Hij is gewoon geen absolute topcoureur. Kan alleen kampioen worden als Max heel veel pech heeft. Maar goed: hij zal het wel nodig hebben om zichzelf een beetje voor de gek te houden.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar dit weekend kwam-ie steeds een halve seconde tekort en op andere banen gaat dat ook gebeuren. Daar win je geen kampioenschap mee.
Er zal wel weer een incident komen met Verstappen waardoor Verstappen de schuld krijgt van het niet behalen van het kampioenschap.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is gewoon geen absolute topcoureur. Kan alleen kampioen worden als Max heel veel pech heeft. Maar goed: hij zal het wel nodig hebben om zichzelf een beetje voor de gek te houden.
Kan heel Latijns Amerika en het Verenigd Koninkrijk weer lekker los op Max.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zal wel weer een incident komen met Verstappen waardoor Verstappen de schuld krijgt van het niet behalen van het kampioenschap.
Gezellig!quote:Op zondag 7 mei 2023 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kan heel Latijns Amerika en het Verenigd Koninkrijk weer lekker los op Max.
Het wordt vast een leukere race deze keer. Slaap wel!quote:Op zondag 7 mei 2023 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Anyway: ik hoop op een leuke race morgen. Vorige week ben ik bijna en @:sacha helemaal, in slaap gevallen tijdens de race.
In slaap vallen ga ik nu ook maar eens even doen.
Trusten
Jij ook, zeker?quote:Op maandag 8 mei 2023 00:26 schreef Recce het volgende:
Ik denk dat Perez weer een beetje terug op aarde is.
Vijfentwintigste schat ik zo in.quote:Op maandag 8 mei 2023 00:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah ja, er is niemand uitgevallen, dus het puntverlies zal niet heel dramatisch zijn.
Bizar echtquote:Op maandag 8 mei 2023 00:59 schreef Recce het volgende:
Ik heb de pre-race show niet gekeken. Die schijnt echt verschrikkelijk geweest te zijn.
Trustenquote:Nu maar eens pitten. Trusten!
Jawel, ik heb het nog erger gemaakt.quote:
Ik heb gegokt op Norris maar gelukkig Ocon en één Alpine-onderdeel gehouden. Verder ook één onderdeeltje Haas.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Jawel, ik heb het nog erger gemaakt.Ik dacht dat Leclerc wel even pole ging pakken, dat Albon niet vooruit zou komen en dat Haas het redelijk zou doen.
Ik geloof kennelijk nog steeds niet dat Leclerc en Ferrari het altijd zo kunnen verpesten. En Haas had gewoon een verkeerd runplan, anders waren ze wel ergens rond het midden uitgekomen.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb gegokt op Norris maar gelukkig Ocon en één Alpine-onderdeel gehouden. Verder ook één onderdeeltje Haas.
Leclerc gaat vast niet finishen.
Dan wordt het vast een lange middagquote:Op zondag 28 mei 2023 14:35 schreef Recce het volgende:
Het gaat trouwens zeer waarschijnlijk regenen tijdens de race.
[ afbeelding ]
Dan kan de uitkomst ook redelijk random worden. Ik kan me die ene race nog herinneren dat er maar drie auto's finishten. Toen won Panis geloof ik.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan wordt het vast een lange middag
Yep. Maar ze verwachten vooral lichte regen. Je ziet de zware buien ook verdampen op het plaatje dat je postte.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan kan de uitkomst ook redelijk random worden. Ik kan me die ene race nog herinneren dat er maar drie auto's finishten. Toen won Panis geloof ik.
Ja, het onweer is er ook uit.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. Maar ze verwachten vooral lichte regen. Je ziet de zware buien ook verdampen op het plaatje dat je postte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |