Ja vader dochter leek mijquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:17 schreef monkyyy het volgende:
Vader dochter? Of vriendin en sugardaddy?
Budget sugar daddyquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja vader dochter leek mij
Sugardaddy neemt je toch niet mee naar zo'n hok lijkt mij?
Ook zij hebben last van de stijgende kosten.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja vader dochter leek mij
Sugardaddy neemt je toch niet mee naar zo'n hok lijkt mij?
Als je doel is om geen interactie met mensen te hebben, krijg je dat...quote:
Idd schande.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:18 schreef Pap89 het volgende:
Na dik een jaar nog amper een woordje spreken
Dat vind ik altijd zo vreemd in Ik vertrek. dat de uitbaters altijd bij de gasten gaan zittenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:19 schreef Perrin het volgende:
Lekker samen aan tafel bij een kibbelend stel.
En daar heb je 40 min voor nodig gehad, om tot die conclusie te komen?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar dit past gewoon echt niet bij die mensen volgens mij
Echt, dat is toch een no-go als je er als gast bent.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:21 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo vreemd in Ik vertrek. dat de uitbaters altijd bij de gasten gaan zitten
Ik ben benieuwd, mijn zus zou misschien binnenkort naar de B&B van die mensen van vorige week gaan. Vraag me af of ze dat daar ook doen.
Dat past toch nooit .quote:
Noujaquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:22 schreef Piles het volgende:
[..]
En daar heb je 40 min voor nodig gehad, om tot die conclusie te komen?
Als ik met haar aan zo'n avontuur zou beginnen, zou ze een stuk korter leven.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Kut deze mensen leven nu nog langer dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |