SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Heb je soms, geeft niet hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:36 schreef livelink het volgende:
Sorry, even een deel gemist vanwege een telefoontje.
Donna Summer heeft er goed van geleefd denk ikquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die 2 hadden zoveel in hun mars dat ik dit niet goed begrijp, maar het is mooi gedaan.
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Donna Summer heeft er goed van geleefd denk ik
Ik ging er vanuit dat de versie van Donna het origineel was, maar is dat wel zo?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Donna Summer heeft er goed van geleefd denk ik
Volgens mij is Jon & Vangelis juist het origineel en zijn zij ook de schrijvers van het nummer.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat de versie van Donna het origineel was, maar is dat wel zo?
Nee het origineel is van Jon en Vangelisquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat de versie van Donna het origineel was, maar is dat wel zo?
Ja dat zou logischer zijn om mijn eerdere opmerking.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Volgens mij is Jon & Vangelis juist het origineel en zijn zij ook de schrijvers van het nummer.
Ik geniet!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:43 schreef DJ11 het volgende:
Ik denk dat ik er nog een klein kwartier bij aan plak, mits jullie dat ook leuk vinden en volhouden. Ben dan rond 22:15 uur klaar, i.p.v. 22:00 uur.
The Beloved zegt me eigenlijk niks, dus ook Sweet Harmony zo niet. Misschien als ik het hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:45 schreef DJ11 het volgende:
Zojuist draaide ik:Supertramp - Dreamer
Iedereen kent ze van Sweet Harmony, maar ze hebben meer mooie nummers gemaakt, zoals deze:The Beloved - Deliver Me
Ik zal het binnenkort eens draaien. Iconische videoclip ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
The Beloved zegt me eigenlijk niks, dus ook Sweet Harmony zo niet. Misschien als ik het hoor.
Dit vond ik wel een mooi nummer eigenlijk.
De videoclip is nogal beruchtquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
The Beloved zegt me eigenlijk niks, dus ook Sweet Harmony zo niet. Misschien als ik het hoor.
Dit vond ik wel een mooi nummer eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |