abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_207636745


Stel je vraag aan de Engelen.
Er zijn 3 categorieën met antwoorden, uit de passende categorie schud ik, jouw vraag stellend, de kaarten tot er 1 uitvalt. Zie de afbeelding voor een idee van de kaarten die getrokken kunnen worden, er zijn er nog meer.

Dit soort vragen kan je stellen:
1. [geel] Vragen met een tijdsindicatie (Wanneer zal dit gebeuren? / Over hoe lang / Op welke termijn)
2. [paars] Gesloten vragen / Ja/Nee vragen (Zal ik dit doen? Is het verstandig om nu hieraan te beginnen? )
3. [roze] Advies (Wat willen de Engelen mij vertellen? Hoe kan ik het beste met deze situatie omgaan? Wat heb ik op dit moment nodig?)

Volgens mij zijn bijna alle soorten vragen wel mogelijk, stel maar gewoon en dan maak ik er wel wat van.
Je hoeft geen privé dingen te benoemen, in plaats van een naam kan je verwijzen naar die persoon, in plaats van een locatie kan je verwijzen naar "daar", als jij je vraag weet komt het antwoord wel goed.

Geen groffe/ongepaste vragen, die verwijder ik.

Onthoud dat dit een spel is en neem het antwoord niet te serieus.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207642348
Niemand?

[roze] Is afstand een probleem?

De engelen houden vast wel van vage vragen :P

[ Bericht 31% gewijzigd door devzero op 22-01-2023 05:52:22 ]
pi_207667761
quote:
5s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 16:56 schreef devzero het volgende:
Niemand?

[roze] Is afstand een probleem?

De engelen houden vast wel van vage vragen :P
Late reactie, ik was niet zo lekker


Compromis / gulden middenweg / water bij de wijn
Voor een goede gelukkige uitkomst moet je naar een compromis zoeken. Geef jezelf wat tijd om duidelijk te maken wat echt belangrijk is voor jou. Bepaal ook wat de opties zijn die je zelf kan inleveren/veranderen. Streef naar een afspraak waar iedereen bij wint. Sta open om te samenwerken waardoor jij krijgt wat je wilt maar ook anderen kunt helpen hun verlangens te bereiken. Wees objectief bij het zoeken naar een balans tussen bij jezelf blijven en hoe anderen het zien.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207667805
Zal ik Midjourney aanschaffen? :9



Overweeg opnieuw
Er zit een element in je plan wat je opnieuw moet overwegen. Neem wat tijd om dit echt goed door te nemen. Deel je idee met een goede vriend of adviseur die je objectieve feedback kan geven. Dit is niet het moment voor de verandering die je van plan bent. Er komt een betere tijd voor of je zal realiseren dat je eigenlijk iets anders wilt.


:( ;)
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207676120
quote:
17s.gif Op zondag 22 januari 2023 10:39 schreef Speedfight het volgende:
Zal ik Midjourney aanschaffen? :9

...

:( ;)
Wees blij dat jij geen compromise kaart kreeg. :P

Dank je voor je kaart legging voormij :@
  Admin zondag 22 januari 2023 @ 20:51:06 #6
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_207676512
Paars. Blijft m'n gezondheid goed?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_207676730
Geel, wanneer is beter om op vakantie te gaan, juni of september? :P

Edit: als een tweede mag :P
Roze: waar kan ik mij het beste op gaan richten dit jaar?
Twiddel
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 27 januari 2023 @ 13:15:49 #8
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_207733991
Geel: Wanneer krijg ik weer een beetje liefde.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_207759805
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 13:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geel: Wanneer krijg ik weer een beetje liefde.
Ik denk dat de engelen even op vakantie zijn, maar de paashaas zou zeggen dat je even veel liefde krijgt als wat je zelf geeft.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 29 januari 2023 @ 09:48:28 #10
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_207760600
quote:
99s.gif Op zondag 29 januari 2023 03:59 schreef devzero het volgende:

[..]
Ik denk dat de engelen even op vakantie zijn, maar de paashaas zou zeggen dat je even veel liefde krijgt als wat je zelf geeft.

Ik gebruik liefde als benaming om het kuis te houden dev met die engelen dat zijn toch heilige wezens.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_207761087
[Roze] Zal ik meeverhuizen met mijn werk, of is het toch verstandiger om een andere baan te zoeken?
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_207875410
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 20:51 schreef yvonne het volgende:
Paars. Blijft m'n gezondheid goed?


YES
Het antwoord is ja, als je een uitgebreidere uitleg wilt kan je meer kaarten trekken.

(dat heb ik dus maar gedaan)

LOOK FOR A SIGN



Er is een speciaal en specifiek antwoord op je vraag. Je kan op hele korte termijn verwachten om tekenen te ontvangen die een diepere betekenis hebben voor jou. Vaak zien mensen witte veren die aangeven dat de Engelen bij je zijn. Geuren ruiken vanuit je kindertijd betekent dat je in verbinding bent met een familielid. De tekenen vereisen aandacht en focus, dus zorg ervoor dat je alert bent op de mogelijkheden.
Vergis je niet in dingen die repeterend op je pad komen, zie ze niet zomaar aan voor toeval.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207875481
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2023 21:03 schreef summer2bird het volgende:
Geel, wanneer is beter om op vakantie te gaan, juni of september? :P

Edit: als een tweede mag :P
Roze: waar kan ik mij het beste op gaan richten dit jaar?
Wanneer is het beter om op vakantie te gaan, juni of september?

upload photos

Juni: within the next few months
September: within the next few weeks

Ik zou voor september gaan :)

Waar kan je je het beste op richten dit jaar?


Een intellectueel antwoord vinden op je zorgen is niet gelukt. Dit komt omdat de oplossing binnen in jou zit en alleen gevonden kan worden door naar binnen te gaan, door middel van meditatie of spiritueel werk. Betrek ook je inzichten uit nachtmerries en dromen, gezien je onderbewustzijn oplossingen voor jou creëert die niet naar boven komen als je wakker bent.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207875514
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 13:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geel: Wanneer krijg ik weer een beetje liefde.


Je hebt nog een beetje meer geduld nodig. De Engelen zeggen geen "nee" maar een "nog niet". Soms is er een beetje extra tijd nodig om te zorgen dat alle puzzelstukjes perfect op hun plaats vallen. Waar je om vraagt heeft ook effect op het leven van anderen, daarom is er extra voorbereiding nodig zodat er voor iedereen gezorgd wordt. Wees geduldig zodat iedereen de ervaring kan hebben die voor hun bestemd is.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207875567
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 10:29 schreef NaarMensje het volgende:
[Roze] Zal ik meeverhuizen met mijn werk, of is het toch verstandiger om een andere baan te zoeken?


Zal ik meeverhuizen met mijn werk: Trust - dit is een tijd voor vertrouwen. Soms is er geen ja of nee op een vraag, er zijn situaties waar het beter is om niet het antwoord te weten zodat het zich wonderlijk kan openbaren. Zoals kinderen een cadeau uitpakken is een stuk van de magie in het leven te vinden in het plezier van de verrassing. Vertrouw dat de Engelen iets fantastisch voor je in petto hebben, zelfs al kunnen ze jou nog niet vertellen wat het is.

Is het verstandiger een andere baan te zoeken: Listen to your intuïtion - Je kan compleet op je intuïtie vertrouwen dit keer. Luister naar je innerlijke stem en het kan niet mis gaan. De boodschappen die je ontvangt zijn te vertrouwen. Vertrouw op je gevoel in de omstandigheden die je nu ervaart. Jouw inzicht in andere mensen en hun werkelijke gevoelens of motieven kloppen perfect. Stel geen vragen over wat je al zeker weet.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 6 februari 2023 @ 10:26:03 #16
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_207875834
quote:
17s.gif Op maandag 6 februari 2023 09:54 schreef Speedfight het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]

Je hebt nog een beetje meer geduld nodig. De Engelen zeggen geen "nee" maar een "nog niet". Soms is er een beetje extra tijd nodig om te zorgen dat alle puzzelstukjes perfect op hun plaats vallen. Waar je om vraagt heeft ook effect op het leven van anderen, daarom is er extra voorbereiding nodig zodat er voor iedereen gezorgd wordt. Wees geduldig zodat iedereen de ervaring kan hebben die voor hun bestemd is.
;(
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')