Ik had 91 Pires, 90 Puyol en de laatste was dan 94 Yashin. Die laatste is de eerste uit 15-20 icon sbc's die ik kon gebruikenquote:Op maandag 30 januari 2023 19:11 schreef Jimbo het volgende:
man man man man wat een kutpacks oo kaltijd. Eindelijk een blauw scherm, grote blij.
Weet bremer.. die ik al had
Nu alles wat ik nog over had maar ingeruild voor een 88+ mid,prime,wc icon.. wish me luck
Damnquote:Op maandag 30 januari 2023 19:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had 91 Pires, 90 Puyol en de laatste was dan 94 Yashin. Die laatste is de eerste uit 15-20 icon sbc's die ik kon gebruiken
Gisteren dus Schmeichel. Vandaag weer een bult fodder gepackt dus maar weer één gedaan en nu Vidic. Gelukkig had ik nog geen verdedigers.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:03 schreef Saekerhett het volgende:
Hier Prime Shearer… dus nog een keer proberen, laatste Squad gooi ik Shearer erin en wat krijg ik… Prime Shearer.
Echt, fuck you EA.
Senegalese Ligue 1 manager. Wel succes met de enige Senegalese manager uit de game snipenquote:Op maandag 30 januari 2023 22:18 schreef Lange_Lans het volgende:
Iemand hier enig idee hoe ik dit op de een of andere manier op iets meer chem kan gaan krijgen.
https://www.futbin.com/23/squad/3211412
Je kan volgens mij nu mid, prime en wc icons packenquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:51 schreef Jimbo het volgende:
Nu pull ik net 88 vidic uit een pack, maar gezien die TOTY Icons er zijn zou dit toch de 91 versie moeten zijn, niet de 88?
bah, lekker nutteloze 88 erbij nu dusquote:Op woensdag 1 februari 2023 23:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan volgens mij nu mid, prime en wc icons packen
88 Torres hier, schijnt nog best aardig te zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2023 23:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bah, lekker nutteloze 88 erbij nu dus
Ik heb die 90 Vidic. Met een snelle CB er naast is die prima. Doet het voor mij beter dan die nieuwe Koulibaly kaart. Plusje is ook dat hij veel kopgoals maakt. Gisteren 3 in een potje.quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:51 schreef Jimbo het volgende:
Nu pull ik net 88 vidic uit een pack, maar gezien die TOTY Icons er zijn zou dit toch de 91 versie moeten zijn, niet de 88?
Maarja deze is 88 en maar 70 pacequote:Op donderdag 2 februari 2023 10:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb die 90 Vidic. Met een snelle CB er naast is die prima. Doet het voor mij beter dan die nieuwe Koulibaly kaart. Plusje is ook dat hij veel kopgoals maakt. Gisteren 3 in een potje.
Dat had ik met die duitse CM, iedereen is daar fucking blij mee ondanks dat het een 89 is.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
88 Torres hier, schijnt nog best aardig te zijn.
Wel maar een kaart van 200.000
Lekker maatquote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:08 schreef Kiid het volgende:
Ik ben door honderden premium upgrades gegaan zonder 1x blauw te hebben gezien. Wel Modric dan uit de 1 speler 80+ (aller slechtste pack die ik had).
Gisteravond alles weggewerkt minus de rewards en nog 4/5 andere packs. Besloten om het eens te openen buiten de tijden dat iedereen het doet. Want normaliter open ik het meteen en krijg ik altijd shit. Zal vast toeval zijn, maar ik had de packs bewaard voor wanneer ik random wakker zou worden in de nacht (altijd wel een keer)
[ afbeelding ]
Waren nu echt maar een paar packs dus ik ga wel vaker dit proberen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |