje gedaan worden alsof zo'n verslonst figuur een slachtoffer is van haar drukke schema en haar dictatoriale man.
  Moderator woensdag 8 februari 2023 @ 14:18:58 #270
5428 crew  miss_sly
pi_207907055
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 14:07 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat zeg je wel. Want er moeten taken uit handen worden genomen en zo. En er moet een beetje gedaan worden alsof zo'n verslonst figuur een slachtoffer is van haar drukke schema en haar dictatoriale man.
Ook dat is niet wat ik zeg, dat is wat jij erin wil lezen. Ik doe daar niet aan mee.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207907067
quote:
7s.gif Op woensdag 8 februari 2023 14:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ook dat is niet wat ik zeg, dat is wat jij erin wil lezen. Ik doe daar niet aan mee.
Oké, :W
pi_207907126
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 13:24 schreef Halcon het volgende:

[..]
Net zoals dat je je best doet om trouw te zijn, je steentje bij te dragen aan het huishouden en zo vind ik ook wel dat beide echtelieden hun best mogen doen om wat in vorm te blijven.

Als ik sommige vrouwen zie... die begonnen aan 'n relatie met 1,70 en 60 kg of zo, maar wegen ondertussen 80-85 kilo of zo. Dan snap ik wel dat het voor 'n man verleidelijk is om eens buiten de deur te smikkelen.
Laten we eerlijk zijn, meestal staat daar ook niet de best onderhouden man naast.

En wat ook opvalt is dat na scheiding die vrouwen vaak weer afvallen en enorm opfleuren.
De heren doen dat veel minder.

Al met al zegt het dus waarschijnlijk wel iets over de staat van de relatie als men zichzelf verslonst. Dan zit iemand meestal niet top in het eigen vel/in de relatie.
  Moderator woensdag 8 februari 2023 @ 14:26:11 #273
236264 crew  capricia
pi_207907172
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 13:53 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat zeggen die verslonsde types ook altijd als het gaat over sporten. Om dan maar weer een Netflix-serie aan te slingeren met 'n buil chips erbij.
Niets mis met fokken in de sportschool tussen setjes door.

Maar serieus. Een kerel met een bierbuik.. :N
Definitely not CIA
  Moderator woensdag 8 februari 2023 @ 14:28:18 #274
236264 crew  capricia
pi_207907211
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 14:23 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Laten we eerlijk zijn, meestal staat daar ook niet de best onderhouden man naast.

En wat ook opvalt is dat na scheiding die vrouwen vaak weer afvallen en enorm opfleuren.
De heren doen dat veel minder.

Al met al zegt het dus waarschijnlijk wel iets over de staat van de relatie als men zichzelf verslonst. Dan zit iemand meestal niet top in het eigen vel/in de relatie.
Oh ja. Dat klopt, dat had ik ook ergens gelezen...zo'n onderzoek. Dan vrouwen zonder man langer en gelukkiger leven dan mannen zonder vrouw, na een echtscheiding of overlijden van partner.

Zal ook wel te maken hebben met het feit dat vrouwen een groter sociaal netwerk onderhouden.
Definitely not CIA
pi_207907217
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2023 14:26 schreef capricia het volgende:

[..]
Niets mis met fokken in de sportschool tussen setjes door.

Maar serieus. Een kerel met een bierbuik.. :N
Ja, tijdens het joggen kun je ook muziek luisteren of een podcast. Je hebt hardloopbanden met Netflix erop. Mogelijkheden zat als je echt niet even zonder muziek, Netflix of Fok kunt.

Zo'n bierbuik ziet er niet uit inderdaad. Net zoals zo'n zwemband, van die hangende kwabben onder de bovenarmen of zo'n Bruls/Han Pekel onderkin.
  Moderator woensdag 8 februari 2023 @ 14:29:55 #276
236264 crew  capricia
pi_207907234
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 14:28 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, tijdens het joggen kun je ook muziek luisteren of een podcast. Je hebt hardloopbanden met Netflix erop. Mogelijkheden zat als je echt niet even zonder muziek, Netflix of Fok kunt.
Klopt ja.
Lekker fietsen, lekker sporten, kan allemaal met internet aan. En je voelt je zoveel beter daarna. O+
En laten we eerlijk zijn: iedereen wil toch een beetje een aantrekkelijke partner.

Werk of zorg is (in mijn ogen dan) vaak enkel een excuus om niets te doen aan je lichaam.
Definitely not CIA
pi_207907260
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2023 13:18 schreef capricia het volgende:

[..]
Jij valt op hoeren?
ik val op vrouwen die gewoon neuken
pi_207907262
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 14:23 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Laten we eerlijk zijn, meestal staat daar ook niet de best onderhouden man naast.

En wat ook opvalt is dat na scheiding die vrouwen vaak weer afvallen en enorm opfleuren.
De heren doen dat veel minder.

Al met al zegt het dus waarschijnlijk wel iets over de staat van de relatie als men zichzelf verslonst. Dan zit iemand meestal niet top in het eigen vel/in de relatie.
Soms wel, soms niet. Als er slecht wordt gegeten in een huishouden, dan zal vaak ieder lid van dat huishouden wel slecht eten. Of je moet echt hebben dat de een elke dag vis, mager vlees, groente en zo eet en dat daar dan tegenover iemand zit die vette hap naar binnen zit te werken.

Persoonlijk voel ik me altijd top na het sporten. Uiteraard heb ik soms geen zin of de neiging het even een uurtje uit te stellen, maar ben achteraf toch altijd wel weer blij als ik gesport heb.
  Moderator woensdag 8 februari 2023 @ 14:32:11 #279
5428 crew  miss_sly
pi_207907268
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2023 14:29 schreef capricia het volgende:

[..]
Klopt ja.
Lekker fietsen, lekker sporten, kan allemaal met internet aan. En je voelt je zoveel beter daarna. O+
Ik vind het juist fijn om het zonder te doen. Echt even alleen gefocust op mezelf. Dan hoef ik verder nergens aan te denken, telefoon op niet storen, heerlijk.

Maar goed, er moet wel de mogelijkheid zijn. Toen onze dochter jonger was, was mijn man heel veel weg voor zijn werk. En dan is naar de sportschool gaan toch wel een stuk lastiger, als je ook gewoon zelf werkt onder andere. Dat vind ik echt heel fijn aan een ouder kind nu: ik heb daarin ook weer meer mogelijkheden. Thuiswerken geeft me nog wat meer opties, dat is ook erg fijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 8 februari 2023 @ 14:33:59 #280
236264 crew  capricia
pi_207907298
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 14:31 schreef Halcon het volgende:

[..]
Soms wel, soms niet. Als er slecht wordt gegeten in een huishouden, dan zal vaak ieder lid van dat huishouden wel slecht eten. Of je moet echt hebben dat de een elke dag vis, mager vlees, groente en zo eet en dat daar dan tegenover iemand zit die vette hap naar binnen zit te werken.

Persoonlijk voel ik me altijd top na het sporten. Uiteraard heb ik soms geen zin of de neiging het even een uurtje uit te stellen, maar ben achteraf toch altijd wel weer blij als ik gesport heb.
Ja. Helemaal eens.
Sporten doet je ook mentaal veel goeds. ^O^
En een beetje gezond koken is gelukkig al lang geen taak van de vrouw meer. Dat verslonzen zit vaak in beide echtelieden.
Definitely not CIA
pi_207907311
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2023 14:29 schreef capricia het volgende:

[..]
Klopt ja.
Lekker fietsen, lekker sporten, kan allemaal met internet aan. En je voelt je zoveel beter daarna. O+
En laten we eerlijk zijn: iedereen wil toch een beetje een aantrekkelijke partner.

Werk of zorg is (in mijn ogen dan) vaak enkel een excuus om niets te doen aan je lichaam.
Klopt. Kan allemaal met muziek erbij, podcast erbij en soms zelfs een serie kijken of zo. Of ga een stukje wandelen met het gezin of zo.

Ik vind dat ook smoesjes. Vrijwel niemand heeft het zo druk met werk en huishouden dat nergens anders tijd voor is. Kwestie van kiezen. Als iemand liever op z'n telefoon zit of een Netflix-serie kijkt, dan is dat een keuze, maar geen kwestie van geen tijd hebben.
pi_207907346
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2023 14:33 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja. Helemaal eens.
Sporten doet je ook mentaal veel goeds. ^O^
En een beetje gezond koken is gelukkig al lang geen taak van de vrouw meer. Dat verslonzen zit vaak in beide echtelieden.
Tijdens de laatste relaties kookte ik meestal zelf maar wat gezonds. Allemaal niet zo heel ingewikkeld. Hoeveel tijd kost het nu om even wat mager vlees of vis klaar te maken met wat groentes en eventueel rijst of aardappelen. Ik maakte er geen heel ingewikkelde projecten van, maar wel wat gezonds. Denk dat het niet heel veel meer tijd kost dan op Thuisbezorgd.nl kijken welke pizza iedereen wil en constant door de raam gluren of die bezorglul al in aantocht is.
  Moderator woensdag 8 februari 2023 @ 14:37:52 #283
236264 crew  capricia
pi_207907356
quote:
7s.gif Op woensdag 8 februari 2023 14:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik vind het juist fijn om het zonder te doen. Echt even alleen gefocust op mezelf. Dan hoef ik verder nergens aan te denken, telefoon op niet storen, heerlijk.

Maar goed, er moet wel de mogelijkheid zijn. Toen onze dochter jonger was, was mijn man heel veel weg voor zijn werk. En dan is naar de sportschool gaan toch wel een stuk lastiger, als je ook gewoon zelf werkt onder andere. Dat vind ik echt heel fijn aan een ouder kind nu: ik heb daarin ook weer meer mogelijkheden. Thuiswerken geeft me nog wat meer opties, dat is ook erg fijn.
Is ook een kwestie van denken in mogelijkheden. Je hebt alle avonden en weekenden nog om te sporten. Als je partner gewoon wel thuis is. En ook met jonge kinderen kun je alles op de fiets doen om aan je beweging te komen.

Verslonzen (en dat is natuurlijk het andere uiterste, dat begrijp ik), daar ben je zelf bij.
Definitely not CIA
  Moderator woensdag 8 februari 2023 @ 14:38:35 #284
236264 crew  capricia
pi_207907368
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 14:37 schreef Halcon het volgende:

[..]
Tijdens de laatste relaties kookte ik meestal zelf maar wat gezonds. Allemaal niet zo heel ingewikkeld. Hoeveel tijd kost het nu om even wat mager vlees of vis klaar te maken met wat groentes en eventueel rijst of aardappelen. Ik maakte er geen heel ingewikkelde projecten van, maar wel wat gezonds. Denk dat het niet heel veel meer tijd kost dan op Thuisbezorgd.nl kijken welke pizza iedereen wil en constant door de raam gluren of die bezorglul al in aantocht is.
Precies.
Het is allemaal niet zo moeilijk.
Definitely not CIA
  Moderator woensdag 8 februari 2023 @ 14:54:26 #285
236264 crew  capricia
pi_207907568
Maar goed.
Een kerel die alle dagen alleen maar werkt. Moe thuis komt. Zijn eten geserveerd wil hebben. Niet naar de kinderen omkijkt. Vervet qua lichaam en geest.

Ja. Dat zou echt wel wat met mijn libido doen. En daar zou ik echt wel een gesprek mee aan gaan. Want zoiets gebeurt niet overnacht.
Definitely not CIA
pi_207907610
quote:
7s.gif Op woensdag 8 februari 2023 14:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik vind het juist fijn om het zonder te doen. Echt even alleen gefocust op mezelf. Dan hoef ik verder nergens aan te denken, telefoon op niet storen, heerlijk.

Maar goed, er moet wel de mogelijkheid zijn. Toen onze dochter jonger was, was mijn man heel veel weg voor zijn werk. En dan is naar de sportschool gaan toch wel een stuk lastiger, als je ook gewoon zelf werkt onder andere. Dat vind ik echt heel fijn aan een ouder kind nu: ik heb daarin ook weer meer mogelijkheden. Thuiswerken geeft me nog wat meer opties, dat is ook erg fijn.
Dat had ik ook toen onze zoon klein was.
Maar toen ging ik lekker wandelen en ravotten met de kleine. Je kan ook prima bewegen en doen zonder sportschool.

Ben zelf niet zo van de sportschool. Heb ook geen kantoor baan, dus ben fysiek ook echt wel moe na het werken.
Ik wandel wel bewust nog veel. Dat vind ik wel fijn voor lichaam en geest.
Soorten doe ik wel tussen de lakens ;)

Werkt blijkbaar prima, want ik ben niet dik en ook geen slappe hap.
pi_207907725
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 13:19 schreef Jahr00n het volgende:
ik durf te zeggen dat met minder dan 1x per week seks dat de relatie niet goed zit
Bullshit.
blablablabla
pi_207907945
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 14:57 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Dat had ik ook toen onze zoon klein was.
Maar toen ging ik lekker wandelen en ravotten met de kleine. Je kan ook prima bewegen en doen zonder sportschool.

Ben zelf niet zo van de sportschool. Heb ook geen kantoor baan, dus ben fysiek ook echt wel moe na het werken.
Ik wandel wel bewust nog veel. Dat vind ik wel fijn voor lichaam en geest.
Soorten doe ik wel tussen de lakens ;)

Werkt blijkbaar prima, want ik ben niet dik en ook geen slappe hap.
Als 'ie nog in de kinderwagen kan/wil, dan kun je toch ook een eind gaan wandelen met de kinderwagen. Of de buggy of een fietsje met zijwieltjes, driewieler of weet ik wat.

Ook prima qua opvoeding dat kinderen leren dat er meer in het leven is dan alleen fimpjes op tv kijken.
  Moderator woensdag 8 februari 2023 @ 15:30:41 #289
236264 crew  capricia
pi_207908023
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 15:25 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als 'ie nog in de kinderwagen kan/wil, dan kun je toch ook een eind gaan wandelen met de kinderwagen. Of de buggy of een fietsje met zijwieltjes, driewieler of weet ik wat.

Ook prima qua opvoeding dat kinderen leren dat er meer in het leven is dan alleen fimpjes op tv kijken.
Of je fietst ze naar het KDV of een speelafspraakje. Waarna je lekker een uurtje zelf gaat sporten. Als je wil is er genoeg mogelijk.
Mensen moeten eens stoppen met het denken in excuses.
Definitely not CIA
pi_207908101
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2023 15:30 schreef capricia het volgende:

[..]
Op je fietst ze naar het KDV of een speelafspraakje. Als je wil is er genoeg mogelijk.
Mensen moeten eens stoppen met het denken in excuses.
Ik doe sowieso wel redelijk wat dingen te voet. Ook bv. als iets 'n 45 minuten lopen (en weer 45 minuten terug) is. En dan krijg je 9 van de 10 keer commentaar in de zin van "Pfff, heel dat eind lopen, met de auto doe je dat in 5 minuten"...
  Moderator woensdag 8 februari 2023 @ 15:38:49 #291
236264 crew  capricia
pi_207908112
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 15:37 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik doe sowieso wel redelijk wat dingen te voet. Ook bv. als iets 'n 45 minuten lopen (en weer 45 minuten terug) is. En dan krijg je 9 van de 10 keer commentaar in de zin van "Pfff, heel dat eind lopen, met de auto doe je dat in 5 minuten"...
Ja.
Ik heb vaak helemaal geen zin in die auto. Het is zo lekker om even buiten bezig te zijn.
Definitely not CIA
pi_207908119
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 15:25 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als 'ie nog in de kinderwagen kan/wil, dan kun je toch ook een eind gaan wandelen met de kinderwagen. Of de buggy of een fietsje met zijwieltjes, driewieler of weet ik wat.

Ook prima qua opvoeding dat kinderen leren dat er meer in het leven is dan alleen fimpjes op tv kijken.
Geheel mee eens. Ik deed dat elke dag.
Nu heb ik ook altijd honden gehad en die moeten ook bewegen, dus dat was gewoon normaal.

Maar het was ook gewoon fijn om te doen.


Maar goed, dat verslonsen komt vaak van je niet goed voelen. Denk dus wel dat partners er beter aan doen te polsen bij de ander hoe het gaat als er verslonsing optreed.
pi_207908224
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2023 15:38 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja.
Ik heb vaak helemaal geen zin in die auto. Het is zo lekker om even buiten bezig te zijn.
Ja, uitgezonderd heel vies weer, vind ik het heerlijk om buiten te wandelen of te fietsen.

En puur qua tijd valt het ook wel mee. Ja, het is in mijn voorbeeld dan 1,5 uur lopen, maar je hebt je beweging ook meteen gehad.
pi_207908362
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 15:37 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik doe sowieso wel redelijk wat dingen te voet. Ook bv. als iets 'n 45 minuten lopen (en weer 45 minuten terug) is. En dan krijg je 9 van de 10 keer commentaar in de zin van "Pfff, heel dat eind lopen, met de auto doe je dat in 5 minuten"...
“Ik loop kilometers per dag, maar val niks af, ik snap er niks van!!!” :+

Sorry, even een flauw bruggetje omdat merendeel gewoon de hele dag eet en bepaalde mannen ook teveel zuipen.
Eetpatroon aanpassen helpt veel meer dan sporten als je aanleg hebt om dik te worden.

Ik heb ook collega’s die trouw een beetje wandelen en sporten, slechte bouw hebben en dag en nacht eten en elke avond alcohol drinken. Ze kunnen er echt niks aan doen.
Gelukkig hebben ze een mokerluie en dikke partner, dus ze kunnen niet naar elkaar wijzen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_207908399
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 16:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
“Ik loop kilometers per dag, maar val niks af, ik snap er niks van!!!” :+

Sorry, even een flauw bruggetje omdat merendeel gewoon de hele dag eet en bepaalde mannen ook teveel zuipen.
Eetpatroon aanpassen helpt veel meer dan sporten als je aanleg hebt om dik te worden.

Ik heb ook collega’s die trouw een beetje wandelen en sporten, slechte bouw hebben en dag en nacht eten en elke avond alcohol drinken. Ze kunnen er echt niks aan doen.
Gelukkig hebben ze een mokerluie en dikke partner, dus ze kunnen niet naar elkaar wijzen.
Het is natuurlijk ook een samenspel. Meer calorieën verbruiken heeft weinig zin als je ze net zo hard weer naar binnen werkt natuurlijk.

En dan snap ik nog wel dat honger gaan lijden ook weer zoiets is, maar dat is vaak helemaal niet nodig. Grootste boosdoeners zijn vaak niet de dingen die je eet of drinkt omdat je honger hebt.
  Moderator woensdag 8 februari 2023 @ 16:12:34 #296
5428 crew  miss_sly
pi_207908446
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2023 14:37 schreef capricia het volgende:

[..]
Is ook een kwestie van denken in mogelijkheden. Je hebt alle avonden en weekenden nog om te sporten. Als je partner gewoon wel thuis is. En ook met jonge kinderen kun je alles op de fiets doen om aan je beweging te komen.

Verslonzen (en dat is natuurlijk het andere uiterste, dat begrijp ik), daar ben je zelf bij.
Met weg voor zijn werk bedoel ik naar het buitenland. Maandag tot en met vrijdag. Dus die was 's avonds vaker niet dan wel thuis :)

Maar met kind in draagdoek ging ik wel veel wandelen en toen ze groter was samen wandelen en fietsen.

Verslonzen is natuurlijk meer dan alleen een paar kilo aankomen. Zelfs als je een paar kilo aankomt, kun je je nog steeds goed verzorgen, mooi aankleden, etc. En ook dat doe je weer samen; als de ander een bierbuik kweekt, vergaat bij jou ook de lust om je voor de ander goed te verzorgen. Het is een samenspel, je doet het samen een goede relatie hebben en onderhouden op alle fronten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207908462
quote:
7s.gif Op woensdag 8 februari 2023 16:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Met weg voor zijn werk bedoel ik naar het buitenland. Maandag tot en met vrijdag. Dus die was 's avonds vaker niet dan wel thuis :)

Maar met kind in draagdoek ging ik wel veel wandelen en toen ze groter was samen wandelen en fietsen.

Verslonzen is natuurlijk meer dan alleen een paar kilo aankomen. Zelfs als je een paar kilo aankomt, kun je je nog steeds goed verzorgen, mooi aankleden, etc.
Zeker. Genoeg mensen die zelfs meer dan een paar kilo aankomen en echt veel tijd in verzorging gooien. :) Ik zie ze alleen niet enorm veel.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator woensdag 8 februari 2023 @ 16:18:14 #298
5428 crew  miss_sly
pi_207908502
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 16:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
“Ik loop kilometers per dag, maar val niks af, ik snap er niks van!!!” :+

Sorry, even een flauw bruggetje omdat merendeel gewoon de hele dag eet en bepaalde mannen ook teveel zuipen.
Eetpatroon aanpassen helpt veel meer dan sporten als je aanleg hebt om dik te worden.

Ik heb ook collega’s die trouw een beetje wandelen en sporten, slechte bouw hebben en dag en nacht eten en elke avond alcohol drinken. Ze kunnen er echt niks aan doen.
Gelukkig hebben ze een mokerluie en dikke partner, dus ze kunnen niet naar elkaar wijzen.
Er kan ook een groot verschil zitten in wat patners kunnen hebben zonder aan te komen. Mijn man kan heel ongezond eten en snoepen zonder aan te komen. Als ik datzelfde eet en snoep, word ik tonnetje rond. Maar dat hij dan niet aankomt, betekent niet dat dat ongezonde eten niet voor zijn lijf alsnog ongezond is, alleen zie je dat niet aan de buitenkant. Gelukkig wil hij ook graag gezond leven.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207908526
quote:
7s.gif Op woensdag 8 februari 2023 16:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Met weg voor zijn werk bedoel ik naar het buitenland. Maandag tot en met vrijdag. Dus die was 's avonds vaker niet dan wel thuis :)

Maar met kind in draagdoek ging ik wel veel wandelen en toen ze groter was samen wandelen en fietsen.

Verslonzen is natuurlijk meer dan alleen een paar kilo aankomen. Zelfs als je een paar kilo aankomt, kun je je nog steeds goed verzorgen, mooi aankleden, etc. En ook dat doe je weer samen; als de ander een bierbuik kweekt, vergaat bij jou ook de lust om je voor de ander goed te verzorgen. Het is een samenspel, je doet het samen een goede relatie hebben en onderhouden op alle fronten.
Maar dan is de discussie toch scheef? Jij gaat uit van je eigen situatie. Man dagen weg, kinderen hebben. Niet iedereen heeft kinderen of een relatie waar waar iemand de hele week van huis is. Je beschuldigt wel mensen met een andere mening.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 8 februari 2023 @ 16:19:47 #300
5428 crew  miss_sly
pi_207908528
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 16:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Zeker. Genoeg mensen die zelfs meer dan een paar kilo aankomen en echt veel tijd in verzorging gooien. :) Ik zie ze alleen niet enorm veel.
Ja dat kan. Ik verwacht niet anders in een topic waar het verslonzen en dik worden van mensen, met name vrouwen uiteraard, met liefde wordt weggezet als iets van luie, domme mensen. Dat is de gemakkelijkste weg, om tevens ook onszelf op de borst te kloppen dat wij zo niet zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')