Burn!quote:Op maandag 10 april 2023 12:26 schreef Recce het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)a_rformuladank_user/
Auw!
Dan is er nog hoop, ik had maar 6 punten minder dan jij in de kwalificatie.quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:40 schreef Recce het volgende:
[..]
In de race zal het wel een ramp worden. Ik heb nogal wat brokkenpiloten in m'n team.
Heb je Albon, Alonso en twee keer Williams? Ik heb Norris, Tsunodaquote:Op vrijdag 28 april 2023 20:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan is er nog hoop, ik had maar 6 punten minder dan jij in de kwalificatie.
Norris, Albon. McLaren en Haas. Net te weinig geld voor Williams.quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je Albon, Alonso en twee keer Williams? Ik heb Norris, Tsunoda, Aston Martin en Williams.
Dat scheelde erg weinig dan. Ik ben benieuwd of het morgen een chaos wordt. Een raar concept, zo'n zaterdag met direct weer een kwalificatie.quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Norris, Albon. McLaren en Haas. Net te weinig geld voor Williams.
De transactiekosten nekten me. Heb nu nog iets van 5000 euroquote:Op vrijdag 28 april 2023 21:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat scheelde erg weinig dan. Ik ben benieuwd of het morgen een chaos wordt. Een raar concept, zo'n zaterdag met direct weer een kwalificatie.
Ik had ook een paar combinaties die net op 200000 na niet konden.quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De transactiekosten nekten me. Heb nu nog iets van 5000 euro
Wel prettig voor de andere Nederlanders dat die lelijkerds met een privéjet gingen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 00:23 schreef Recce het volgende:
Gordon is met De Bril naar Baku:
[ twitter ]
Tja, de dagen ervoor waren ze urenlang op TV, dus heel veel winst heeft dit ook niet opgeleverd.quote:Op zondag 30 april 2023 10:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel prettig voor de andere Nederlanders dat die lelijkerds met een privéjet gingen.
Dan hoop ik voor je dat Magnussen niet ook nog een straf krijgt vanwege het incidentje met Hamilton.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:20 schreef Recce het volgende:
Aiaiai! Ik had natuurlijk Leclerc (en Albon en 2x Haas). Leclerc doet dit trucje te vaak.
Ja, ik weet ook niet wat me bezielde. Ik moest eigenlijk twee keer Alpine nemen en dan Ocon en Albon of zo, maar daar had ik een verkeerd voorgevoel bij.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat Magnussen niet ook nog een straf krijgt vanwege het incidentje met Hamilton.
Sowieso gewaagd om voor Haas te gaan, die zakken in de race vaak langzaam maar gestaag door het veld.
Da's exact mijn team.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet wat me bezielde. Ik moest eigenlijk twee keer Alpine nemen en dan Ocon en Albon of zo, maar daar had ik een verkeerd voorgevoel bij.
Ja, het is lekker heet daar.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, met een beetje mazzel (voor jou) blazen die hun beide motoren morgen op.
Ja, geneuzel is dat.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:04 schreef Recce het volgende:
Als Perez morgen voor komt te staan in het kampioenschap, krijg we nog meer gezeur dat Perez een kans maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |