Ik zag ze 2 weken geleden alweer in de winkelquote:
Moest even opschieten, die Simon was best rapquote:
Simon doet niet veel meerquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Moest even opschieten, die Simon was best rap
Die komt weer terug als Nick.quote:
14 dagen all-in bij Preston Palacequote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:39 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Die zit zich nu te verbijten op z'n bami.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:39 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Die zit zich nu te verbijten op z'n bami.
Die mogen van mij het hele jaar in de winkel liggen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag ze 2 weken geleden alweer in de winkel
Ik dacht hetzelfdequote:
Berghuis tegen het publiek ... ben benieuwd hoe die Feyenoorders zich nu weer gaan misdragen ... ontzeg ze gewoon de toegang ...quote:
Kan die mooi over zijn zonde na denken en over de TTquote:
Scherp.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zal hier misschien nog wel af en toe een blik werpen.
Als hij zijn ogen niet dicht heeftquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zal hier misschien nog wel af en toe een blik werpen.
https://nos.nl/artikel/24(...)eyenoord-aangehoudenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Berghuis tegen het publiek ... ben benieuwd hoe die Feyenoorders zich nu weer gaan misdragen ... ontzeg ze gewoon de toegang ...
Misschien probeert hij een keer verse bami uit.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:41 schreef Loveable het volgende:
[..]
Kan die mooi over zijn zonde na denken en over de TT
Heeft die nu wel tijd voor jaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Misschien probeert hij een keer verse bami uit.
De 1e sta in de goede richting ...quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:44 schreef aloa het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)eyenoord-aangehouden
Of hij begint een inblikkerij.quote:
Maakt die zijn eigen bami in blikquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of hij begint een inblikkerij.
Zou hij dan kunnen koken?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:47 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maakt die zijn eigen bami in blik
Hij kan in elk geval een blik opentrekken.quote:
Hoe zwaar gaan de rellen worden? En zouden er gewonden vallen?quote:
Tokkiesquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe zwaar gaan de rellen worden? En zouden er gewonden vallen?
Zou het?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij kan in elk geval een blik opentrekken.
Yep, nogal.quote:
Jaaaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, nogal.
Maar blijft de vraag staan,
ondanks dat ze vandaag al zijn begonnen met preventief ruimen
Er zijn geen uitsupporters.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe zwaar gaan de rellen worden? En zouden er gewonden vallen?
Nee, maar ze hangen wel netten op omdat de beesten die er wel zijn gevaarlijk zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Er zijn geen uitsupporters.
Als het goed is..
De haat is groot..quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, maar ze hangen wel netten op omdat de beesten die er wel zijn gevaarlijk zijn.
En wie is die John de Bevert dan wel niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:04 schreef chufi het volgende:
John de Bevert zegt dat als Ajex verliest Schreuder weg is
Dat denk ik ook...quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:04 schreef chufi het volgende:
Ik hoop op winst Ajax EN het vertrek van Schreuder,quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:04 schreef chufi het volgende:
Ik ook!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoop op winst Ajax EN het vertrek van Schreuder,
vrees dat het beide niet gaat gebeuren.
Zou zomaar kunnen natuurlijk, iedereen heeft verstand van voetbalquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat John de Bever een zanger was
Nou ja, zanger,quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:14 schreef Deisyy het volgende:
Op de trainert van ajax naquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen natuurlijk, iedereen heeft verstand van voetbal
Alleen als er op zijn tenen getrapt wordt.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:14 schreef Deisyy het volgende:
Jaquote:
Maar hij kan niet zingenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben er trots op te kunnen zeggen dat ik dat beslist niet heb.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen natuurlijk, iedereen heeft verstand van voetbal
Ik heb geen flauw idee wat er uit zijn strot komtquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, zanger,
hij doet een poging
Is hij een beetje snel op zijn teentjes getrapt?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Alleen als er op zijn tenen getrapt wordt.
Dank je, dan ga ik niet op zoek naar een youtube.quote:
Geen idee. Weet niet eens wie het is.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is hij een beetje snel op zijn teentjes getrapt?
Hey dat was mijn plaatje van vanochtendquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je, dan ga ik niet op zoek naar een youtube.
Die heb ik hier eerder deze week hier al gezien.quote:
Hij lijkt opgevoed door een paul of die simon hier van het forumquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat er uit zijn strot komt
Nu ben ik wel nieuwsgierigquote:
Iemand die niet kan zingenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geen idee. Weet niet eens wie het is.
Dat liedje ken ik welquote:
Niet uitgekeken, duurde lang dat verhaaltjequote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij lijkt opgevoed door een paul of die simon hier van het forum
Pure bagger dus
Nee, niet die paulquote:
yepquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
10 seconden van mijn leven naar de klote.
Ik probeer er een positieve twist aan te geven, help nou even mee.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is dus absogodverluut waar heb ik zojuist vastgesteld.
Je bovenburen?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:25 schreef mario390 het volgende:
de zingen nu altijd ik heb
de hele nacht.... zwaar irritant
en nehmen op en spelen het nog
en keer af![]()
![]()
Ow. Je bovenburen zijn je buren boven je als je op een appartementje of flatje woontquote:
Dacht ik gisteren en eergisteren ook al, zo druk was het hier met vreemde vogelsquote:
Waarom? Hij kan niet zingen, gaat nooit iets worden.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik probeer er een positieve twist aan te geven, help nou even mee.
Jouw glas is zeker ook altijd halfleeg?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom? Hij kan niet zingen, gaat nooit iets worden.
Dus afschrijven en met leuke mensen verdergaan
Dat gaat vast helpenquote:
T is helemaal leeg nu zelfsquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jouw glas is zeker ook altijd halfleeg?
Meestal doet ie dat zelf al wel primaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker een beetje verwarring zaaien
Oh ja, ik heb nog bier, goed planquote:
Wat zat er in? Heb je nog meer van dag? Bijschenken een optie?quote:
bij me in bleiburg is geen hure thuisquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow. Je bovenburen zijn je buren boven je als je op een appartementje of flatje woont
Ok, geen flatjes maar allemaal vrijstaande huizen dusquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij me in bleiburg is geen hure thuis
niet dat ik weest, in klagenfurt ja
daar zijn ook 100 000 mensen
bij me nur 4000
Even niet idd.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:34 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nee hoor. Kom je daar niet meer dan?
BB = Blei Burgquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij me in bleiburg is geen hure thuis
niet dat ik weest, in klagenfurt ja
daar zijn ook 100 000 mensen
bij me nur 4000
Staat in de planning ja,quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat zat er in? Heb je nog meer van dag? Bijschenken een optie?
En er passen zo 4000 mensen in.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok, geen flatjes maar allemaal vrijstaande huizen dusLeuk
Getsiequote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:37 schreef mario390 het volgende:
misschien heeft die zijn vriendin ook hure genoemt![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig duren die John de Bevert filmpjes niet zo langquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Staat in de planning ja,
zodra ik zin heb om op te staan,
nu eerst even leuke filmpjes
Deesquote:
Wat vind jij leuke filmpjes? Waarom heb je geen koelkast naast je bank?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Staat in de planning ja,
zodra ik zin heb om op te staan,
nu eerst even leuke filmpjes
Dat gaat hier echt niet voorbij komenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gelukkig duren die John de Bevert filmpjes niet zo lang
Wat is dit?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:37 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Ei, ei, ei, we zijn zo blijquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:37 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Van alles wel, nu sportfilmjes. En jij?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat vind jij leuke filmpjes? Waarom heb je geen koelkast naast je bank?
Leuke Youtubes en poezenfilmpjesquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van alles wel, nu sportfilmjes. En jij?
Omdat mijn koelkast toch wel een meter of 5 verderop staat
Hoerquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:41 schreef mario390 het volgende:
ik dacht julie bedoelen met
HURE = Pro
Maar wanneer is een youtube filmpje leuk?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuke Youtubes en poezenfilmpjes![]()
Misschien moet je je bank 5 meter verderop zetten dan.
Sowieso wanneer ik het tot het einde kijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar wanneer is een youtube filmpje leuk?
Nee joh. Heb jij je koelkast in je bank geïntegreerd?
Doe eens een voorbeeld danquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sowieso wanneer ik het tot het einde kijk.
Nee ik heb geen koelkast in mijn bank, maar ik ben niet te lui om naar de keuken te lopen
Ik sla ze niet op ofzo, dan zou ik er echt naar moeten zoeken en eerst kijken of ie wel leuk isquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe eens een voorbeeld dan
Ik ga vanzelf als ik weer dorst krijg
Buren is nachbarnquote:
En dan ook nog een klein uur naderhandquote:
Straks wordt hij boos en zit er weer een mes in zijn radiator.quote:
Hij mocht even nadenken.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan ook nog een klein uur naderhand
Wat is dat?quote:
Wie heeft dat ? Die moet een boel borden afwassen om dat terug te verdienen danquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
Je zal maar een schuld hebben van 31.000.000.000.000 dollar
De USA.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Wie heeft dat ? Die moet een boel borden afwassen om dat terug te verdienen dan
Kleinigheidjes hou je altijd wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
Je zal maar een schuld hebben van 31.000.000.000.000 dollar
Ja kniesoor die daar op letquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kleinigheidjes hou je altijd wel.
Ik dacht dat ik op mijn werk met grote bedragen moest rekenen,quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kleinigheidjes hou je altijd wel.
Wel een mooi rond bedrag.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik op mijn werk met grote bedragen moest rekenen,
maar dit
Ja, ze mogen nog iets door stijgen en dan kan er mogelijk een wereldwijde recessie komen door hun onverantwoordelijke gedragquote:
Nee, pindapoep.quote:
We zullen zien. Denk niet dat ik dit op kan lossen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, ze mogen nog iets door stijgen en dan kan er mogelijk een wereldwijde recessie komen door hun onverantwoordelijke gedrag
quote:
quote:
Frikandel speciaal erbij.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En mayo en sommigen eten er nog uitjes bij.
Het is hier niet gek om patat met pindasause te eten.quote:
Het wisselende menu met tot wel twintig gangen kost zo'n 465 euro per persoon.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
Hier iemand wel eens bij NOMA wezen eten?
Ja, ik zag het, wilde eigenlijk gaanquote:
Wat is er dan met @Pearlbitch ?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:05 schreef FreshFruit het volgende:
Hebben jullie @:Pearlbitch al gefeliciteerd?
Is @Pearlbitch jarig ?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:05 schreef FreshFruit het volgende:
Hebben jullie @:Pearlbitch al gefeliciteerd?
Denk dat het m niet meer wordt ... volgeboekt tot eind 2024 ...quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, ik zag het, wilde eigenlijk gaan
En met drankarrangement wordt het een euro of 670
Dan moeten we de volgende meet maar ergens anders houden.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat het m niet meer wordt ... volgeboekt tot eind 2024 ...
Patatje oorlog stelt ons al tevree dus hoeven we ook niet al te moeilijk te doen ... zelfs zonder geitenkaas voor marcbquote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moeten we de volgende meet maar ergens anders houden.
Nou, mario moet wel eens de Nederlandse snackbar bezoeken.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Patatje oorlog stelt ons al tevree dus hoeven we ook niet al te moeilijk te doen ... zelfs zonder geitenkaas voor marcb
Hij mag best een keer langs komen, maar ik ben geen snackbar expert hier ... geen idee waar de dichtsbijzijnde is ...quote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou, mario moet wel eens de Nederlandse snackbar bezoeken.
Nee skispringen.. zeg ik tochquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:11 schreef mario390 het volgende:
bedoel je stefanie venier?
nu cortina
Welke direktor? Van je werk? Wat heeft ze?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:25 schreef mario390 het volgende:
tochter van onze direktor
nog in sanitätsstation
Ik heb nog niet gekeken.. kijk wel bbforumquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
in brasil was party tot 6 maar weinig
gevolgt
Ah daar heb ik beelden van gezien ..quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:14 schreef mario390 het volgende:
lindsey vonn interview en donderdag nacht
is zij de abfahrt gerijden
over mausefalle
in tv nur 20 sek gezienquote:
Soooquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:01 schreef pullup het volgende:
Ik heb een Bossche bol gekregen![]()
Dat is nog beter dan M&M's
Hello, Totenfrau al afgekeken?quote:
helleuquote:
En hoe vond je het?quote:
Ik vond het goed .. Die andere 2 nog niet gekeken,,,quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En hoe vond je het?
Ik had ook een paar aanraders hier neergezet. Meegekregen?
Wij vonden het ook erg goed.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond het goed .. Die andere 2 nog niet gekeken,,,
Hoi, zitten je meiden nog niet vastgevroren in het water? Of roeien jullie in een zwembad?quote:
Daarnet was het fijn te doen, gisteren was het echt een drama natuurlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hoi, zitten je meiden nog niet vastgevroren in het water? Of roeien jullie in een zwembad?
Als jij zo uit de kroonluchter dondert breek je alles en die vreet gewoon doorquote:
Dat is echt een waarheid als een koe!quote:
Ik vond hem echt heel treffend jaquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is echt een waarheid als een koe!
Opvouwbaar weegschaaltje in de tas.....
De halve Van Dale kan ondertussen geschrapt worden...
Nou echt niet
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vond hem echt heel treffend ja![]()
Ik kom er nog mee weg tot nu toe
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:01 schreef pullup het volgende:
Bossche Bol > Bami > M&M'squote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:01 schreef pullup het volgende:
Bofkont.quote:
Toch wel van Jan de Groot he, anders telt het niet hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:01 schreef pullup het volgende:
ik heb geen wc op tvquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Eindelijk die oude op je wc weggedaan?
Ik zou al blij zijn met een bol van de aldi. Die dingen kun je hier niet krijgenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Toch wel van Jan de Groot he, anders telt het niet hoor.
Pcies, we ordenen het wel hierquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Toch wel van Jan de Groot he, anders telt het niet hoor.
Dat zijn toch de lekkerste, helemaal die van Jan de Grootquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Iemand ging een paar maandjes op reis. het waren de echte uit den Bosch
Die bollen van Jan zijn het waard om naar den Bosch te reizen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou al blij zijn met een bol van de aldi. Die dingen kun je hier niet krijgen
dat 2dequote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Had jij dan ook een nieuwe TV gekocht? Of reageerde je alvast maar voor aloa
De enige echte.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:49 schreef pullup het volgende:
[..]Yup dat stond op de doos haha.
Nooit gehad maar wel echt goed zeg
Al wel even geleden op maar de smaak blijftquote:
Ik ken in Utrecht een bakker die goede Boschebollen heeft. Als je er daar één van op had dan kon je het avondeten overslaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die bollen van Jan zijn het waard om naar den Bosch te reizen.
Toen een maatje van me terminaal was ging ik wekelijks naar den Bosch om hem op een bol te trakteren.
Dat is lief en fijn dat je dat hebt gedaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Toen een maatje van me terminaal was ging ik wekelijks naar den Bosch om hem op een bol te trakteren.
Het is dat ik niet zo vaak daar in de buurt ben, maar als ik ooit met de trein langs Den Bosch kom, dan zal ik even pauze houden en er eentje kopen. Ik vind ze lekker, maar zelf maken is net te veel werk.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De winkel van Jan de Groot is ook niet zo heel ver van het station vandaan, dus goed te doen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is dat ik niet zo vaak daar in de buurt ben, maar als ik ooit met de trein langs Den Bosch kom, dan zal ik even pauze houden en er eentje kopen. Ik vind ze lekker, maar zelf maken is net te veel werk.
Thanksquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is lief en fijn dat je dat hebt gedaan.
En inderdaad de Bollen van Jan
Iedere Jan op Fok:quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is lief en fijn dat je dat hebt gedaan.
En inderdaad de Bollen van Jan
Als die rij bij het station begint, dan zal ik ook niet verdwalenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Thanks![]()
nottie en ik gingen elke week naar Apeldoorn om hem en zijn vrouw te helpen. Heb zijn kist gedragen na zijn overlijden.
En ja, er staat niet voor niets meestal een rij tot op de straat bij Jan.
Centrumzijde het station uit en de weg oversteken. Dan zie je de rij vanzelf staan. Is maar een klein stukje lopen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Als die rij bij het station begint, dan zal ik ook niet verdwalen
Ik kan me voorstellen dat dat een mooie herinnering isquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Thanks![]()
nottie en ik gingen elke week naar Apeldoorn om hem en zijn vrouw te helpen. Heb zijn kist gedragen na zijn overlijden.
En ja, er staat niet voor niets meestal een rij tot op de straat bij Jan.
Absoluut.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dat een mooie herinnering is
Ah goed te horenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De winkel van Jan de Groot is ook niet zo heel ver van het station vandaan, dus goed te doen.
Ik ben er ook wel vaker geweestmaar vergeet steeds op zoek te gaanquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:00 schreef -Shii- het volgende:
Ik ben de laatste jaren wel een paar keer in Den Bosch geweest, maar heb die zaak over het hoofd gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |