chiara laat danny links ligenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:15 schreef bpi het volgende:
[..]
Denk eerder Chelsea weg dan. Dan kan Danny op chiara gaan maar denk dat ze meer in iemand anders geïnteresseerd gaat zijn.
maakt niet uit wat zij wilquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara heeft geen interesse in Danny
wat dann? hij zoll haar paken?quote:
Heb het even opgezocht in het forum, ik had het zelf getypt vorig jaar vandaar dat het me nog bijstond:quote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja daar hebben ze ook nog rekening mee te houden natuurlijk
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Heb het even opgezocht in het forum, ik had het zelf getypt vorig jaar vandaar dat het me nog bijstond:
Op 9-2 verteld hij 's nachts aan Pat (meen dat er nog iemand bij zat) dat hij van 27 dec tot 21 Jan in een hotel zat als standby. Hij vond het super fijn daar bla bla lekker eten.... betaald mocht af en toe naar huis ook.
Werd daar vaak gebeld door een psych die checkte hoe het met hem ging en of hij het dan niet erg vond dat hij (nog) niet het huis in ging en anderen wel.. Vond hij niet erg want hij had het prima naar zijn zin in het hotel..
Zou me niets verbazen als er nu ook al sinds het begin een standby backup persoon is die ze in quarantaine hebben gezet voor het geval er eentje besluit te stoppen om wat voor een rede dan ook.
Dat is wel lang dat die dat heeft gezeten. Maar toen was Corona op zijn hoogtepunt wel. Nu zaten ze vanaf maandag op hotel in quarantaine tot ze vrijdag het huis ingingen. Iemand had gezegd verleden week maandag dat ze nu 2 weken van de bewoonde wereld waren afgesloten al.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Heb het even opgezocht in het forum, ik had het zelf getypt vorig jaar vandaar dat het me nog bijstond:
Op 9-2 verteld hij 's nachts aan Pat (meen dat er nog iemand bij zat) dat hij van 27 dec tot 21 Jan in een hotel zat als standby. Hij vond het super fijn daar bla bla lekker eten.... betaald mocht af en toe naar huis ook.
Werd daar vaak gebeld door een psych die checkte hoe het met hem ging en of hij het dan niet erg vond dat hij (nog) niet het huis in ging en anderen wel.. Vond hij niet erg want hij had het prima naar zijn zin in het hotel..
Zou me niets verbazen als er nu ook al sinds het begin een standby backup persoon is die ze in quarantaine hebben gezet voor het geval er eentje besluit te stoppen om wat voor een rede dan ook.
Heb ik ook wel eensquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
staan t/ d fouten in zie ik nu
Dat heeft chiara al verteld dat ze volgende week nog niet genomineerd mag worden.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
volgende genomineerd, Ilse en Jolien sowieso met nog iemand (last in first out regel)
Chiara mag nog niet denk ik, in haar wenningsweekje
2 Belgen en 2 Nederlanders heb je nodig. Man vrouw dan nog van elk land.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
mijn voorspelling voor finalisten
Jason
Michelangelo
Chayron
Lindsey
dan vrees ik het ergste voor die derde arme zielquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Als je het gesprek van gisterenavond meeneemt denk ik dat afhankelijk van wie er wint jayson en Michelangelo op staan
Er komen er nog een paar bij misschien zit daar de finalist bij.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
mijn voorspelling voor finalisten
Jason
Michelangelo
Chayron
Lindsey
hou toch op et je irritantenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
volgende genomineerd, Ilse en Jolien sowieso met nog iemand (last in first out regel)
Chiara mag nog niet denk ik, in haar wenningsweekje
Ik zou Rob niet 123 afschrijvenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ali stopt heel verrassend halverwege denk ik
Rob kun je ieder moment eruitwerken, is een makkelijk doelwit
Bart zit er niet heel lang meer in denk ik, doet te veel daar (had nu gewoon geluk dat Charlotte, Chelsea, Danny sterker zijn)
Rob had vorige week gewoon geluk dat zuurpruimpje Judy er ook op stond maar andersquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik zou Rob niet 123 afschrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |