Rivals is de minst gespeelde modus en je degradeert elk seizoen 2 divisies. Dus iemand van div 6 speelt nu in div 8. Trek je niet te veel aan van de tegenstanders iedereen heeft een dik team Dus het zegt niet zoveel.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:54 schreef KoosVogels het volgende:
Snap weinig van die Divisions. Ene keer speel ik tegen prutsers die ik met 6/7-0 van de mat veeg - logisch, want ik zit nog maar in divisie 8.
Andere keer moet ik het opnemen tegen een dik sterrenensemble en wordt ik aan alle kanten voorbij gelopen. Prima, ik erken mijn meerdere, maar wat doen dat soort lui in divisie 8?
Welke modus kan ik dan het beste spelen?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rivals is de minst gespeelde modus en je degradeert elk seizoen 2 divisies. Dus iemand van div 6 speelt nu in div 8. Trek je niet te veel aan van de tegenstanders iedereen heeft een dik team Dus het zegt niet zoveel.
Gewoon Rivals en Weekend League.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welke modus kan ik dan het beste spelen?
Ik sprint zo min mogelijk en alleen als je echt los bent kun je die bal vooruit tikken en dan erachter aan rennen.quote:Op zondag 19 maart 2023 23:19 schreef GotenSSJ het volgende:
@:LitmanenAFCA
Jij speelt op goed niveau, kan jij mij eens uitleggen waarom mijn 99 pace spelers constant bijgehaald worden? Ik ben er onderhand wel een beetje klaar mee. Mijn verdedigers met een shadow worden er altijd uitgesprint door spelers als Al Owairan, Jairzinho en Mbappe etc.
Maar iedere back haalt mijn Diaby en Al Owairan bijZijn er verschillende instellingen qua sprinten oid? Of is sprint tappen beter dan ingedrukt houden bijv?
Ik sprint eigenlijk 95% van de tijd. Zal er eens rekening mee proberen te houden. Want hier word ik niet vrolijk van.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik sprint zo min mogelijk en alleen als je echt los bent kun je die bal vooruit tikken en dan erachter aan rennen.
Herkenbaar.quote:Op zondag 19 maart 2023 23:56 schreef GotenSSJ het volgende:
Even snel 6 wins gehaald voor 2 picks, helaas geen SimonsWel 88 David, dat is ook mooi meegenomen.
Nu weer lekker paar potjes rivals per week, WL is echt niets voor mij. Constant tegen Ginola, Mbappe en Jairzinho voorin, met Mattheus en Vieira op het middenveld en dan Ramos achterin oid. Echt totaal kansloos, iedere pot voelde als een deja vu
Ik heb alleen de potten gespeeld waarin ik de eerste 15 minuten oid beter was dan mijn tegenstander tot ik 6 wins had, de rest ben ik weggegaan.quote:Op maandag 20 maart 2023 15:59 schreef Elan het volgende:
Weekend League is pure aids.
Eigenlijk kwalificeer ik me vrijwel altijd als ik mee doe, maar ik zie enorm op tegen die 20 potjes.
20 potjes is echt teveel van het goede. 20 kwartier is 5 uur (theoretische) speeltijd. Met die 10 kwalificeren potjes zit je dus aan de 7 uur + FUT in je vrije weekend
Ja je kan zieke spelers packen maar het plezier is op zo'n manier ver te zoeken. Zou een stuk gezonder zijn als die WL + kwalificatie gewoon permanent actief is je competitie een maand doorloopt.
Dat is ook strontvervelend ja, potje gestart gaan die mensen gelijk weg. Kost jou contracten en tijd en je wint er niks mee.quote:Op maandag 20 maart 2023 16:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb alleen de potten gespeeld waarin ik de eerste 15 minuten oid beter was dan mijn tegenstander tot ik 6 wins had, de rest ben ik weggegaan.
Vast iets waar veel mensen mij een lul voor vinden, maar als je het systeem zo maakt dat je toch die 20 potten moet starten voor je WL punten, dan maak ik daar ook misbruik van om in zo min mogelijk tijd rewards te verdienen. Was in 1,5-2 uur klaar met de potten, meer tijd wil ik er ook niet per se aan besteden zeg maar. Zoals ieder jaar vind ik het team building aspect het beste en is de gameplay, zeker op enig niveau, pure ellende.
Dat is heel netjes en nobel van je, om een eigen goal te maken en te leaven. Dat heb ik ook gedaan een paar maanden geleden toen ik wat potten over had in de enige andere WL die ik dit jaar gespeeld heb.quote:Op maandag 20 maart 2023 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is ook strontvervelend ja, potje gestart gaan die mensen gelijk weg. Kost jou contracten en tijd en je wint er niks mee.
Als ik nog potjes over heb en aan het beoogde aantal punten zit maak ik eigen doelpunten en leave ik dan pas.
Uiteindelijk speel je toch allemaal tegen het verneukte EA graaisysteem.
Dat heb ik laatst ook meegemaakt ja, hoe zielig ben je dan.... Er was op Youtube of TikTok ook een gast die mensen liet winnen en als de tegenstander dan juichte (vaak niet expres) bij zijn eigen kool ging hij ze slopenquote:Op maandag 20 maart 2023 16:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is heel netjes en nobel van je, om een eigen goal te maken en te leaven. Dat heb ik ook gedaan een paar maanden geleden toen ik wat potten over had in de enige andere WL die ik dit jaar gespeeld heb.
Sindsdien heb ik, vooral in de friendlies, nooit enige sympathie van mijn tegenstanders gezien als je een goaltje moest mee pikken met een La Liga speler oid. In de kwalificatie voor deze WL en tijdens de WL hebben 3 gasten de bal naar hun keeper gespeeld, alsof ze een gratis win weg zouden geven, om hem daarna over de achterlijn te lopen en weg te gaan.
Ik werk er op deze manier zelf aan mee, maar de Fifa community kan wat mij betreft de tering krijgen.Ik help helemaal niemand meer, tenzij het van dit forum oid is voor friendly objectives.
Mwa een goede community begint uiteindelijk bij je eigen gedrag. Al ben ik inderdaad wel met je eens dat er weinig spelomgevingen zo toxisch zijn als FUT omdat het pay2win zo'n belangrijk aspect is.quote:Randoms kunnen er lekker voor gaan strijden met de andere zweters online
Eens, ik werk er zelf aan mee met dit gedrag. Zou in principe ook liever zien dat als je leaved dat je tegenstander de win krijgt, ongeacht wat de stand is. Denk dat je daarmee al behoorlijk wat dingen kan voorkomen, maar dan krijg je ongetwijfeld weer kleuters die je een Ddos sturen of de lagswitch aangooien oid.quote:Op maandag 20 maart 2023 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst ook meegemaakt ja, hoe zielig ben je dan.... Er was op Youtube of TikTok ook een gast die mensen liet winnen en als de tegenstander dan juichte (vaak niet expres) bij zijn eigen kool ging hij ze slopen![]()
Het scheelt al dat ze tegenwoordig behoorlijk strenge bans uit delen anders kreeg je dagelijks scheldkanonnades en party verzoeken in je in box.
[..]
Mwa een goede community begint uiteindelijk bij je eigen gedrag. Al ben ik inderdaad wel met je eens dat er weinig spelomgevingen zo toxisch zijn als FUT omdat het pay2win zo'n belangrijk aspect is.
Is natuurlijk gewoon fair kaart is vergelijkbaar met zijn WC kaart.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:20 schreef GotenSSJ het volgende:
4,5 miljoen voor de 93 Mbappe SBC, koekoek.
2,5 miljoen extra dan zijn 1ste SBC, die ook nog eens tijdens TOTY te doen was toen mensen tientallen tot honderden packs openden, vind ik niet echt fair. Ik denk dat 3-3,5 miljoen wat meer op z'n plaats was geweest. Deze POTM kan geen RW spelen, en die worldcup kaart is denk ik ook zo duur vanwege de schaarsheid van die kaart. Denk niet dat veel mensen +1tjes op de stats 2,5 miljoen extra waard vinden.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is natuurlijk gewoon fair kaart is vergelijkbaar met zijn WC kaart.
Als deze kaart als deze kaart als IF op de markt was gekomen dan had hij ongeveer dezelfde prijs gehad. Mensen hebben lopen slapen op die vorige POTM want die was gewoon echt makkelijk te craften.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
2,5 miljoen extra dan zijn 1ste SBC, die ook nog eens tijdens TOTY te doen was toen mensen tientallen tot honderden packs openden, vind ik niet echt fair. Ik denk dat 3-3,5 miljoen wat meer op z'n plaats was geweest. Deze POTM kan geen RW spelen, en die worldcup kaart is denk ik ook zo duur vanwege de schaarsheid van die kaart. Denk niet dat veel mensen +1tjes op de stats 2,5 miljoen extra waard vinden.
Ik vind het overigens dikke prima, want ik vind het al erg genoeg om iedere wedstrijd tegen zijn gouden kaart te spelen. Prima dat niet iedereen een nog betere versie heeft rondlopen straks. Het is ook wel een beetje een IQ test, als je 93 Mbappe tegen komt weet je in ieder geval dat je met een apart geval te maken hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |