quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Prettig weekendquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:17 schreef DKUp het volgende:
Nee voetballers
Nee haais
Een heel fijn weekend iedereen
22 oktober 2021quote:Op maandag 23 januari 2023 18:59 schreef Pisces29 het volgende:
The Weekend momentje met @:dkup in de nieuwe YSL reclame.
Is dit een oud liedje?
Hij komt in juni naar de Arena. Gaan we samen?quote:
Klinkt goedquote:Op maandag 23 januari 2023 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij komt in juni naar de Arena. Gaan we samen?
Talpa geeft aan dat de tijd nog niet zeker is. Volgens mij gewoon een snelle aankondiging dat HLF8 na de zomer niet terug gaat keren inderdaad.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:01 schreef RipCity het volgende:
Ipv HLF8 komt vanaf September nieuw datingprogramma van uur lang op SBS6.
https://www.roddelpraat.n(...)-eindigt-definitief/
Gewoon Engelse format dus.
Come Date with Me is a reality dating show that debuted in the UK as a spinoff of Come Dine with Me. The show is a competitive dining and dating show, featuring one single girl and four eligible bachelors battling to become her dream date.
Dus recht tegenover first dates slot. Denk daarom dat first dates nog wel extra seizoen gaat krijgen.
quote:Op maandag 23 januari 2023 19:12 schreef MadMaster het volgende:
De SC van TV is een paar topics verderop…
Genoteerdquote:Op maandag 23 januari 2023 19:12 schreef MadMaster het volgende:
De SC van TV is een paar topics verderop…
Wees blij dat er uberhaupt in een topic wat gepost wordt man. Een van de weinige topics in tv waar dagelijks gepost wordt door vaste kern en daarnaast is de datingshow gewoon relevant gezien de overlap met first dates.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat ik hier de moeilijkste was…
Nee, komt het elke zondag?quote:Op maandag 23 januari 2023 19:16 schreef MadMaster het volgende:
Niemand gisteravond de date met de naakte butler en de dame die een 30cm lange jongeheer wenste gezien?
Ik had het dan ook niet over je melding over de datingshow tegenover 'First Dates'.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:21 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wees blij dat er uberhaupt in een topic wat gepost wordt man. Een van de weinige topics in tv waar dagelijks gepost wordt door vaste kern en daarnaast is de datingshow gewoon relevant gezien de overlap met first dates.
Haai haaiquote:
zal wel weer een bus ingereden worden vanuit alle dorpen rondom Eindhoven.quote:
Niets is wat dat betreft toevallig meer…quote:Op maandag 23 januari 2023 19:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tis wel een gekleurd bedieningsteam
Soms, maar ik vind LLDL leuker van de korte grappige filmpjes.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:29 schreef RipCity het volgende:
Kijken de FD kijkers niet naar LLDL trouwens? Wel irritant die overlap laatste 5minuten
Lekker handen door het haar grabbelen?quote:
Prachtige amazone die vent.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker handen door het haar grabbelen?
Tini cocksquote:Op maandag 23 januari 2023 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
"content maken"
Foto's van je kontje
Oh. Verder nog iets?quote:Op maandag 23 januari 2023 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou nooit iemand daten met een glutenallergie
quote:Op maandag 23 januari 2023 19:32 schreef alpeko het volgende:
Ik ben weer present mensen. Hebben jullie gemist? Afgelopen do papa geworden van een toekomstige First Date deelnemer![]()
quote:Op maandag 23 januari 2023 19:32 schreef alpeko het volgende:
Ik ben weer present mensen. Hebben jullie gemist? Afgelopen do papa geworden van een toekomstige First Date deelnemer
Feli bro. Sterkte komende tijd!quote:Op maandag 23 januari 2023 19:32 schreef alpeko het volgende:
Ik ben weer present mensen. Hebben jullie gemist? Afgelopen do papa geworden van een toekomstige First Date deelnemer![]()
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 23 januari 2023 19:32 schreef alpeko het volgende:
Ben je zelf een gluut?quote:Op maandag 23 januari 2023 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha nee ik overdrijf, maar het lijkt me veel gedoe.
Congratsquote:Op maandag 23 januari 2023 19:32 schreef alpeko het volgende:
Allergie kunnen mensen weinig aan doen. Vegan heb ik grotere twijfels bij. (vegetarisch is wel prima te doen).quote:Op maandag 23 januari 2023 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou nooit iemand daten met een glutenallergie
Even iets anders, een doof iemand?quote:Op maandag 23 januari 2023 19:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Allergie kunnen mensen weinig aan doen. Vegan heb ik grotere twijfels bij. (vegetarisch is wel prima te doen).
Zou mij niet uitmaken, waarschijnlijk lekker rustig in huis. Want waarom zou je muziek opzetten of de televisie hard aan.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even iets anders, een doof iemand?
Chester Benningtonquote:Op maandag 23 januari 2023 19:38 schreef NoCigar het volgende:
De handtekening van wie? Ik verstond het niet.
Lekker rustig!quote:Op maandag 23 januari 2023 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even iets anders, een doof iemand?
Idd. Arme Karinquote:Op maandag 23 januari 2023 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lekker rustig!
En mannen luisteren toch nooit, dus maakt weinig uit
Voor mij ook geen probleem. Al zou ik bepaalde muziek wel erg graag samen delen. Jammer als dat niet kan.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou mij niet uitmaken, waarschijnlijk lekker rustig in huis. Want waarom zou je muziek opzetten of de televisie hard aan.
Eet ze.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:41 schreef Gibson88 het volgende:
Ik ga effe mijn bestelling ophalen. Tot zo vrinden
Alleen voor 40+ waarschijnlijkquote:Op maandag 23 januari 2023 19:42 schreef Joop_W het volgende:
“puuzelen” vind ik altijd zo’n bijzondere uitspraak.
de enige juiste uitspraak!quote:Op maandag 23 januari 2023 19:42 schreef Joop_W het volgende:
“puuzelen” vind ik altijd zo’n bijzondere uitspraak.
Moet kunnen.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
Ben geen racist maar ze lijkt een beetje op een overrijpe banaan
Samen luchtgitarenquote:Op maandag 23 januari 2023 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor mij ook geen probleem. Al zou ik bepaalde muziek wel erg graag samen delen. Jammer als dat niet kan.
Nee. Feestjes, festivals, concerten en muziek thuis.quote:
Nee daar moet iemand bij met een VOC mentaliteitquote:Op maandag 23 januari 2023 19:43 schreef Caland het volgende:
Zo’n zachte mietmans bij een negerin gaat ook niet werken
Beter dan zo'n lelijke muts met kort pittig kapsel van de huishoudbeursquote:
Hoezo?quote:
Ik bedoelde de trui. Niet die blonde.quote:
Lijken bijna lenzen. Dacht ik.quote:
Siuuuuquote:
Ach, dan heeft er iig even leven ingezetenquote:Op maandag 23 januari 2023 19:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit gesprek is binnen 10 minuten doodgebloed
Ohquote:Op maandag 23 januari 2023 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Siuuuu
Ja een burneraccountje om geile wijven op te volgen
Okequote:
Wat is jouw favoriete dier dan?quote:Op maandag 23 januari 2023 19:47 schreef NoCigar het volgende:
Je bent toch een wandelend cliche als 'de wolf' ook nog eens je favoriete dier is.
Oke.quote:
Iddquote:Op maandag 23 januari 2023 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Siuuuu
Ik volg ze gewoon op m'n main account.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Siuuuu
Lekker vermoeiend zoiets.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:48 schreef RipCity het volgende:
Anders gaan vrouwen bij elke like zeuren waarom je die ene Amerikaanse model meid met 20miljoen volgers een like geeft. Alsof je daarmee meteen vreemd gaat
Beetje cokesnuiven en kontneukenquote:Op maandag 23 januari 2023 19:50 schreef RamboDirk het volgende:
Feesjes bij Gordon. Mobieltjes inleveren bij de ingang
Gay pride bedoelingenquote:
Ah ok, net iets beter dan hond of katquote:Op maandag 23 januari 2023 19:50 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Geen idee. De naakte molrat of zo.
HJ doet me iets teveel aan Hertog-Jan denkenquote:Op maandag 23 januari 2023 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
34. Kleedt zich als m’n moeder. Leuk man.
Sorry HJ.
Wat staat hier?quote:
Ik ken er eentje en die past wel in dit profiel…quote:Op maandag 23 januari 2023 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Zal je zien, schrijft ie stiekem nummers voor Tiësto ofzo
Het kan juist weer! (Las ik).quote:Op maandag 23 januari 2023 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Naamkettingen, daar heb ik wel een vooroordeel bij
Val altijd wel op die types. Nog beter als ze Cheyenne ofzo heten.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Naamkettingen, daar heb ik wel een vooroordeel bij
Zijn ook vaak gewoon dit soort jongens. Ik ken ze ook.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken er eentje en die past wel in dit profiel…
We hebben het toch niet over dezelfde?quote:Op maandag 23 januari 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn ook vaak gewoon dit soort jongens. Ik ken ze ook.
Ken ze zowel regio Rotterdam als Amsterdam.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben het toch niet over dezelfde?
Omgeving Dordt…
Haha ja totdat ze er één maken van huid van het bovenbeen maar dat ziet er echt nooit goed uit.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wisten jullie dat transmannen een soort van penis hebben die ontstaan is uit de clitoris?
ja en andersom kunnen vrouwen niet nat worden.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wisten jullie dat transmannen een soort van penis hebben die ontstaan is uit de clitoris?
Je hebt er opvallend veel verstand vanquote:Op maandag 23 januari 2023 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja totdat ze er één maken van huid van het bovenbeen maar dat ziet er echt nooit goed uit.
Zal ze al in de kleedkamer van de mannen gaan?quote:Op maandag 23 januari 2023 19:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Ik zit er nog steeds middenin"
We weten nog niet precies welk geslacht t gaat worden
Je leest wel eens iets op internetquote:Op maandag 23 januari 2023 19:59 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Je hebt er opvallend veel verstand van
Zekerquote:Op maandag 23 januari 2023 20:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Warme en intieme sfeer creëren, heel erg fijn.
quote:Op maandag 23 januari 2023 20:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zoek maar een Surinamer of Antilliaan uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |