Lolquote:Op maandag 30 januari 2023 20:36 schreef StateOfMind het volgende:
Het had wat minder expliciet gemogen ja
Ik denk dat ze gewoon een andere kant wilde belichten van de hele besmette tijdsperiode.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het duurde allemaal veel te lang. In het algemeen trouwens, niet die specifieke scene.
Terwijl het gewoon sowieso een prachtige aflevering is.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:55 schreef over_hedge het volgende:
Het enige wat je ziet is ze zoenen in bed. Als je je daar al druk om maakt
SPOILER: ep3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie mijn vorige post.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon een andere kant wilde belichten van de hele besmette tijdsperiode.
Hoe worden die 2 in de game weergeven dan?
Ja vind ik ook hoor! Hun relatie wordt mooi opgebouwd. Je ziet aan alles dat hij eindelijk zijn zelf kan zijn. En moet leren te leven ipv overleven.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:58 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Terwijl het gewoon sowieso een prachtige aflevering is.
En wat betreft verschil met de game. Ik geloof dat er ooit een remake is gemaakt van Psycho en dat was dialoog voor dialoog, shot voor shot precies hetzelfde.
Als ze met de serie alles precies hetzelfde zouden doen, waarom zou ik dan überhaupt nog kijken?
quote:Op maandag 30 januari 2023 21:07 schreef Bocaj het volgende:
Game (nog) niet gespeeld.
Zit nu deel 3 te kijken... The Walking Dead komt in mij op. (Bij wel meer mensen, zo lees ik.)
Was wel fan van TWD (Laatste seizoenen niet meer gevolgd, afgehaakt bij die 'vleesmaskers', ze hadden op tijd moeten stoppen!)
Tot voor een jaar of 10 geleden wel. Heb toen in een verstandsverbijstering mijn PS3 verkocht.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:17 schreef thedeedster het volgende:
[..]![]()
Verhalend misschien wel de mooiste game ooit.
Maar ja, misschien ben je gewoon geen gamer.
Ook toppers. Van dezelfde ontwikkelaar overigens. Maar iets zegt me dat je dit al weet.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Tot voor een jaar of 10 geleden wel. Heb toen in een verstandsverbijstering mijn PS3 verkocht.
Heb nog steeds Uncharted etc. in de kast liggen.
Some day! Some day!
Ik vind de Walking Dead game van Telltale ook geweldig wat betreft verhaallijn, veel beter dan de seriequote:Op maandag 30 januari 2023 21:17 schreef thedeedster het volgende:
[..]![]()
Verhalend misschien wel de mooiste game ooit.
Maar ja, misschien ben je gewoon geen gamer.
Nooit gespeeld, maar dus de moeite waard?quote:Op maandag 30 januari 2023 21:27 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ik vind de Walking Dead game van Telltale ook geweldig wat betreft verhaallijn, veel beter dan de serie
En deze serie doet mij daar tot nu toe ook aan denken
Stoute Hond!quote:Op maandag 30 januari 2023 21:24 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ook toppers. Van dezelfde ontwikkelaar overigens. Maar iets zegt me dat je dit al weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |