quote:
Landschap en eten is uitstekend.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:59 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Frankrijk. Kutland. Ik snap nooit dat mensen Nederland inruilen voor Frankrijk.
Op vakantie gaan en dan denken oh dit is mooi. Maar er wonen is hele andere koek. Blijkt toch dat we het allemaal best goed geregeld hebben in Nederland.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:59 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Frankrijk. Kutland. Ik snap nooit dat mensen Nederland inruilen voor Frankrijk.
Ja, maar de mensen...quote:
Ja dat. Ik vind Italië heerlijk en het eten natuurlijk 100x beter dan in Nederland. Maar no way dat ik in zo'n ongestructureerd land wil wonen met dito inwoners.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Op vakantie gaan en dan denken oh dit is mooi. Maar er wonen is hele andere koek. Blijkt toch dat we het allemaal best goed geregeld hebben in Nederland.
Voor je het weet staat er één in de gang.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:00 schreef JanGroen het volgende:
Voordat ik m’n paarden in een wei los zou laten zou ik eerst even het hekwerk controleren.
Je moet er dan ook je pensioen vieren dan wel thuis werken in een afgebouwd huis.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:01 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ja dat. Ik vind Italië heerlijk en het eten natuurlijk 100x beter dan in Nederland. Maar no way dat ik in zo'n ongestructureerd land wil wonen met dito inwoners.
Zou gecremeerde kroket ook uit paardenvlees bestaan?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Krokketten: https://www.hanos.nl/nl/A(...)0GR-BRETI/p/41419724
29% paardenvlees
Grote kans van wel jaquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zou gecremeerde kroket ook uit paardenvlees bestaan?
En draait de schroeven dol op een lage stand op de schroefmachine.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:02 schreef JanGroen het volgende:
Milko is een echte klusser zegt hij zelf, maar hij staat wel hout klein te zagen op een tafelzaag. Zonder zaagslede er op levensgevaarlijk. Om hout af te korten gebruik je (de naam zegt het al) een afkortzaag.
Die man is een natuurtalent en doet niet aan tijdrovende veiligheidsmaatregelenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:02 schreef JanGroen het volgende:
Milko is een echte klusser zegt hij zelf, maar hij staat wel hout klein te zagen op een tafelzaag. Zonder zaagslede er op levensgevaarlijk. Om hout af te korten gebruik je (de naam zegt het al) een afkortzaag.
Ja, die vent van vorige week met zijn klusbedrijf valt in het niet bij dit natuurtalentquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die man is een natuurtalent en doet niet aan tijdrovende veiligheidsmaatregelen
En weet niet dat een cementmolen bestaatquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:02 schreef JanGroen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |