Hadden ze haar niet beter kunnen verkopen ipv Maduekequote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:31 schreef DKUp het volgende:
Ze komt ook nog uit Eindhoven, wat een ellende…..
Betere baan, beter huis, betere partner = gaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
Lol uitmaken met je liefde omdat je in Zuid Afrika een betere tegenkomt. Als ik dit wist, was ik bij de deur al omgekeerd.
Haha ja toch? Heb je een match met haar, zit je na een paar maanden samen de aflevering terug te kijken: krijg je te horen dat je gewoon ingeruild wordt als ze een beter exemplaar tegenkomtquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
Lol uitmaken met je liefde omdat je in Zuid Afrika een betere tegenkomt. Als ik dit wist, was ik bij de deur al omgekeerd.
Kutclubquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hadden ze haar niet beter kunnen verkopen ipv Madueke
Die vervelen zich waarschijnlijk kapot.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:32 schreef DKUp het volgende:
Waarom zoveel mensen uit Brabant in datingprogramma’s
Dus als je niet gelukkig bent moet je blijven?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:32 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Haha ja toch? Heb je een match met haar, zit je na een paar maanden samen de aflevering terug te kijken: krijg je te horen dat je gewoon ingeruild wordt als ze een beter exemplaar tegenkomt
Buiten dat Bourgondische leven ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die vervelen zich waarschijnlijk kapot.
Zeg je nu dat het je niks doet?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:33 schreef DKUp het volgende:
Denice met inkijk moet de kijkcijfers omhoog pompen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |